۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

حضور يك خانم در ورزشگاه فولادشهر جاي تاسف و تاثر دارد



خبرگزاري فارس:
جانشين مدير حوزه علميه اصفهان: حضور يك خانم در ورزشگاه فولادشهر جاي تاسف و تاثر دارد، مسئولان باشگاه ذوب آهن بايد نسبت به اين اقدام خود پاسخگو باشند.

حجه‌الاسلام و المسلمين عليرضا باطني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بايد پاسخ اين رفتار خود را بدهند و بگويند به چه دليلي اين اتفاق صورت گرفته است.

وي افزود: مسئولان ورزشگاه فولادشهر نيز موظف به پاسخگويي در اين مورد هستند و همچنين بايد خود را مستلزم رعايت قانون كنند تا ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.

جانشين مدير حوزه علميه اصفهان بيان داشت: اتفاق صورت گرفته در ورزشگاه فولادشهر و اينكه يك خانم وارد ورزشگاه شود، جاي بسي تاسف و تاثر دارد و بايد مسئولان باشگاه ذوب آهن در اين زمينه پاسخ دهند.

وي اظهار داشت: اين اتفاق در حال حاضر و با توجه شرايط كنوني بسيار بد و ناگوار است و بايد كساني كه بستر اين اتقاق را فراهم كردند پاسخگو باشند.

گفتني است در روز شنبه 26 دي ماه در جريان بازي تيم ذوب آهن با تيم مس كرمان، فرشته سموعي قائم مقام باشگاه ذوب آهن و مسئول امور بانوان اين باشگاه در ورزشگاه فولادشهر حضور پيدا كرده و به تماشاي بازي پرداخت كه سبب تعجب جمعي از افراد شده بود. 



--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

دانشجوی کاشانی پس از 3روز بازداشت با دست و پای شکسته در حاشیه شهر رها شد



  شبکه جنبش راه سبز( جرس):
فرزند عضو سابق شورای شهر کاشان و معاون ستاد میرحسین موسوی در این شهر پس از بازداشت توسط یک نهاد امنیتی، بعد از 3 روز بیخبری مطلق و ضرب و جرح شدید تا جایی که منجر به شکسته شدن دست و پای این دانشجو شد و آثار سوختگی با سیگار نیز بر بدن او نمایان بود، به حالت بیهوش در کنار یکی از خیابانهای حاشیه شهر رها شد.

به گزارش نوروز، وی پس از رها شدن در حاشیه شهر، بدون اینکه امکان دیدار با خانواده خود را داشته باشد، مدت 36 ساعت در اختیار اداره اطلاعات بود و در مورد فعالیت های پدرش که استاد دانشگاه کاشان نیز است، و فعالیت های سیاسی خود و انجمن اسلامی دانشگاه مورد بازجویی قرار گرفت. این دانشجو پس از پایان بازجویی نیز با چشم بسته مجبور به امضای تعدادی برگه شد.

بهاین اقدام وحشیانه در ادامه روند بی سابقه احضار و بازجویی از حدود 20 نفر از اعضای فعال ستاد مهندس موسوی در جوانان اصلاح طلب کاشان که طی یک ماه گذشته صورت گرفته، انجام شده است. احضار برخی از این فعالان سیاسی و دانشجویی با بازداشت چند روزه همراه بوده است. آنها پس از انتقال به دادگاه انقلاب و تشکیل پرونده با صدور قرار وثیقه آزاد شدند.



--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

حضور پر رنگ خانواده مشایی در شرکت خودرو سازی سایپا



جهان نيوز :
علی رغم مخالفت و موضع گیری های متعدد رئیس جمهور درباره آقازاده ها، انتصاب چند نفر از بستگان یک مقام دولتی در بدنه دولت، مورد سوال مردم بویژه علاقه مندان دکتر احمدی نژاد قرار گرفته است.

به گزارش جهان، چندی پیش از "مهره چینی" یک مقام دولتی در شرکتهای خودروسازی و صنعتی خبر دادیم، اما خبرنگار ما مطلع شد جدیداً انتصابات تازه ای در سایپا انجام شده است.

بنابراین گزارش، رضا رحیم مشایی به عنوان مدیر اداری شرکت سرمایه گذاری سایپا منصویب شده است و برادر آرش کوشا (برادرزاده مشایی) به عنوان دفتر مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب گشته است.

آرش کوشا (برادر زاده دیگر مشایی) پیش از این به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا منصوب شده بود و جالب اینکه فردی به نام امیری (خواهرزاده پوستین دوز مدیرعامل شرکت سایپا) به عنوان معاون کوشا در باشگاه سایپا مشغول به کار شده است.

گفتنی است طبق اطلاعات تکمیلی این افراد با حضور در محل کار خود منتظر ابلاغ حکم رسمی هستند.


--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی