۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

تحریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم TAHRIM KONID





 


 

2 cigarette.jpg

golestan.jpg


 

3

irancell.jpg


 

4

mohsen.jpg

5

my_baby.jpg


 

6

nikta.jpg


 

7

roshd.jpg


 

8

Russia.jpg


 

9

Samira.jpg


 

10

blank?ui=2&view=att&th=124258c99cfd9978&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_124258c99cfd9978&zw


 

11

Tabarok.jpg



 
>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<
 

!با رأی 63درصد داوران، جایزه‌ی صلح نوبل به مموتی رسید

◦ ●  To read this Persian text correctly, set Encoding on Unicode(UTF-8)  ● ◦

علی‌رضا رضایي / ۱۵ مهر  ۱۳۸۸

با رأی 63درصد داوران، جایزه‌ی صلح نوبل به مموتی رسید!

هیئت داوران اعلام کرد از آن‌جا که جایزه‌ی صلح نوبل به گفته‌ی خاتمی «صرفاً یک جایزه‌ی سیاسی است،» در حالی که اول قرار بود یک جایزه‌ی صرفاً ورزشی باشد و عموماً فقط به همین ایرانی‌ها و آفریقائی‌ها تعلق می‌گیرد، و نیز از آن‌جا که امسال تمام واجدین شرایط دریافت این جایزه در ایران همه‌شان الآن یا زندان اند یا قبرستان یا توی راه یکی از این دو جا، و آفریقائی‌ها هم که تمام مشکلات‌شان در چهار سال گذشته کاملاً حل شده و کسی کاری نمی‌کند که نوبل هم بگیرد، و نیز با توجه به این که اگر در قبرس یک خر سواری به مموتی جایزه بدهند راه می‌افتد دور کهکشان راه شیری سفر استانی، این پیروزی را جشن هسته‌ای می‌گیرد، ولی اگر به شیرین عبادی نوبل بدهند شب چند نفر را می‌فرستد دم خانه کتک‌اش بزنند، لذا با رأی شصت‌وسه‌درصد داوران، بل که یه خورده هم بیش‌تر، این جایزه امسال به مموتی رسید.

هیئت داوران هم‌چنین از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مموتی برای ایجاد صلح در فلسطین از طریق جنگ در خاور میانه تشکر کرد. این هیئت افزود: «وجداناً تا به حال این جوری‌ش را دیگر ندیده‌بودیم که یک نفر برای ایجاد صلح مردم یک جا، بزند خشتک مردم خودش را عمامه کند بکشد سرشان.» در ادامه‌ی گزارش، هم‌چنین از تلاش‌های شبانه‌روزی مموتی برای حفظ جان گروه سنی الف ِ غزه از طریق کشتن تمام گروه‌های سنی ایران تقدیر شد. هیئت نظارت استصوابی بر داوران نیز لوح فشرده‌ی میمون بلورین را به جهت کشف راه‌کارهای جدید برای ایجاد صلح در منطقه از قبیل بطری، آلات مصنوعی، ادوات دراز، و سایر چیزهای فرورونده با وازلین به مموتی داد. به همین مناسبت، تعدادی از حاضران به دلیل بستن تمام روزنامه‌های ایران برای انتشار یک زورنامه در دولت قانونی حماس نیم ساعت دست زدند. این افراد که عادتاً در حال ترک سالن هم بودند، با ابراز خوشحالی، مموتی را به خاطر فروختن نفت کشورش برای تأمین مخارج انتخاب دختر شایسته در فلسطین ستودند.

با اهدای این جایزه، نام آلفرد نوبل—که خودش برانداز بود—به‌تنهائی در لیست گروه‌های تروریستی جهان قرار گرفت. مموتی با بیان این که قبلاً در ونزوئلا هم از این کارها کرده‌بودند، جایزه‌ی خود را با سطل به چاه جمکران تقدیم کرد. دبیر جشنواره‌ی نوبل با تأیید این مطلب افزود: «همه برای مال و مقام می‌جنگند؛ مموتی فقط برای عزت و شرف و آبرو.» وی گفت: «البته تعجبی هم ندارد، چون هر کسی برای چیزی که ندارد می‌جنگد!»

 

 
>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<