۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

*****اعتراض برقی سراسری به تحلیف ا.ن*****


*****اعتراض برقی سراسری به تحلیف ا.ن*****

 
 

سند تمارض دیکتاتور کوچک؛ احمدی‌نژاد فقط برای رهبر سرما خورده بود

عکس زیر مربوط به صبح امروز دیروز ۱۳ مرداد است و لحظه‌ی دیده‌بوسی رئیس دولت کودتا با سلطان قابوس را نشان می‌دهد. مسئولان دولت کودتا ادعا کرده بودند که احمدی‌نژاد در روز نکبت به خاطر سرماخوردگی‌اش دست و صورت خامنه ای را نبوسیده بود، اما ظاهرا احمدی‌نژاد فقط برای خامنه ای مریض بوده و یا آنکه ارادتش به سلطان قابوس بیشتر است!!


 

 

سبزه سبزم ریشه دارم...

یاد سیز اندیشان افتادم...

کشف جسد در مخزن آب پونک

جامعه > حوادث  - کارشناسان سازمان آب که برای نمونه‌برداری از آب موجود در مخزن آب شرب پونک مراجعه کرده بودند،جسد متلاشی شده‌ای را داخل مخزن پیدا کردند.

ساعت 22 شب دوشنبه زمانی که کارشناسان سازمان آب جهت نمونه‌برداری از آب موجود در مخزن آب شرب پونک مراجعه کرده‌اند، پس از برداشتن درب مخزن بوی تعفنی را احساس کرده و مشاهده کردند که یک جسد متلاشی شده داخل مخزن وجود دارد.

در پی اعلام موضوع به مراجع انتظامی، قاضی محمدحسین شاملو بازپرس کشیک قتل پایتخت از این موضوع باخبر شد و دستور تخلیه، گندزدایی و ضد عفونی 17 میلیون متر مکعب آب این مخزن را صادر کرد.

بازپرس شعبه اول بازپرسی (ویژه قتل) دادسرای امور جنایی تهران در این زمینه به ایسنا گفت: دستوراتی که در این زمینه صادر شده مبنی بر این است که اولاً چرا منطقه مذکور حفاظت شده نبوده و درب مخزن نیز قفل نبوده است. مشخص نیست جنسیت جسد مرد است یا زن؟ و از آنجا که یک ماه از مرگ صاحب جسد گذشته، جسد در داخل آب دچار فشار شدید نئشی شده است.

همچنین براساس اظهارات شاملو مشخص نیست که متوفی دست به خودکشی زده و یا پس از قتل، جسدش به داخل مخزن انتقال یافته است.

پس از انتشار خبر وجود یک جسد در مخزن آب منطقه کن، اداره آب و فاضلاب وزارت بهداشت نیز موضوع را از طریق دانشگاه علوم پزشکی ایران که مسئولیت بهداشت و درمان این منطقه را دارد، پیگیری کرد. غلامرضا شقاقی رئیس اداره آب و فاضلاب وزارت بهداشت درباره نتایج این پیگیری‌ها به فارس گفت: سازمان آب و فاضلاب باید پاسخگوی وجود جسد در مخزن آب منطقه کن تهران باشد، زیرا مخزن آب یک منطقه امنیتی است و هر کسی اجازه ورود ندارد. کنترل مخازن آب به عهده وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب هر منطقه است و مسئولان این دستگاه هر روز منابع و مخازن آب شرب را کنترل می‌کنند، مخازن آب جزو مناطق خاص امنیتی است و هر کسی اجازه ورود و خروج به این مخازن را ندارد، حتی مأموران بهداشت محیط نیز با هماهنگی‌های خاصی برای بازدید از این مخازن وارد آن می‌شوند.

شقاقی اعلام کرده در صورتی که کلرزنی آب به درستی انجام شده باشد، اغلب آلودگی‌های میکروبی احتمالی جسد از بین می‌رود با این حال باید بررسی شود که آیا جسد آلوده به میکروب یا انگل بیماری خاصی بوده است یا نه اما تاکنون هیچ گزارشی دال بر انتشار بیماری خاصی در محدوده منطقه‌ای که از آب این مخزن استفاده می‌کنند، نداشته‌ایم.

براساس اظهارات رئیس اداره آب و فاضلاب وزارت بهداشت، بیماری‌هایی که ممکن است از طریق آب منتقل شوند، بیشتر بیماری‌های روده‌ای، اسهالی یا حتی وباست که در صورت بیماری فرد متوفی ممکن است منتقل شود، بنابراین مأموران بهداشت محیط نظارت مستمری بر مخازن آب ندارند و فقط به صورت تصادفی آب شرب مناطق مختلف را کنترل و آزمایش می‌کنند، اما این موضوع در حال بررسی است و گزارش آن پس از بررسی دقیق اعلام می‌شود

صفحه فيس بوك افشين قطبى رسما با خاك كف كوچه يكى شده!

صفحه فيس بوك افشين قطبى آماج حملات طرفداران سابق شده و رسما با خاك كف كوچه يكى شده چندين گروپ ضد افشين قطبى ساخته شده.
 

دروغگو خائن است

 و خائن ترسو

 و ترسو از پاستور تا بهارستان رو با هلیکوپتر طی میکنه

فراکسیون خط امام(ره)...

در مراسم تحلیف محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اکثریت قریب به اتفاق اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس در این مراسم شرکت نکردند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از 70 نماینده عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس در مراسم تحلیف، تنها 13 نفر شرکت کردند.

عده‌ای از افراد حاضر از فراکسیون در این مراسم نیز با آغاز سخنان احمدی‌نژاد صحن علنی مجلس را ترک کردند.

مرکب قرمز

اعترافات اخیر بسيار شبيه داستان زير است :

روزی در جمهوري دموکراتيک آلمان سابق يک کارگر آلماني کاري در سيبري پيدا مي کند. او که مي داند سانسورچي ها همه نامه ها را مي خوانند، به دوستان اش مي گويد «بياييد يک رمز تعيين کنيم؛ اگر نامه يي که از طرف من دريافت مي کنيد با مرکب آبي معمولي نوشته شده باشد، بدانيد هر چه نوشته ام درست است. اگر با مرکب قرمز نوشته شده باشد، سراپا دروغ است.» يک ماه بعد دوستان اش اولين نامه را دريافت مي کنند که در آن با مرکب آبي نوشته شده است:«اينجا همه چيز عالي است؛ مغازه ها پر، غذا فراوان، آپارتمان ها بزرگ و گرم و نرم، سينماها فيلم هاي غربي نمايش مي دهند و تا بخواهي دختران زيباي مشتاق دوستي- تنها چيزي که نمي توان پيدا کرد مرکب قرمز است.»

خبر فوری...

خبر های رسیده حاکی از شلوغی بازار تهران بدون درگیری خبر می دهد

این شلوغی با شلوغی روز های عادی فرق! می کنه!=== برای دوستان قوم بنی اسرائیل گفتم

یک خبر تاخیری ولی مهم...

پارلمان‌نیوز: در حالی که تا بیست دقیقه دیگر مراسم تحلیف محمود احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که حضور نیروهای امنیتی و نظامی در اطراف مجلس چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، تمامی خیابان‌های منتهی به بهارستان بسته شده و بیش از پنج هزار نفر از نیروهای نظامی و امنیتی در این خیابان‌ها حضور دارند.

همچنین ایستگاه متروی بهارستان نیز به خاطر برگزاری این مراسم تعطیل موقت شده است.

در محوطه بیرونی بهارستان نیز سگ‌های بمب‌یاب مشغول امن‌سازی منطقه هستند.

از سوی دیگر امروز ورود خبرنگاران با دقت فراوان چک می‌شد و از خبرنگاران به غیر از کارت خبرنگاری، کارت ملی نیز خواسته می‌شد.

فیلم نجات دادن یک جوان از دست یگان وِیژه ی سپاه و باز کردن دستبند او توسط مردم ( پری روز)

(به نقل از یکی از دوستانم که شاهد صحنه بوده) دیروز این جوان شیرمرد خیلی خیلی کتک و گاز اشک آور خورد از دست خونخواران و شعبون بی مخهای سپاه و بسیج ، تا حدی که لباسش رو پاره کردن و دستبندش زدن و میخواستن با موتور ببرنش که دو تا خانوم شیرزن جلوی اون کثافتا وایستادن و مردم هم ریختن و جوون رو نجات دادن. بعد هم دمشون گرم ، لباس تنش کردن و فراریش دادن که بره. دم هرچی شیرمرد و شیرزن ایرانیه گرم ... به امید آزادی و پیروزی سبز بر سیاهی ... مرگ بر دیکتاتور ...

بازم بگو نواره***نوار که پا نداره

بسیجی -باعرض پوزش!- کثافت***بازم بگو شعاره

لینک مستقیم فیلم

اندر احوال محمدرضا شریفی نیا

چه کردی؟ که صفحه رسمی خود در فیس بوک را به ناچار پاک کردی. خجالت کشیدی از کامنتها؟ چه کردی؟ که تمام دوستانت از تو فرند لیستت یکی یکی دارن حذف می شوند؟ منفور شدی؟ چه کردی؟ که در ویکی پدیا معتبرترین مرجع اینترنتی تو را به عنوان خائن وطن معرفی کردند؟ خائن. شریفی نیا می دانی ۶۲ نفر (رسمی) به خاطر همان تنفیذی که شما حضور پیدا کردید بی گناه کشته شدند؟ کوری؟ شریفی نیا از شما بزرگتر در این سینما نبود که در مراسم تنفیذ شرکت کند؟ که شما به خود اجازه شرکت دادید؟ بی شعور. شریفی نیا صدای استاد شجریان را نشنیدید که فرمودند این صدا صدای خس و خاشاک است؟ کری؟ شریفی نیا شاید پیش خود فکر کنید چرا من اینقدر مورد حمله قرار گرفتم مگر نجفی و الماسی نبودند؟ عرض می کنم: شما در تمام فیلمهای که نقش آفرینی کردید شخصیتی داشتید که قالباٌ فردی بودید دورو و تابع حذب باد. اما همه به گمان اینکه شما یک هنرمند حرفه ای هستید و بسیار حرفه ای در نقشتان فرو میروید و حس می گیرید این نقشها را به این خوبی بازی میکنید. اما الان فکر اکثر مردم جامعه به این سو رفته است که شما نقشی بازی نمی کنید و شخصیت واقعی خود را نشان می دهید مثل نقشتان در اخراجیها و… خوب شاید این اتفاق باید می افتاد که مردم محمدرضا شریفی نیا را بهتر بشناسند

دویچه وله:روش‌های بازجویی در جمهوری اسلامی خروس را نیز وادار به تخم‌گذاری می‌کند

رژیم ایران با نیروهای اپوزیسیون تصفیه حساب می‌کند. در نخستین دادگاه نمایشی حدود ۱۰۰ نفر در مظان اتهامات سنگینی قرار گرفته‌اند. در کنار اتهام "انقلاب مخملین" به فعالان سیاسی، محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم، مدعی شد که از عملیات تروریستی برنامه ریزی شده در زمان انتخابات جلوگیری به عمل آمد. مشابهت فراوان میان متهمان تحقیر و شکنجه‌شده در دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی با مخالفان استالین در دادگاه‌های نمایشی اتحاد جماهیر شوروی سابق حیرت‌آور است و با اشاره به این شباهت‌ها می‌نویسد که متهمان به اجبار تن به اعتراف و اقرار دادند و درباره تئوری توطئه‌ای سخن راندند، که از سوی قدرتمندان به آنان دیکته شده بود. به گفته‌ی این روزنامه سرکوب و کشتار تظاهرکنندگان در خیابان‌ها و شکنجه‌ی بازداشت‌شدگان در زندان‌ها نشان آنست که رهبران رژیم جمهوری اسلامی به شدت دچار ترس و تردید شده‌اند. رژیمی که در چند هفته‌ی پیش با اطمینان بر اریکه قدرت تکیه زده بود، حال چنان خود را زیر فشار احساس می‌کند، که حتی از برگزاری سنت‌ها و مراسم اسلامی نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. به رغم عدم مجوز از سوی مقامات رسمی، در روز شنبه ۱۰ مرداد هزاران نفر در تهران به یاد کشته‌شدگان حوادث اخیر به خیابان‌ها آمدند.

با حذف جدول پیشنهادی کمیسیون ویژه تحول اقتصادی، قیمت بنزین به 400تومان افزایش یافت

پارلمان‌نیوز: نائب رئیس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی گفت:«با تجدید نظر دیروز کمیسیون نسبت به آخرین مصوبه خود مقرر شد تا قیمت‌گذاری حاملهای انرژی به دولت واگذار شود.» محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، اظهار داشت:«کمیسیون ویژه، پیش‌تر و در آخرین نشست برای بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها، قیمت بنزین را 250 و قیمت نفت گاز را 80 تومان تعیین کرد اما این مصوبه در نشستی که اعضای این کمیسیون با رئیس‌جمهوری داشتند مورد مخالفت قرار گرفت.» وی افزود:«کمیسیون روز دوشنبه گذشته به منظور تامین نظر دولت، جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور تمامی اعضا تشکیل داد تا در آن پیشنهادات دولت را مجددا مورد بررسی قرار دهد که در پایان آن با رای مثبت دو سوم اعضا جدول قیمت‌گذاری حاملهای انرژی حذف شد.» دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)مجلس افزود:«کمیسیون در این مصوبه به دولت اجازه داد تا حداقل 10 و حداکثر 20هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی درآمد کسب کند و همچنین پرداخت نقدی و غیرنقدی یارانه‌ها را از دو دهک به پنج دهک افزایش دهد تا به تدریج نظام تامین اجتماعی را مستقر نماید.»

کیش ایر مسافران خود را فریب می دهد قول بویینگ می دهد سوار توپولوف می کند

همین الان دوستانم از فرودگاه تماس گرفتن و در حال سفر به کیش بودن وقتی رفتن بلیط بگیرن بهشون گفتن با بویینگ می بریمتون اما الان برده اند سوار توپولوف اشون کردن لطفن! اطلاع رسانی کنید این فریبکاران با جون مردم دارن بازی می کنن واسه یکم سود بیشتر نمونه اش پروازی که همین الان از مشهد داره به مقصد کیش می پره...

شب نیمه شعبان آنچنان فریاد میزنیم " برای دفن شهدا مهدی بیا مهدی بیا " که مراجع خاموش هم صدای ما را بشنوند.

چهارشنبه 14مرداد-9صبح-بهارستان-مجلس

از گوشه کنار دنیای وب(ایران بان-موج سبز-بی بی سی-قلم-العربیه-اسو اس ایران-گرین ویت-تابناک-ایران88)

  • هشدار سازمان مجاهدین انقلاب: کشور در سراشیبی سقوط است .
  • یک روز پس از تنفیذ حکم دولت کودتا: مدیرعامل سایت ستاد موسوی بازداشت شد.
  • بازداشت همسر مهدي هاشمي در ناآرامی‌های دیروز .
  • حذف وبلاگ مجری اعترافات تلویزیونی ابطحی و عطریانفر به خاطر حملات کامنتی مردم.
  • هفته‌ای یک بازی در ورزشگاه آزادی؛ قابل توجه سبزها.
  • ایده های ضد تحلیف - حلقه سبز گرداگرد بهارستان.
  • ایده های ضد تحلیف - ایجاد ترافیک شدید.
  • تحلیف پخش زنده دارد؛ اگر جا بازم مثل دیروز جا نزنند.
  • محمدصادق لاریجانی، رئیس آتی قوه قضا‌ئیه: اينکه کسي در زندان بميرد، نبايد استناد به ظلم حکومت شود!
  • سایت الف هم جا زد: اعتراف کافی نیست، سندش کجاست؟
  • دستگيري رئيس پالايشگاه تهران

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت:

دستگيري رئيس پالايشگاه تهران؛ سايت الف از دستگيري رئيس پالايشگاه تهران خبر داده است. ظاهراً احتمال اعتصاب در پالايشگاه تهران دليل اصلي اين بازداشت بوده است. همچنين حجت الاسلام عبدالرحيم سليماني اردستاني عضو مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم و استاد دانشگاه مفيد، به جرم حضور در بهشت زهرا(س) در چهلمين روز شهادت جمعي از هموطنان، مورد ضرب و جرح قرار گرفته و دستگير شده است.

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=58236

  • مدیرعامل سابق خبرگزاری ایسنا با حکم دادگاه انقلاب بازداشت شد.

میرحمید حسن‌زاده که در حاضر مشاور مدیرعامل ایسنا است در جریان انتخابات مدیر سایت قلم‌نیوز بوده است.

میر حمید حسن زاده، مدیر عامل سابق ایسنا به دلیل همکاری با قلم نیوز و ستاد موسوی بازداشت شد.

چه جوری بگم بابا ا.ن. (احمدی نژاد) داره شروع می کنه نکنه فردا من پس فردا تو و شاید همه تا آخر ماه!

شعری طنز برای آقای ابطحی...

عرض پوزش از ابطحي عزيز

هر دو چشمم براي او تَر شد
ابطحي چاق بود و لاغر شد
 

شكمش نيست مثل پيش از اين
!نكند پشت ميله مادر شد؟

به خدا مثل دُب اكبر بود
!ناگهان همچو دُب اصغر شد

 توي زندان تنگ و تاريكي
چشم او
كور و گوش او كر شد

طبق آراي واصله
تازه:
سر چاق و قشنگ او گر شد


در حدود چهل شب و نصفي

دور از آغوش گرم همسر شد

همسرش گفته: «داخل زندان،
شوهر بنده
چيز ديگر شد!

 آنقدر هي فشار آوردند،

زوركي درس ديكته از بَر شد...!»

ديكتۀ اعتراف جنجالي
در حمايت از آن
برادر شد


يك سوال از شما كه مي‌فهميد:
مي‌شود با نمايشي خر شد؟

اقدامات اوليه در برابر گاز اشك آور جديد

اقدامات اوليه در برابر گاز اشك آور جديد
ديروزبه اورژانس مصدوماني را آوردند كه مي گفتند در اثر گازاشك آور
اينگونه شده اند اما علايم باليني آنها باعلايم جنرال مصدومين
گاز اشك آور متفاوت بود.مصدومين روزهاي گذشته از سوختگي شديد رنج مي بردند
اما مصدومين ديروز تحريكات جلدي زيادي

نداشتند وبعد از انجام آزمايش در خون آنها مقاديري فنيل انالين؛ نيتريت و
گوگرد ديده شد و سطح اوره خون را چشمگير نشان

مي دادفكر مي كنم
پليس ضدشورش از مواد جديدي استفاده مي كند امروز با يكي
از دوستانم كه دستي در طب نظامي دارد گفتگو كردم با

گفتن علايم(درد قفسه ي سينه -سردرد شديد -سرگيجه -دو بيني و تاري ديد -
خستگي جديد غش كردن و يك مورد
هم تشنج)به اين

نتيجه رسيديم كه حدسم درست بوده و اين اثر فقط يك نوع گاز جنگي است كه
فقط در جنگ وآن هم در هواي بالاي 27 درجه كاربرد

دارد و پس از صحبت فراوان وارايه چند مقاله راجع به CHLOROBENZALDOXIM
NITRIL از او روش هاي درماني را جويا شدم كه اقدامات اوليه آن را برايتان مي گويم:
-از عينك هاي دودي كه تمام سطح چشم را بپوشاند استفاده كنيد-اين گاز بر
روي قرنيه تاثير مي گذاردپس حتما به اين مورد توجه كنيد

2-لنزهاي چشمي خودرادر منزل بگذاريد حالت چشم آسيايي ها از تحدب كمتري
برخوردار است كه باعث مي شود لنز به صورت كامل برروي كره ننشيند ودر صورت
ورود گاز به فضاي خالي بين لنز وچشم مي تواند صدمات جبران ناپذيري به
قرنيه چشم وارد بياورد

3-زيورآلات خودرا در خانه بگذاريد چون ممكن است در اثر تركيب با گاز باعث
سوختگي پوست شود

4-از كرم هاي مرطوب كننده و پمادهاي چرب و كرم هاي آرايشي استفده نكنيدو
آرايش نكنيد به دو دليل:اول اينكه اين ماده بسيار چربي دوست است و با
مخلوط شدن با آن اثر سوختگي پوست را زياد مي كند و دو اينكه در هنكام شست
و شو چون فقط بايد از آب سرد استفاده كنيم نمي توانيم آنها را به طور
كامل از بين ببريم

5-قبل از بيرون آمدن از منزل حتما حمام كنيد تا پوستتان كمترين مقدارچربي
را داشته باشد

6-يك عدد قرص بروفن 200 يا 400 قبل از رسيدن به محل استفاده كنيداگر
وزنتان زير 50كيلوست 200 و اگر بالاتر است 400(بروفن يك داروي ضد التهاب
است)

7-دستمال نخي و اشك مصنوعي همراهتان باشد

8-از پوشيدن لباس نايلوني خودداري نماييد

اقدامات بعد از زدن گاز

1-عرق خودرا پاك نكنيد فقط با گذاشتن دستمال كاغذي به صورت گذاشتن و
برداشتن روي پوست استفتده كنيد و از يك دستمال چند بار استفاده نكنيد

2-به هيچ وجه ندويد وفعاليت سنگين بدني انجام ندهيداين كار باعث جذب
بيشتر گاز توسط ريه مي شود و به جاي آن به سطوح بالا تر از زمين برويد

3-آتش روشن كردن بزرگ بسيار سودمند است پس ژل آتش زنه همراهتان باشد چون
حرارت بالايي توليد مي كند اما آتش هاي كوچك فايده ايي ندارند چون دماي
تخريب اين گاز بيش از350 درجه سلسيوس است و15دقيقه در اين دما طول مي كشد
تا به تخريب كامل برسد پس بي خود فندك روشن نكنيد

4- از دستمالي آغشته به آب +يك اسيد ملايم(مثل سركه يا آبليمو يا نوشابه
ي مشكي به دليل داشتن اسيد فسفريك خوراكي) براي گرفتن جلوي دهانتان
استفاده كنيد اين گاز به اسيد حساس است

5-به هيچ وجه از فرآورده هاي گاز دار مثل نوشابه ماالشعير و...استفاده
نكنيد فقط از آب استفاده كنيد

6-زير آفتاب به طور مداوم نايستيد و از كشيدن لباس روي سر خود خودداري نماييد

7-از پمادهاي ضدالتهاب مخصوصا زينك اكسايد و يا كالامين دي يا بتامتازون
استفاده نكنيد(ديروز يكي از پرستارها به صورت خانمي زينك زد كه باعث
سوختگي شديد او شد)

8-مرتبا پلك بزنيد وحدالامكان از اشك مصنوعي استفاده كنيدوآن را به درون
چشم خود بريزيد وبه هيچ وجه چشمان خودرا نماليد

9-براي شستشوي چشم يا پوست فقط از آب سرد(آب گرم مضر است) استفاده كنيد
براي چشم 3تا6 دقيقه وبراي پوست 15 تا 20 دقيقه به هيچ وجه از هيچ ماده
شوينده استفاده نكنيد همانطور كه گفتم اين ماده چربي دوست است و مانند
گازهاي اشك آور معمول شستن پوست با شير و ماست نه تنها كمكي نمي كند بلكه
باعث بدتر شدن موضع مي شود

10-اگر سوزش پوستتان زياد است از كمپرس آب سرد استفاده كنيد

11-اين گاز به شدت موجب خشكي مخاط گوارشي مي شود در مواردي مي توان از
شربت آلومينيم ام جي اس استفاده كرد اما حدس مي زنم اين ماده به اين شربت
تاثير عكس داشته باشد مگر اينكه قبل از زدن گاز از آن بخوريد تا ديواره ي
مخاط را بپوشاند اما بعد از تنفس گاز احتمالا اثر سو داشته باشد

12- در صورت تنگي نفس از اسپري سالبوتامول استفاده كنيد


و آخرين نكات:از هيچ مسكن و بي حس كننده ايي جز بروفن استفاده نكنيد و در
صورت مراجعه به اورژانس فقط از دكتر نظر خواهي كنيد و اگر علايم بالا را
داشتيد حتما بگوييد كه از پمادهاي ضدالتهاب استفاده نكند راستي اين گاز
به گاز ترس نيز مشهور است چون ابتدا مصدومان را به شدت مي ترساند اما
خوشبختانه نيم عمر تاثير آن كمتر از نيم ساعت است بعد از يكساعت كلا حذف
مي گردد

پايدار باشيد

هاشم آغاجری

هاشم آغاجری: من دعا می کنم که اگر روزی انقلابی در این کشور اتفاق افتاد آرام و مخملی باشد اما با این رویه آقایان باید منتظر یک انقلاب کلنگی بود چرا که جامعه ما را کینه و نفرت پرکرده است. آغاجری با اشاره به پخش برنامه به اسم دموکراسی گفت: اگر به صد زبان می گویید که از انقلاب مخملی در هراسید رسما استبداد و غیردموکراتیک بودن خود را اعلام می کنید چرا که این گونه اتفاقات در کشورهایی با نظامهای بسته و غیردموکراتیک می افتد اما شما مدعی هستید که مردمی ترین نظام دنیا هستید و امت حزب الله همه پشتیبان شما هستند

متن کامل حمایت احمد نجفی، (بازیگر) از میرحسین موسوی

متن کامل حمایت احمد نجفی، (بازیگر) از میرحسین موسوی قبل از انتخابات که
در سایت قلم منتشر شده بود را در پی می‌خوانید، چهره او را هم که در
مراسم تنفیذ حکم دولت کودتا دیروز مشاهده کردید. اینک قضاوت با شماست!

احمد نجفی: به نظر من تجارب آقای موسوی
و به خصوص در دوران نخست وزیری
بسیار حائز اهمیت است.

احمد نجفی  بازیگر  که در خوزستان به سر می برد به خبرنگار قلم نیوزگفت:
من با احترام قطعا در تمام جلسات سخنرانی مهندس موسوی
که بتوانم حضور
خواهم داشت و  به مواضعشان گوش خواهم داد.

وی که مدعی است "به طور اتفاقی" در جلسه سخنرانی مهندس میرحسین موسوی
حضور پیدا کرده گفت: تا پایان جلسه حضور داشتم و به کلیه نقطه نظرات
ایشان را شنیدم.

نجفی تصریح کرد: به نظر من تجارب آقای موسوی  و به خصوص در دوران نخست
وزیری بسیار حائز اهمیت است.

بازیگر نقش کارآگاه علوی افزود:نقطه  نظرات مهندس موسوی  در زمینه خرمشهر
و خوزستان برای ما اهمیت بسیاری دارد.

نجفی با بیان اینکه اگرچه در طول 4 سال اخیر در بخش هایی خوب عمل شده است
افزود: تناقضات بسیاری   در عملکرد دولت وجود داشته است . و در برخی از
زمینه ها متاسفانه  کاستی های زیادی وجود دارد و حرکتی به سمت جلو نشده
است.

وی که خود از اهالی خونگرم جنوب کشور است از بی توجهی به مسائل فرهنگی و
هنری این خطه انتقاد کردو گفت:  خوزستان و به ویژه آبادان خرمشهربه لحاظ
فرهنگی همچنان مورد بی توجهی هستند.

نجفی در پایان از همه کاندیداها  خواست که صادقانه وارد عرصه انتخابات شوند
 

دوقلوی کردان هم پیدا شد!

مدرک دکترای رحیمی هم کردانی شد!

در گفت‌وگويي که بنده (خبرنگار تابناک!) با وزيرعلوم داشتم، وي تأکيد کرد که طبق گزارش جاسبي، مدرک دکتراي حقوق آقاي رحيمي جعلي است و هيچ پايه و مبناي علمي ندارد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در صورتي که کميسيون آموزش و تحقيقات به وارد بودن سؤال بنده از وزير علوم و تحقيقات در مورد جعلي بودن مدرک دکتراي معاون پارلماني احمدي‌نژاد (ا.ن.) رأي دهد، سؤالم به عنوان يک سؤال ملي در نوبت بررسي مجلس قرار مي‌گيرد.

به گزارش
ایلنا عوض حيدرپور، نماينده شهررضا در تشريح سؤالش از وزير علوم و تحقيقات درباره بررسي مدرک تحصيلي معاون پارلماني احمدي‌نژاد ادامه داد: بنده بنا به دلايلي به صحت مدرک دکتراي آقاي رحيمي ايراد و شک داشتم؛ به همين منظور در قالب سؤالي از وزير علوم و تحقيقات خواستار بررسي اين امر شده‌ام.

وي افزود: در گفت‌وگويي که بنده با
وزيرعلوم داشتم، وي تأکيد کرد که طبق گزارش جاسبي، مدرک دکتراي حقوق آقاي رحيمي جعلي است و هيچ پايه و مبناي علمي ندارد.
حيدر پور با تأکيد بر اينکه بنده به مدرک فوق ليسانس وي نيز مشکوک هستم، تصريح کرد: پس از گزارش وزير علوم درباره مدرک معاون پارلماني رئيس‌جمهوري و رأي کميسيون به وارد بودن سؤالم، اين سؤال به عنوان يک سؤال ملي در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وي افزود: استفاده و جعل عناوين علمي براي
ارتقاي سمت از سوي برخي افراد، فريب دادن مردم و مسئولان است و مجلس و دولت بايد با اين فريبکاري‌ها برخورد جدي کنند. حيدرپور گفت: متأسفانه رحيمي با جعل مدرک دکترايش چندين سال عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد بوده و با اين مدرک در سمت‌هايي چون رياست ديوان محاسبات و استانداري کردستان حضور يافته است.

حسن خمینی دیروز تهران بود و به تنفیذ نرفت

نوه امام خمینی صبح روز گذشته (روز نکبت) از سفر چند روزه خود به پاکستان به تهران بازگشته بود و در تهران بود، اما به مراسم نمایشی تنفیذ کودتا نرفت.

به نوشته سایت فراکسیون اقلیت مجلس، یک منبع آگاه گفت: « سفر حجت الاسلام سیدحسن خمینی بر خلاف برخی اخبار که عنوان شده بود ایشان به خاطر عدم حضور در مراسم تنفیذ به خارج از کشور رفته‌اند، به دلایل دیگری بوده است.»
وی ادامه داد:«یادگار حضرت امام راحل صبح روزگذشته به تهران بازگشت.»


به گزارش پارلمان‌نیوز، بدین ترتیب سیدحسن خمینی با وجودی که روزگذشته در تهران بوده ترجیح داده همانند بسیاری از یاران امام خمینی(ره) از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی، حج الاسلام خاتمی، ناطق‌نوری و کروبی، مهندس میرحسین موسوی و دهها چهره دیگر در مراسم تنفیذ حکم ریاست انتصابات محمود احمدی‌نژاد (ا.ن.) حاضر نشود.

خبری که از روی سایت ایلنا حذف شد!

خبری که از روی سایت ایلنا حذف شد: گزارش مرتضوی به نمایندگان و افشای شکستگی جمجمه‌ی محسن روح‌الامینی

خبرگزاری ایلنا دقایقی پیش خبر مربوط به حضور مرتضوی در جمع گروهی از نمایندگان مجلس و اظهارات امیدوار رضایی، برادر محسن رضایی، در خصوص شکستگی جمجمه شهید محسن روح‌الامینی را از سایت خود حذف کرد. به نظر می‌رسد علت حذف، همین اظهارات باشد؛ چرا که مرتضوی و مقامات دیگر پیش از این ادعا کرده بودند روح‌الامینی به علت مننژیت فوت کرده است. متن خبر حذف شده از سایت ایلنا:

خبرگزاری ایلنا دقایقی پیش خبر مربوط به حضور مرتضوی در جمع گروهی از نمایندگان مجلس و اظهارات امیدوار رضایی، برادر محسن رضایی، در خصوص شکستگی جمجمه شهید محسن روح‌الامینی را از سایت خود حذف کرد. به نظر می‌رسد علت حذف، همین اظهارات باشد؛ چرا که مرتضوی و مقامات دیگر پیش از این ادعا کرده بودند روح‌الامینی به علت مننژیت فوت کرده است. متن خبر حذف شده از سایت ایلنا:

سعيد مرتضوي با حضور در جلسه كميسيون حقوقي و قضايي مجلس گزارشي از روند رسيدگي به مجموعه مسائل مطرح شده در مورد كودتاي مخملي به نمايندگان عضو اين كميسيون و اعضاي كميته ويژه بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان اخير ارائه داد.

محمد كرمي‌راد عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، با اشاره به اينكه در گزارش مرتضوي نسبت به وضعيت متهمان اين پرونده نيز توضيحاتي ارائه شد، ادامه داد: در اين گزارش در مورد افرادي هم كه ناآگاهانه به خيابان‌ها آمده بودند، افرادي كه نسبت به عملكرد خلاف قانونشان توجيه شده و با قرار وثيقه آزاد شده‌اند، حضور سازمان‌يافته عناصر منافق و حضور اين افراد در ستادها، آشوب‌ها و اغتشاشات اخير، مطالبي مستند عنوان شد.
به گفته وي مرتضوي در مورد طراحان فتنه‌هاي اخير، عوامل برنامه‌ريز و محركين اصلي توضيحات مفصلي به نمايندگان مجلس داده است.

كرمي راد همچنين از گزارش دادستان تهران در مورد سه نفر از كشته‌شدگان حوادث اخير، خبر داد: وي در پاسخ به اينكه منظور از اين كشته‌شدگان علاوه بر روح‌الاميني و كامراني چه كس ديگري است؟، افزود: نام اين فرد را به خاطر ندارم. اما گويا يك نفر از مضروب‌شدگان در تجمعات و اغتشاشات اخير بوده است كه به بيني و پاي وي آسيب وارد شده است. وضعيت اين فرد پس از بستري شدن در يكي از بيمارستان‌ها، به خانواده وي اطلاع داده مي‌شود و آنها او را به يك بيمارستان خصوصي ديگر منتقل مي‌كنند اما اين فرد در بيمارستان فوت مي‌كند.

عضو كميته ويژه مجلس در پاسخ به اينكه آيا پرونده پزشكي روح‌الاميني و كامراني كه نمايندگان مجلس از دادستان تهران خواسته بودند، آن را در اختيار نمايندگان قرار دهد، به مجلس ارائه شده و مورد بررسي نمايندگان قرار گرفته است يا نه؟، گفت: گويا آقاي اميدوار رضايي به عنوان پزشكي كه عضو كميته ويژه مجلس نيز هست، پرونده پزشكي اين افراد را بررسي كرده و متوجه شكستگي جمجمه شده است.

كرمي‌راد در پاسخ به اينكه اين شكستگي جمجمه در جسد روح‌الاميني ديده شده يا ديگر كشته‌شدگان حوادث اخير؟، گفت: مطمئن نيستم اما تصور مي‌كنم، در مورد شخص روح‌الاميني بوده است.

وي در مورد اينكه دادستان تهران پيش از اين اعلام كرده بود اين افراد به دليل ابتلا به بيماري مننژيت در زندان درگذشته‌اند، گفت: بنده در جزئيات اين مسائل قرار ندارم و بيش از اين نمي‌توانم توضيح بدهم.

نماينده كرمانشاه با اشاره به سخنان صبح امروز مرتضوي در جلسه كميسيون حقوقي و قضايي مجلس، ادامه داد: دادستان تهران اعلام كرد كه نسبت به پيگيري مجازات آسيب‌زنندگان در مسائل اخير جدي است و مطابق دستور رهبري در مراسم تنفيذ رياست‌جمهوري به اين مساله عمل خواهد كرد.

به گفته وي، مجموعه تلاش‌هاي قواي مقننه و قضاييه در راستاي آن است كه اگر احيانا برخورد غيرقانوني با بازداشت‌شدگان اخير چه در بازداشتگاه كهريزك و چه از سوي نيروي انتظامي صورت گرفته است، مورد بررسي قرار گرفته و از آسيب‌ديدگان دلجويي شود.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از تقسيم كار اعضاي كميته ويژه بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان اخير، خبر داد و افزود: قرار بر اين است كه ملاقات‌هايي با آيت‌الله شاهرودي و دادستان تهران داشته باشيم. همچنين از بازداشتگاه‌ها و بند زندانيان سياسي اوين بازديد كنيم. علاوه بر اين برخي نمايندگان مسوول دلجويي از آسيب‌ديدگان اخير شده و برخي نيز اخبار كذب منتشره در سايت‌هاي داخلي و خارجي در مورد حوادث اخير را پيگيري خواهند كرد

گزارشی از فعاليت‌هاي اقتصادي سپاه

روزنامه اعتماد ملی در گزارشی با عنوان "خاتم بورس" نوشت:

علاقه سپاه پاسداران به حضور در فعاليت‌هاي اقتصادي كه با تصويب قانوني در سال 83 در دوران سازندگي شكوفا شد چند سالي است با حضور در عرصه بازار سرمايه كشور به نقطه عطفي رسيده است كه گويا مسير را براي حضور قدرتمند‌تر اين نهاد در اقتصاد كشور هموار‌تر كرده است تا جايي كه ناظران بورس تهران هر روزه شاهد جابه‌جايي حجم قابل توجهي از سهام از سوي فعالان حقوقي زير مجموعه سپاه پاسداران بوده و فعالان بازار از حضور شركت‌هاي وابسته به آن در واگذاري‌هاي دولتي و عرضه‌هاي عمده سهام استقبال مي‌كنند.خريد و فروش سهام و تقاضاي خريد سهام مديريتي از سوي شركت‌هاي منسوب به سپاه چون قرارگاه خاتم، سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد
ايرانيان و بنياد تعاون سپاه طي چند ماه گذشته شتاب بيشتري گرفته كه از جمله مهم‌ترين آنها مي‌توان به معامله...
بلوك 51درصدي شركت تجهيزات دريايي صدرا و تلاش مهر اقتصاد ايرانيان براي خروج از شركت ايرالكو كه با زيان انباشته روبه‌روست، اشاره كرد.در اين ميان جذابيت سهام مخابرات كه در آستانه فروش بلوك 8/7 ميليارد دلاري سهام قرار دارد براي اين سه شركت قابل توجه مي‌نمايد. فعال‌ترين اين شركت‌ها در بورس اما به گواهي آمار‌هاي سايت بورس تهران مهر اقتصاد ايرانيان است.خريد سهام شركت‌هاي تايدواتر، گروه خودروسازي بهمن، آذراب، توسعه معادن روي و تراكتورسازي تبريز از معاملات پرحاشيه اين موسسه در بورس عنوان مي‌شود.

مهر اقتصاد و تراكتورسازي

ارديبهشت 87.در يكي از اين معاملات مهر اقتصاد ايرانيان 5/42 درصد از کارخانه تراکتورسازي‏‎ ‎تبريز را به مبلغ 177 ميليارد تومان ‏‏به صورت نقد و اقساط خريداري کرد تا با پرداخت 45 ‎ميليارد تومان نقد و 132 ميلياردتومان در اقساط 5 ساله ‏‏صاحب بزرگترين کارخانه‎ ‎تراکتورسازي ايران شود.‏ اين اقدام سپاه پاسداران استعفاي محسن خادم عرب باغي، مديرعامل تراکتورسازي‎ ‎تبريز را به دنبال داشت. ‏خبرگزاري ايسنا به نقل از وي ‏در روز استعفا گزارش داد: «در زمان مديريتم در اين مجموعه،‎ ‎تراکتورسازي به ‏جايگاه شايسته خود دست يافت و ‏ترنور آن از ‌٣٠ ميليارد تومان در‏‎ ‎سال ‌٧٩ به ‌٦٥٠ ميليارد تومان در سال ‌٨٦ ‏رسيد.»

مهر اقتصاد و مخابرات و تايدواتر

فروردين 88.مدير عامل شركت سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد ايرانيان در گفت‌وگو با خبرگزاري مهر برنامه‌اي براي خريد 50 درصد از سهام مخابرات ايران دارد، گفت: در حال حاضر مهر در «اخابر» سهام 5/1درصدي دارد و در بازار هم خريدار اين سهم محسوب مي‌شود، ولي از آنجا که شرکت در چنين معامله‌اي نيازمند نقدينگي بسيار زياد است، هنوز ما با سهامدار عمده خود (موسسه مالي و اعتباري مهر) براي حضور در اين معامله بلوکي به جمع‌بندي نرسيده‌ايم. مديرعامل مهر اقتصاد ايرانيان در پاسخ به پرسشي ديگر مبني بر اينکه در صورتي که مثل معامله تايدواتر خريدار خارجي براي بلوک مخابرات بيايد، آيا شما با توجه به حساسيت مخابرات، براي نرسيدن بلوک به خارجي‌ها در معامله مخابرات حضور پيدا خواهيد کرد، گفت: مخابرات با تايدواتر متفاوت است، در معامله تايدواتر در صورت واگذاري مديريت شرکت به طرف خارجي تمامي بنادر کشور در اختيار بيگانه قرار مي‌گرفت اما در معامله مخابرات کل مديريت شرکت قرار نيست واگذار شود و شايد خارجي‌ها در قالب کنسرسيوم در معامله شرکت کنند .

مهر اقتصاد و صدرا و خاتم

ارديبهشت 88.مدير بازار شرکت بورس از رقابت دو گروه براي خريد بلوک 6/5 درصدي سهام صدرا و افزايش قيمت هر سهم آن به 1052ريال خبر داد. علي صحرايي، در رابطه با عرضه عمده سهام صدرا اظهار داشت: «85 ميليون و 122 هزار و 950 سهم صدرا در قالب بلوک 6/5 درصدي توسط سرمايه‌گذاري تدبير عرضه شد که به دليل رقابت دو گروه از خريداران، نرخ هر سهم صدرا از 1040 ريال قيمت پايه به 1052 ريال افزايش يافت دو گروه قرارگاه خاتم الانبيا و سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد ايرانيان از مشتريان اصلي بلوک 6/5 درصدي سهام صدرا هستند. اين بلوک توسط سرمايه‌گذاري تدبير و به صورت نقد يا نقد و اقساط (35 درصد نقد و 65 درصد ديگر اقساط) به وسيله کارگزار تدبيرگران امروز عرضه شد. اين در حالي است که پيش‌تر قرارگاه خاتم‌الانبيا موفق به خريد بلوک 18/51 درصدي سهام صدرا به قيمت هر سهم 100 تومان و به ارزش بيش از 76 ميليارد تومان شده بود.