۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

جشنواره فیلم سن‌سباستین هم سبزپوش شد

◦ ●  To read this Persian text correctly, set Encoding on Unicode(UTF-8)  ● ◦

رویداد / ۳ مهر  ۱۳۸۸

جشنواره فیلم سن‌سباستین هم سبزپوش شد

 
با حمل نشانه های سبز هنرمندان مشهور بین المللی که در جشنواره حضور داشتند درحضور قریب به 100 خبرنگار بین المللی، به جنبش سبز ایران پیوستند.

 
به گزارش خبرنگار رویداد فیلم روزهای سبز ساخته حنا مخملباف در جشنواره سن سباستین به نمایش در آمد. 
 
کسانی چون ریس هیات داوران لورانت کانتت فرانسوی برنده نخل طلای فستیوال کن در سال 2008 ، جان مدن فیلمساز برجسته انگلیسی برنده دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلاب، سمیرا مخملباف گارگردان ایرانی، پیلار لوپز هنرپیشه محبوب اسپانیایی، دانیل گیمنزهنرپیشه اسپانیایی ، بونگ جونن هو کارگردان کره ای ، لئونور سیلویرا هنرپیشه پرتغالی و رئیس فستیوال سن سباستین مایکل اولاکی رگی به همراه بهمن قبادی و کارگردانان ایرانی با پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده بود: سازمان ملل قاتل ندا «احمدی نژاد» مهمان شماست! ما بمب اتمی نمی خواهیم، ما صلح و دموکراسی می خواهیم. «از طرف مردم ایران» بر روی فرش قرمز فستیوال در مقابل عکاسان و خبرنگاران قرار گرفتند.
 
حنا مخملباف در ابتدای نمایش در سخنان خود خطاب به مردم و رسانه ها گفت: من از طرف مردم ایران، به عنوان قطره ای از دریای مردم ایران، که امروزه در پی آزادی کشته شدند، به زندان ها رفتند در زندان ها شکنجه شدند و به آنها زیر نام حکومت دینی تجاوز جنسی شد، از دنیا می خواهم دست به دست 70 میلیون مردم ایران بدهند و تا دیر نشده نگذارند دیکتاتور ایران، فرانکوی ایران، هیتلر ایران، القاعده ایران، یعنی احمدی نژاد بمب اتم بسازد. مردم ایران هم مثل شما نگران صلح جهانند... آن ها بمب اتم نمی خواهند، آن ها دموکراسی برای ایران و صلح برای دنیا می خواهند... دیکتاتورهای ایران، امروز آزادی خواهان سبز اندیش مارا با اسلحه هایشان می کشند فردا شما را با بمب اتمشان...."

 http://www.rouydadnews.info/images/pn0182.jpg

http://www.rouydadnews.info/images/pn0181.jpg

http://www.rouydadnews.info/images/pn0183.jpg

 

plz click the GREEN button 

انگلیسی نوشتم بگم آره... منم بلدم!  
بازم می گم هوش کودتاچی ها و طرفداراشون از ما خیلی کمتره خیلـــــــــــــــــی...
>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<

سبز ها بودند... +متن و عکس و فیلـــــــــــم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دوستان نمی دونم چرا دیروز و امروز نمی شه عکس رو به صورت مستقیم فرستاد حداقل برای من این طوریه...
بخار همین لینک آپلود شده رو براتون فرستادم...
به امید آزادی