۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

جمهوری اسلامی نمیخواهیم نمی خواهیم نمی خواهیم



با درود
جمهوری ننگین اسلامی در نفسهای آخرش سعی دارد که تا میتواند بگیرد و بزند و بکشد و به دار بیاویزد

در حقیقت درحال انتقام گیری پیش از مرگش است. در حال تلافی کردن نابودیش است و چون خود را رفتنی میداند میخواهد که تا میشود بکشد و نابود کند و ویران سازد. فرقی هم برایش ندارد که آبروی اسلامی که بنامش حکومت میکند بماند یا برود. البته اگر هنوز ذره ای آبرو برای اسلامش مانده باشد!

اما آنچه من میخواهم بگویم اینست که از مرز ولایت فقیه باید عبور کرد. بعنوان یکی از هواداران جنبش ملی ما هستیم، چند روز قبل پیشنهاد کردم که به سمت شعار مرگ بر جمهوری اسلامی پیش برویم و از اصل ولایت فقیه هم رد شویم. بدلایل اسرار آمیزی که شاید من بخاطر عدم آشنایی به علم سیاست و نداشتن دانش و تخصص علوم مافوق سیاسی و دیپلماتیکی! ندانستم و متوجه نشدم که چرا هیچ استقبالی از این شعار و هدف نهایی نمیشود. و گاه تصور میکنم که مبادا هنوز در مرحلهء امید به اصلاحات نظامی اصلاح ناشدنی هستیم!؟

بعضیها میگویند که شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" همان "مرگ بر جمهوری اسلامی" است!

این باور کردنی نیست و حقیقت ندارد!

چطور ممکن است که "اصل ولایت فقیه" همان "جمهوری اسلامی" باشد؟

بهرحال باید به این نکته پرداخت که مقصد ما کجاست؟ بایستی هدف نهایی را روشن کنیم و بیش از این خود و دیگران را معطل نکنیم. اینکه به چند گروه تقسیم شده باشیم: سبز ! سبز کمرنگ! سبز پررنگ! و رنگین کمان! اینها اتلاف وقت است. کمرنگ و پررنگ و اصلاح طلب و سرنگونیخواه را کنار بگذاریم. این نظام اصلاح ناپذیرست و اصولا خودش در خود دارای تناقض و تضاد است. نظام مذهبی و دینی نمیتواند پاسخگوی نیازهای جامعه ای در عصر حاضر باشد. حکومتی بر اساس ایدئولژی مذهبی هرگز قادر نیست دمکرات و برابری خواه رفتار کند. زیرا خود دین دارای قوانین نابرابری و تبعیض است.

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

محاربه با شیخ علی ! ,نیما فرمین



نیما فرمین دکترای حقوق از دانشگاه مونت پلیه ـ فرانسه

آیت الله خامنه ای و سرکردگان حکومت خود کامه اسلامی ، در نظر دارند با استناد به قانون مجازات اسلامی، شماری از فرزندان میهن را که در روز عاشورا، شعار های "مرگ بر یزید" و " درود بر حسین" سر داده بودند را برای ترساندن مردم بپا خاسته از ظلم و بیداد، به نام محارب بکشند.

خامنه ای در یافته است که مردم او را یزید زمانه می دانند، و منظور از حسین اشاره به میر حسین موسوی است و ارتباطی با حسین ابن علی، امام سوم شیعیان که در روز عاشورا در کربلا به دست سپاهیان یزید کشته شد ندارد.

از نظر یزید ابن معاویه خلیفه وقت و فقهای حکومت ستمکار اموی در آن زمان، حسین ابن علی نیز خود یک محارب بشمار می آمد، چون در ماه "محرم الحرام" سال شصت و یک هجری قمری، حرمت ماه حرام را شکست و برخلیفه وقت خروج کرد. به همین دلیل فقهای مزد بگیر خلیفه وقت، فتوای کشتن حسین ابن علی و به اسارت بردن، هتک حرمت و تجاوز به خاندان او را صادر کردند.

آیت الله خامنه ای به پیروی از یزید ابن معاویه، به فقهای مزد بگیرخود فرمان داد تا ایرانیان را به بهانه " حرمت شکنی ماه محرم و عاشورا " بنام محاربه بکشند. در صورتی که با استناد به همین قانون دد منشانه مجازات اسلامی، خود خامنه ای وعوامل سرکوبگر نیروی انتظامی ، سپاه ،بسیج و چماقداران حکومتی محارب شناخته می شوند.

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

نامه سرگشاده علی مطهری به رئیس قوه قضاییه درباره قاضی مرتضوی



تابناک :
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به آیت‌الله صادق لاریجانی،‌ رئیس قوه قضاییه نامه سرگشاده نوشت. وی‌ در نامه خود به انتصاب قاضی مرتضوی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعتراض کرده است.
به گزارش تابناک، نماینده مردم تهران، در نامه خود به انتصاب قاضی مرتضوی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعتراض کرده و خواستار انجام اقداماتی علیه وی شده است.
بنا بر این گزارش، متن کامل این نامه به این شرح است:

آیت‌الله صادق لاریجانی دامت برکاته
ریاست محترم قوه قضائیه
با اهداء سلام و آرزوی توفیق برای جناب عالی، همان گونه که استحضار دارید آقای سعید مرتضوی، قاضی دادگستری و دادستان سابق عمومی و انقلاب تهران به موجب گزارش هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی دوره هفتم از قوه قضائیه در خرداد ماه سال 1387 و همچنین گزارش اخیر کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی، متهم به ارتکاب جرایمی گردیده است که طبق قانون باید در یک مرجع قضایی ذی‌صلاح و خارج از نوبت رسیدگی شود.
با توجه به اینکه نامبرده با حفظ سمت قضایی خود متأسفانه از سوی ریاست محترم جمهوری، علی رغم اطلاع از اتهامات ایشان به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب گردیده است و رسیدگی به اتهامات منتسب به مشارالیه مندرج در دو گزارش فوق الذکر مستلزم تعلیق ایشان از سمت قضایی و لغو مصونیت قضایی وی می‌باشد، مستدعی است دستور فرمایید اقدامات لازم قانونی در این باره به دقت و سرعت معمول گردد و نتیجه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام شود.
ضمنا در گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی آمده بود که غیر از بازداشتگاه تعطیل شده کهریزک، بازداشتگاه‌های دیگری نیز وجود دارد که خارج از نظارت و مدیریت سازمان زندانهاست. خواهشمند است در این زمینه نیز دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید. قبلا از حسن توجه و لطف جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام
علی مطهری

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی