۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....

این حکومت بیچاره هنوز هم از چیز موسوی می ترسه. خاطره ای که جواد امام،رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی، که در زندان بود و آزاد شد، تعریف کرد خیلی جالبه.ماجرا اینه که برای جواد امام، کتاب "چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد" نوشته ی "اسپنسر جانسون" رو می برند زندان اوین تا در ملاقات بهش بدهند برای مطالعه در زندان. آقای امام در ملاقات بعدی به خانواده می گوید که این کتابی که آوردید و من به من دادید اینجا برای من دردسر شده! خانواده چیزی از موضوع نفهمیدند و جواد امام هم اون روز توضیح بیشتری نداد. تا وقتی که آزاد شد و در منزل به خانواده گفت که بازجو چند روز اون رو تحت فشار قرار داده و می گفته "پنیر" به انگلیسی یعنی "چیز" و خانواده تو با کتاب "چه کسی پنیر من را جا به جا کرد" می خواستند به کلمه ی "چیز" که تکه کلام موسوی هست اشاره کنند و یک پیغامی به تو بدهند. جواد امام تعریف کرد که چند روز تحت فشار بوده تا بگوید که چه پیغامی رو با اسم این کتاب به او دادند! 

 
 
 
 
 
  • MowjeSabzeAzadi: اخبار دانشگاه‌ها - تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد کرج / گزارش تصویری http://ff.im/abScF 
  • سبزها غرفه کیهان در نمایشگاه مطبوعات را قرق کردند!‌ http://ff.im/abScH 
  • MowjeSabzeAzadi: اخبار دانشگاه‌ها - پرونده‌سازی و احضار دبیرکل سابق تشکل اصلاح طلب دانشگاه بین‌المللی قزوین http://ff.im/abmao

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده 4 لایحه هدفمند کردن یارانه ها که طبق آن دولت تا پایان برنامه پنج ساله کشور موظف به هدفمند کردن یارانه گندم، برنج، روغن، شیر، شکر،خدمات پستی، خدمات هواپیمایی، خدمات ریلی "مسافری" است را تصویب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر سه شنبه در ادامه بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها ماده 4 این لایحه را با 135 رای موافق، 54 رای مخالف و 9 رای ممتنع تصویب کردند. در ماده 4 لایحه هدفمند کردن یارانه ها آمده است: دولت موظف است به تدریج و تا پایان برنامه پنجساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نسبت به هدفمند کردن یارانه گندم، برنج، روغن، شیر، شکر، خدمات پستی، خدمات هواپیمایی، خدمات ریلی "مسافری" اقدام نماید.
 http://aftabnews.ir/vdcfccd1.w6d01agiiw.html