۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

عکس های نمایشگاه مطبوعات و

دانشجوی قهرمان آماده جهاد است /حمایت مردمی آغاز این جهاد است
 
 
به علت عدم نمایش عکس برای بسیاری از کاربرها لین گروهی عکس ها به ترتیب زیر می باشد:
 
 
 

می گویند زمانی که ابراهیم نبی را در آتش انداختند تا بسوزد زنبوری در اطراف آتش پرواز می کرد و مدام به روی آتش تف می انداخت. ابراهیم نبی به او گفت: ای زنبور ، در این گیرو دار سوزاندن و سوختن دلیل و سود این کار تو چیست؟ زنبور پاسخ داد : ای نبی ، من از این می ترسم که قرن ها بعد همین مردمانی که اکنون تو را می سوزانند پشیمان شوند و آن زمان به من بگویند: وقتی ما ابراهیم را می سوزاندیم تو چرا هیچ کاری برای خاموش کردن آتش نکردی؟ حال این بزرگ ترین کاری است که من می توانم برای خاموش کردن این آتش انجام دهم! 

کروبی کروبی / حمایتت می کنیم

 
 
 
 

بر اساس گزارش اداره کل نشر اسکناس بانک در حال حاضر در کشور ما هشت میلیارد قطعه اسکناس گردش می کند. به این ترتیب اگر تعداد افرادی که به شعار نویسی بر روی اسکناس در جنبش سبز مشغول هستند را هم حداقل 1 میلیون نفر برآورد کنیم، هر نفر باید در حدود 1000 قطعه اسکناس را شعار نویسی کند تا بتوانیم رکورد شعار نویسی بر روی اسکناس را با تعداد 1 میلیارد اسکناس شعار نویسی شده برای اولین بار در ایران بشکنیم! و اسکناس ها را حاوی پیامهای آزادی و عدالت کنیم. اسکناس رسانه ماست. دست در دست یکدیگر اسکناس های اطرافمان را باید شعار نویسی کرد. بهترین راه برنامه ریزی است. مثلا مانند برنامه ورزش روزانه، عهد ببندید با دوستان خود که هر کدام روزی 20 عدد اسکناس را هر جور شده شعار نویسی کنید و روانه بازار مصرف نمایید.

 
 
 

آیت الله زنجانی در تماس با کروبی:  این هتک حرمت ها نشان از موفقیت شما دارد

آیت الله بیات زنجانی در گفنگو با مهدی کروبی، مقاومت وی را در برابر تخریب ها ستود.
مرجع عالیقدر غروب روز جمعه اول آبانماه، در گفتگوئی تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی، ضمن تقبیح حرکات زشت اخیر در جهت تخریب شخصیت ایشان، مقاومت آقای کروبی در برابر نامهربانی ها و بی مهری های موجود را ستودند.

معظم له در این گفتگو، حجت الاسلام و المسلمین کروبی را شخصیتی مومن، مبارز و غیر قابل حذف خوانده و خطاب به ایشان فرمودند: به هر میزان موثر باشید، در برابرتان ایستادگی می کنند و این هتک حرمت ها نشان از موفقیت شما دارد. 

منبع:سایت آیت الله زنجانی
 
 
 
 
 
 
 
.ا.ن(22بهمن86): احدی حق ندارد به اندازه سرسوزن از حقوق ملت عقب نشینی کند وهر کس کوتاهی کند منفورترین انسان خواهد بود
 
دولت بی چشم و رو / حق مسلمت کو؟.
 
 
 
 
 
A
>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<