۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

تفاوت جهان پهلوان تختی با رضازاده

حسین رضا زاده کسی که به قول خودش می خواست جای جهان پهلوان تختی را برای ما ایرانی ها بگیره الان سوال من ازش اینه که در حال حاضر چقدر با تختی شدن فاصله داره؟؟؟
 جهان پهلوان تختی علاوه بر اینکه 3 مدال المپیک کسب کرد تونست خودش رو تو قلب مردم جاوداته کنه واقعا راز ماندگاری تختی چه بوده؟ راجع به این می خوام صحبت کنم که پهلوان شدن خیلی فرق داره با قهرمان شدن. صرفه اینکه تلویزیون دولتی یه کشور دیکتاتوری به یه نفر بگه پهلوان باعث پهلوون شدن اون بین مردم نمیشه. جهان پهلوان تختی بین حکومت و مردم مردم رو انتخاب کرد. وقتی از جهان پهلوان تختی خواسته میشه که ئر یک فیلم تبلیغاتی بازی کنه و تبلیغ تیغی رئ بکنه که شرکت سازنده تیغ برای حکومته تختی زیر بار این تبلیغ و اون پول هنگفتی که از این تبلیغ بهش می رسید و حمایت شاه نمیره. و در یک جمله می که من مردم ایران رو گول نمی زنم و من مردم رو با هیچ قدرتی عوض نمی کنم. ولی حسین رضا زاده دقیقا اون کاری رو که جهان پهلوان تختی انجام نداد رو انجام داد. اون با سو استفاده از اسم ابوالفضل مثل حکومت فاسد ایران از اعتقادات مردم سو استفاده کرد و برای خودش محبوبیت درست کرد و با پذیرفتن تبلیغات سبک مایه و با بالا بردن عکس مقام عظما... و شرکت در مراسم تنفیذی که با خون جوانان ملت برپا شده بود به همه مردم ایران جهان ثابت کرد که یک عروسک تبلیغاتی برای حکومت فاسد ایرانه. این تفاوت بین جهان پهلوان تختی و رضا زادست. تختی 50 سال اسمش مونده ولی رضا زاده اسمش به شیشه عمر این حکومت فاسد وصله شاید 6 ماه شاید 1 سال

هیچ نظری موجود نیست: