۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

ویدئو تجمع اعضای نگین غرب در مقابل قوه قضائیه

ویدئو: تجمع اعضای نگین غرب در مقابل قوه قضائیه

فیلم زیبایی از تجمع اعتراضی اعضای نگین غرب در مقابل قوه قضائیه و سندی دیگر در زنده بودن جنبش سبز مردم ایران


فرمتهای مختلف این ویدئو را برایتان ضمیمه و یا آپلود کرده ایم.


لینک های دانلود ویدئوها:

در ادامه لینکهای دانلود فیلمها قرار داده شده اند. برای راحتی دانلود، هر فیلم در چند سرور مختلف قرار داده شده است. شما برای دانلود فرمت مطلوب خود، از یکی از سرورها به دلخواه استفاده کنید.

لینک دانلود به فرمت MP4 (حجم __  مگابایت): 
لینک دانلود به فرمت AVI (حجم __  مگابایت):
لینک دانلود به فرمت 3gp (حجم __  مگابایت):
یک ترفند: بعضی وقتها حکومت کودتا، دانلود هرگونه فایل با پسوندهای ویدئویی را مسدود می کند. در چنین مواردی اگر چندین فایل ویدئویی به جیمیل شما آمده است، می توانید گزینه Download All Attachments را انتخاب کنید. چون جیمیل خودش همه فایلها را یکجا برای شما زیپ می کند، سیستم فیلترینگ دیگر پسوند فایلها را متوجه نمی شود. اما اگر تنها یک فایل ویدئویی بود چه کنیم؟ جواب خیلی ساده است. ایمیل را به خودمان فوروارد می کنیم. اما یک فایل کوچک دیگر نیز به ایمیل ضمیمه (اتچ) می کنیم . بعد از دریافت ایمیل همان کار قبلی را می کنیم.

توضیحاتی مربوط به فرمت ها: 

ویدئو با فرمت MP4: مخصوص نمایش در کامپیوتر. این فرمت نیاز به دیکدر MP4 دارد. البته اگر FLV Player را که در زیر برایتان آورده ایم، دانلود کنید، نیاز به دیکدر مربوطه نخواهید داشت.

ویدئو با فرمت WMV: مخصوص نمایش در کامپیوتر. این فرمت، فرمت استاندارد ویندوز است و با ویندوز مدیا پلیر معمولی نمایش داده می شود و نیاز به دیکدر خاصی ندارد.

ویدئو با فرمت 3gp: اگر می خواهید این ویدئو را توسط موبایل بلوتوث کنید. پیشنهاد می کنیم که فایل آخر را که دارای پسوند 3gp است دانلود کنید.
 
 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی رژیم گفته همچون سال های پیش، راهپیمائی دانش آموزان در روز 13 آبان در خیابان های شهید مفتح، شهید سپهبد قرنی و خیابان آیت الله طالقانی و سپس مراسم مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار خواهد شد.