۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

نشجويان دانشگاه تهران دراقدامي مبتكرانه خطاب به خامنه ای: ميمون بيا پايين


دانشجويان دانشگاه تهران خطاب به خامنه ای: ميمون بيا پايين 

Language ina-newsagency.com

آژانس ايران خبر: دانشجويان دانشگاه تهران دراقدامي مبتكرانه خشم و نفرت وانزجار عمومي مردم و دانشجويان از خامنه اي را به نمايش گذاشته و عكس خامنه اي را از درخت آويزان كرده و دور آن تجمع كرده و شعارمي دادند ميمون بياپايين...




--
کبک آگاه است
http://kabk22.javanblog.com/
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

مهدی کروبی در مصاحبه‌ای تاکید کرد: برای گذر از وضع موجود حاکمیت به خواسته‌های مردم تن دهد

 ●  To read this Persian text correctly, set Encoding on Unicode(UTF-8)  ● ◦

موج سبز آزادی / ۱۶ آذر  ۱۳۸۸

مهدی کروبی در مصاحبه‌ای تاکید کرد:

برای گذر از وضع موجود حاکمیت به خواسته‌های مردم تن دهد

مهدی کروبی به ادعاهای جدید احمد جنتی و محمود احمدی‌نژاد پاسخ داد. وی در ابتدای گفت و گویش با تبریک عید غدیر گفت: "همزمانی این عید سعید و 16 آذر روز دانشجو، بسیار فرخنده است. ما چه در پیش از انقلاب و در دوران مبارزه با استبداد شاهی و چه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان همواره 16 آذر را گرامی می‌داشتیم."

وی افزود: در دوران استبداد شاهی، 16 آذر بهترین فرصت برای مبارزه بود و ما با یاد شهدای دانشجو و هتک حرمت حریم دانشگاه توسط نظامیان، بر شاه و حکومت کودتاچی و وابسته اش و به سیاست های آمریکا اعتراض می کردیم. در واقع از این روز برای مبارزاتمان هم در بعد داخلی و هم در بعد خارجی استفاده می کردیم.

شیخ مهدی کروبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هتک حرمت دانشگاه توسط نظامیان در دوراه ستم شاهی تاکید کرد: اتفاقات و مسائل پیش روز را نباید با استفاده از نیروهای نظامی و امنیتی حل کرد. در زمان استبداد پهلوی، رژیم آلوده بود و مردم انتظاری از نیروهای مسلح و امنیتی نداشتند. لیکن با پیروزی انقلاب اسلامی، یک رژیم پاک و مقدس برخواسته از آرای ملت حاکم شد که همه چیز را تغییر داد. من به نیروهای مسلح به ویژه بسیج توصیه می کنم که هوشمند و هوشیار باشند و خود را درگیر با مردم، دانشجویان و نیروهای ارزشمند جامعه نکنند تا در جریان های ناخواسته گرفتار نشوند. امید این است که نیروهای امنیتی به پیشنهاد سردار علی فضلی عمل کنند و به دانشجویان گل هدیه کنند و از کارهای خشونت آمیز دوری کنند.

رییس مجلس دوره اصلاحات در فراز دیگری از سخنان خود گفت: 2 توصیه به حاکمیت و مردم دارم. به حاکمیت توصیه می کنم به خواست های قانونی و شرعی مردم تن دهند و از مقابله خشونت آمیز با مردم به خصوص دانشجویان که میزان الحراره جامعه هستند بپرهیزند. به مردم و دانشجویان عزیز هم می گویم در انتخاب شعارها دقیق باشند و بهانه برای سرکوب و خشونت به دست افراط گرایان ندهند. جریان اقتدارگرا به دنبال بهانه است تا اعتراضات به حق مردم را به عنوان جریان انحرافی نشان دهد. معترضین باید با تاکید بر درخواست های قانونی در طرح شعارها هوشمندی به خرج دهند.

مهدی کروبی تاکید کرد: همانگونه که آیت الله هاشمی رفسنجانی گفته اند اختلافات جدی است و راه حل جدی هم دارد. راه حل فشار بر مردم و نخبگان، لجاجت، عصبیت و خشونت نیست. راه حل انعطاف پذیری، سعه صدر و بازگشت به روح قانون اساسی است.
سخنان احمدی نژاد در اصفهان موجب وهن نظام است؛ عاقلان تذکر دهند

وی گفت: سخنان احمدی نژاد موجب وهن نظام و هتک حرمت حریم دیانت و روحانیت است. سخنان ایشان موجب از بین رفتن حیثیت نظام و روحانیت است. بسیاری از مراجع منتقد وضع موجود هستند. بسیاری از علما استخوان در گلو دارند و برخی از آن ها انتقادات را بیان می کنند و بعضاً هزینه ی آن را هم می پردازند و برخی دیگر بنابر ملاحظات و تاملاتی، سکوت پیشه کرده اند. این دست سخنان که متاسفانه بیان آنها به صورت عادت درآمده است با اعتقادات مردم سروکار دارد و بحث شخصی نیست.

کروبی با بازخوانی سخنان احمدی نژاد در اصفهان گفت: ایشان در جمع مردم اصفهان ادعاهای جدیدی مطرح کرده اند که من عین آن را برای شما می خوانم: درست است که این مستکبران، به دنبال نفت و ثروت این کشور هستند، اما در زیر همه اینها یک استدلال برای خود دارند و بر اساس آن عمل می‌کنند. البته آن را در خبرها افشا نمی‌کنند. ما اسناد آن را به دست آوردیم که آنها معتقدند یکی از خاندان پیامبر اکرم در این نقطه ظهور کرده و ریشه همه ظالمان عالم را خواهد خشکاند. آنها همه این نقشه‌ها را کشیده‌اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود.

وی افزود: آقای دکتر! در این اینجا 2 ادعا مطرح کرده اند: اول آمریکایی ها به دنبال مقابله با امام زمان و ظهور ایشان هستند! دوم ما! اسنادش را پیدا کرده ایم! نکند این اسناد هم در وزارت خارجه است؟ همیشه علمای اعلام اسلام گفته اند: امر ظهور جدی است اما کیفیت آن مشخص نیست. بزرگان دیانت همواره تاکید کرده اند: تعیین کننندگان وقت ظهور از کاذبین و دروغ گویانند. آخر این چه حرفی است: آمریکایی ها چگونه می خواهند جلوی حضرت حجت را بگیرند! می خواهند بازداشتش کنند؟ یا می خواهند ترورش کنند؟ این حرف های سخیف در باره وجود مقدس حضرت حجت چه معنایی دارد؟ چه هدفی پشت این سخنان است؟

وی با بیان این که اگر کوچکترین این مسائل توسط اصلاح طلبان بیان شده بود کفن پوشان و برخی طلاب منسوب به جریان های شناخته شده و افراطی چه ها که نمی کردند گفت: این آقا امر بزرگ و مقدس مهدویت را با عباراتی سخیف بیان می کند و کسی هم جلودارش نیست. این اهانت ها بسیار زشت و نارواست. بیان این امر بزرگ با بیانی سخیف جفا به دیانت و مهدویت است. اگر زدن این گونه حرف ها برای ایشان عادت شده است، بزرگان از انتشار این سخنان موهن جلوگیری کنند. عاقلان تذکر دهند.

رییس مجلس سوم و ششم افزود: یک وقت است ایشان ادعاهایی می کند مانند این که در عراق می خواستند مرا بدزدند و یا این که در فلان جا می خواستند مرا ترور کنند، هرچند که بیان این ادعاهای بی اساس توسط یک مقام ایرانی تاسف بار است اما به جایی بر نمی خورد اما در این جا این ادعاها، اعتقادات مردم را هدف قرار می دهد. این جا دیگر مسئله شخصی نیست. باید در مقابل این مسائل ایستاد، تذکر داد و امر به معروف و نهی از منکر کرد و هزینه اش را هم پرداخت. کروبی در پایان این بخش از سخنانش خطر دوست احمق و مومن متحجر را بسیار بیشتر از دشمن دانا خواند.

مهدی کروبی سپس اظهار داشت: آقای جنتی اخیراً در نماز جمعه تهران افاضاتی فرمودند که اشاره به ما داشت. ایشان گفتند عده ای که در زمان امام خود را خط امام می دانستند امروز با دشمنان امام هستند. باید به ایشان عرض کنیم ما کماکان پایبند به اندیشه و سیره امام خمینی هستیم و خواهیم بود. حتماً اشتباهاتی داریم، ممکن است برداشت اشتباهی هم داشته باشیم اما در حد ظرفیت خود عمل کرده ایم. اما من تنها یک نکته را یادآوری می کنم. این آقای جنتی بودند که در زمان امام با ایشان مشکل داشتند، من نمی گویم مخالف امام بودند اما مشکل داشتند و حالا فضای جولان پیدا کرده اند.

کسی می تواند ادعای نزدیکی به شخصی بکند که در دوران ایشان هم نزدیکی داشته باشد. حالا داستان این گونه شده است که کسانی که روزی با امام مشکل داشتند امروز شده اند مفسرین اندیشه امام و کسانی که خط امامی هستند شده اند بیگانه! کسانی می توانند ادعای نزدیکی با امام کنند که وفاداری خود را به مبانی اندیشه امام از قدیم ثابت کرده اند.

مهدی کروبی ادامه داد: من موارد و نکات فروانی در این باره دارم اما به حرمت شورای نگهبان و خود آقای جنتی تنها به یکی اشاره می کنم که آقای جنتی که از سال 59 عضو شورای نگهبان بوده اند و سابقه 12 سال همکاری اینجانب را دارند، قطعاً به خاطر می آورند. موضوع باز می گردد به چرایی تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام. زمانی که چالش مجلس و شورای نگهبان بالا گرفت و رییس مجلس وقت سخنانی علیه شورای نگهبان از تریبون مجلس گفت و شورای نگهبان به تذکرات صریح رهبری توجه نکرد، حتی زمانی که امام گفت اگر دو سوم مجلس قانونی را تصویب کرد، شورای نگهبان هم آن را تاکید کند و شورا این کار را نکرد، امام مجبور به تاسیس مجمع تشخیص شد. بعد از مدتی که آیین نامه مجمع را خدمت حضرت امام بردند، ایشان ترکیب 9 نفره مجمع را که تحت تاثیر شورای نگهبان بودند حذف کردند و 7 نفر یعنی روئسای قوا، نخست وزیر، رییس دیوان عالی و دادستان کل کشور و مرحوم آیت الله توسلی را عضو مجمع تشخیص کردند تا شورای نگهبان تاثیری نداشته باشد. امام طوری طراحی کردند که شورای نگهبان در مجمع سلب تاثیر شود و شورا نتواند وقفه ای در تصویب قوانین مجمع ایجاد کند.

آقای دکتر مهرپور که سال ها عضو حقوقدان شورای نگهبان بودند می گویند اگر به صحبت های امام توجه و تفسیر روشنی از قوانین می شد امام ناگزیر به تاسیس مجمع تشخیص نبود. البته بعد تر حکومت تصویب برخی از قوانین ثانویه را به مجمع واگذار کرد. آقای جنتی شما از نظر اندیشه ای با تفکر امام مشکل داشتید. شما از همان ابتدا مبنای اندیشه ای امام راحل را نپذیرفتید. من نمی خواهم وارد مسائل انتخابات و مجلس سوم و تصمیمی که امام گرفت شوم. بنده، آقای خاتمی و مهندس میرحسین موسوی و سایر دلسوزان ایران و انقلاب اسلامی کماکان در خط امام هستیم. این شما هستید که اختلافات خود با تفکر امام را کتمان می کنید.

مهدی کروبی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با اشاره به سفرهای بی هدف رییس دولت گفت: آقایان نو دولت، سفر به کومور را از افتخارات خود و دستاوردی برای دستگاه دیپلماسیشان می دانند و در اقدامی کم سابقه، هواپیمای تشریفاتی دولت را به آنجا می فرستند تا رییس جمهورش به ایران بیاید. آن وقت همین کشور تمبر یادبود با پرچم رژیم غاصب اسراییل چاپ می کند. در حالی که دفتر و وسائل کار خانم شیرین عبادی را در ایران مصادره می کنند، تمبر بی حجاب ایشان را در کومور منتشر می کنند. چرا از عزت ایران این چنین خرج می کنند.

وی گفت: دنیا نباید احمدی نژاد را نماینده تمام ملت ایران بداند. بالاخره حوادثی در ایران رخ داده که مردم فهیم ایران همگی می دانند. ایشان فعلا رییس دولت شده است. کشورهای جهان بدانند احمدی نژاد همه ی مردم، علما، مجلس، شخصیت ها و اندیشمندان ایرانی با آن سابقه تمدنی عظیم را نمایندگی نمی کند. این ادبیات، ادبیات مردم متمدن و با فرهنگ ایران نیست. ایرانیان تمام کشورها و فرهنگ ها را غیر از رژیم غاصب اسراییل محترم می شمارند.

کروبی در پایان با اشاره به ادبیات احمدی نژاد که گفته بود «برخی‌ها خود را ابرقدرت می‌دانستند اما در حال حاضر کسی برای آنها تره هم خورد نمی‌کند» گفت: ظاهراً ایشان همچنان به دنبال مطرح کردن اسم خود هستند. می گویند در زمان انقلاب جوان مغروری در یکی از شهرستان ها، هر کار می کرد بگیرندش و به زندان ببرند تا او را هم انقلابی بدانند، پلیس وی را نمی گرفت. روزی طاقت از کفش می رود و در جلوی کلانتری شروع به داد و بیداد . فحاشی می کند. بعد از مدتی رییس کلانتری سرش را از پنجره بیرون می کند و می گوید: اگر خودت را هم بکشی دستگیرت نمی کنیم.

 

 

 



--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

ویدئویی از دانشگاه شریــــــ/\ـــــف

از صبح پلیس دور دانشگاه بود - جلوی در اصلی تو خیابان آزادی که پر از گارد بود و نیروهای اطلاعات از بیرون دانشگاه با دوربین از توی دانشگاه فیلم برداری میکردند.  من که رفته بودم از اون کسی که فیلم میگیره عکس بگیرم  حراست دانشگاه (که توی اعتراضهای بعد انتخابات با بچه ها همکاری می کنند) گفت که توی دفتر حراست و دانشگاه لباس شخصی اومده و سریع برو که شناسایی نشی.
تعداد بچه هایی که جمع شده بودند خیلی بیشتر از همیشه بود و تعداد بسیجی ها خیلی کمتر بود و دوبار خواستن به سمت بچه ها بیان ولی تفاوت تعداد آدم ها باعث شد که مسیرشون را عوض کنند
برای آزادی فرزان ریوفی که دستگیر شده هم شعار دادیم
یکی از بچه ها گفت که به چشم خودش دیده که چند تا دختر چادری بدون کارت شریف و با یه برگه زرد اومدن تو
حدود ساعت ۲ رفتیم به سمت ساختمان ابن سینا که کلاس ها و دفتر بسیج (که تقریبا ۱۰ نفر آدمی که همه میشناسن نشسته بودن) و شعارها به سمت تند شدن و بعد شعارهای ضد رهبر -تجاوز جنایت دو پایه ولایت - و ضد بسیج -پول نفت چی شده خرج بسیجی شده و ....- باعث شد بسیجیا بیان بیرون از دفترشون -۱۰ نفر- تقریبا - و تلاششون واسه شعار دادن واقعا خنده دار بود
یه کار جالبی که بچه ها کردن پرت کردن پول به سمت این بسیجی ها بود

http://kabk22.javanblog.com/


--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

حمله نیروهای لباس شخصی به زهرا رهنورد


 
 

Sent to you by arman via Google Reader:

 
 


9:30 عصر دوشنبه، 16 آذر 1388

حمله نیروهای لباس شخصی به زهرا رهنورد

به گزارش کانون زنان ایرانی دکتر زهرا رهنورد‌، استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در محوطه این دانشکده برای بزرگداشت روز دانشجو آماده می‌شده که مورد این تهاجم قرار گرفته است.


به گزارش کانون زنان ایرانی به نقل از یک شاهد عینی رهنورد از این زنان پرسیده است که چرا وی را تعقیب می‌کنند که آن‌ها مدعی شده‌اند برای محافظت از رهنورد آمده‌اند. پس از گذشت مدتی با متشنج شدن فضا گفتگوها به درگیری لفظی و اهانت سردسته این زنان به رهنورد منجر شده است. زن سردسته از رهنورد پرسیده است که افکارتان قبل و بعد از انقلاب چه بوده است؟

این شاهد عینی ادامه می‌دهد: رهنورد به آنها گفت شما بازجو هستید و یا به قول خودتان محافظ که آن زن گفت تو از ما می‌ترسی. پاسخ رهنورد این بود که جز از خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسم و جز صدای سبز آزادی و دمکراسی صدای دیگری از من نمی‌شنوید. سپس سردسته این زنان به زور وارد ساختمان مرکزی دانشکده هنرهای زیبا می‌شود که نهایتا با دخالت حراست دانشگاه زهرا رهنورد از محوطه خارج شده است.

اما این افراد با تعقیب رهنورد در خارج از دانشگاه در میانه خیابان وصال در حالی که او سوار ماشین حراست دانشگاه بود گاز فلفل را از فاصله بسیار نردیک به صورت وی پاشیده‌اند که منجر به آسیب‌دیدگی شدید او شده است. که با دخالت اهالی محل و مغازه‌دارها و مامورین حراست رهنورد از محاصره نیروهای شبه نظامی خارج می‌شود.

به گزارش کانون زنان ایرانی، طبق اخبار رسیده وضعیت ریوی و بینایی رهنورد به دلیل پاشیدن گاز فلفل از فاصله نزدیک هنوز بهبود پیدا نکرده است.


 
 

Things you can do from here:

 
  --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
 "HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---



--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

بازداشت و ضرب و شتم؛ هدیه روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد


 
 

Sent armna via Google Reader:

 
 


11:31 عصر دوشنبه، 16 آذر 1388


بازداشت و ضرب و شتم؛ هدیه روز دانشجو به دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد

تجمع اعتراضی و بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان مواجه شد.


دانشجویان معترض به عملکرد حکومت و مسوولان دانشگاه آزاد نجف آباد از ساعت 12 ظهر امروز با حضور در محوطه این دانشگاه شعارهایی علیه مسوولان دولت و حکومت سر دادند و خواهان پایان دادن فضای امنیتی حاکم بر این واحد دانشگاهی شدند.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که این تجمع که تا یک ساعت پس از آغاز به گونه ای مسالمت آمیز تنها خواست های صنفی دانشجویان را در غالب شعارهایی چون "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" و "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد" مطرح می نمود، با ورود نیروهای بسیجی از خارج دانشگاه به داخل این واحد آموزشی به زد و خورد منجر شد و همین امر شعارها را متوجه شخصیت های ارشد حکومت و رهبری نمود.

عوامل بسیج که با همکاری حراست وارد این دانشگاه شده بودند، به باتوم، باتوم برقی، زنجیر و اسپری فلفل مجهز بودند. برخی از این افراد نیز بر خلاف قوانین موجود، سوار بر موتور سیکلت در محوطه دانشگاه به برخورد با دانشجویان پرداختند.

گفتنی است، پس از آرام تر شدن فضای دانشگاه و در هنگام مراجعت دانشجویان به پارکینگ، جهت سوار شدن به سرویس ها، نیروی های شناخته شده اداره اطلاعات اصفهان در این مکان مستقر بوده و دانشجویان بازداشت شده توسط عوامل بسیج را با اتومبیل های این نهاد امنیتی به خارج از دانشگاه منتقل نمودند. گزارش های رسیده از دانشگاه نجف آباد تعداد تقریبی بازداشت شده ها را در حدود 20 تن تخمین زده است.

شایان ذکر است، که با توجه به فراخواندن بیش از 60 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی در هفته های گذشته به کمیته انظباطی و صدور احکام تعلیقی برای حدود 10 تن از این افراد، چنین انتظار می رفت که در روز دانشجو، این دانشگاه شاهد فضای آرام تری نسبت به روز 13 آبان باشد ولی اخبار رسیده خلاف این پیش بینی ها را گزارش نموده است.


 
 

--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

ویدئویی کوتاه از تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در روز ۱۶ آذر

ویدئویی کوتاه از تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در روز ۱۶ آذر. این دانشجویان
شعار می دهند: پلیس ضد شورش/ احمدی رو بشورش.
 دانشجویان این دانشگاه امروز بادکنک های سبز هوا کردند.‬


--
کبک آگاه است
http://kabk22.javanblog.com/
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

تصاویر اهدای گل توسط نیروهای انتظامی و لباس شخصی به مردم در روز 16 آذر

منبع: http://mowjcamp.com/article/id/72869

از 16 آذر - گزارش تصویری پنج / اهدای گل توسط نیروهای انتظامی و لباس شخصی!
سردار علی فضلی، فرمانده سپاه سيدالشهدا ‌استان تهران: "تدابير ما
تدابيری فرهنگی است، قصد داريم در اين روز(16 آذر) به‌خصوص در استان
تهران گل هديه دهيم."

...+فيلم : آتش زدن عکس خامنه‌ ای در دانشگاه کردستان

بازم ببخشید اگه این ایملیل محتوای تکراری دارد!

*فيلم *: آتش زدن عکس خامنه‌ ای در دانشگاه کردستان (پیوست شده...)



شبکه جنبش راه سبز (جرس) : فائزه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی امروز در میان دانشجویان معترض دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حاضر شد.

فیلم حضور فائزه هاشمی در این تجمع را که با استقبال دانشجویان رو به رو شد را در اینجا می توانید مشاهده کنید 

در صورت مشکل در لینک بالا! به لینک پایین! مراجعه کنید! 

http://www.rahesabz.net/story/5014/




--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

آخرین تصاویر ارسالی از کوی دانشگاه

ببخشید اگر تکراریه... شرمنده...
چند سری عکس از حماسه 16 آذر و چهره مزدوران و ذوب شدگان ولایت











فیلتر شکن / پروکسی / آنتی فیلتر / ...


هفت راه آزادی که تا الان چیز نشده!
به امیـــــ/\ـــــد آزادی


-- 
کبک آگاه است

چند ویدئوی قابل توجه از 16 آذر_معظم له ملاحظه فرمایند




--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی