۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

»واکنش بسیجی ها به کمپین «من مجید هستم» / راه اندازی کمپین «من هم پاره هستم

 
 

via گامرون by شایگان on 12/12/09


پس از آن که طرفداران جنبش سبز کمپینی تحت عنوان «من مجید هستم» را راه انداختند اعضای بسیج و طرفدار دولت نیز بیکار ننشسته و در راستای اعتراض به پاره شدن عکس امام راحل کمپینی راه انداخته اند تحت عنوان «من هم پاره هستم»

در همین راستا سرکار خانم فاطمه رجبی، اندیشمند شهیر، در وبسایت خود نوشته است «من فاطمه رجبی، عاشق ولایت و پیرو امامت، پاره هستم.»
تاکنون شخصیت های مهمی نظیر آیت الله جنتی، احمد خاتمی، غلامحسین الهام، غلامعلی حداد عادل، حسین شریعتمداری، حسین طائب، سردار رادان، سردار احمدی مقدم، صادق محصولی و شمار زیادی از بزرگان نظام به این کمپین پیوسته اند.

Tagged: فاطمه رجبی, مجید توکلی, بسیج     

 
 

Posted via email from کبک آگاه است

آیا می دانستید اولین کسی که به کمپین "من مجید هستم" پیوست، یک پسر بسیجی بود؟ +عکس

Posted via email from کبک آگاه است

خامنه ای قاتله / ولایتش باطله

Posted via email from کبک آگاه است

نماهنگ سبز یعنی استقامت تا بهار + نسخه بلوتوث

Download now or watch on posterous
EsteghamatTaBahar01_0.3gp (2764 KB)

---------- Forwarded message ----------
From: sohrab arabi <arabi.sohrab@googlemail.com>
Date: 2009/12/12
Subject: {محرم سبز_Sohrab Arabi} نماهنگ سبز یعنی استقامت تا بهار + نسخه بلوتوث
To: sohrab-arabi <sohrab-arabi@googlegroups.com>



نماهنگ سبز یعنی استقامت تا بهار + نسخه بلوتوث

9:21 صبح شنبه، 21 آذر 1388

نماهنگ سبز یعنی استقامت تا بهار + نسخه بلوتوث

"تقدیم به بسیجیان حقیقی و سپاهیان واقعی که سربازان گمنام جبهه سبزند... به امید رهایی همه ملت ایران از چنگال ظلم و استبداد"

برای دریافت نماهنگ «سبز یعنی استقامت تا بهار» در نسخه بلوتوث(3gp) اینجا کلیک کنید


Posted via email from کبک آگاه است

از دیکتاتوری تا دمکراسی - جین شارپ

زنان مبارز میهن، پیشگامان انقلاب نوین مردم ایران
در پیوست ملاحظه فرمایید: از دیکتاتوری تا دمکراسی - جین شارپ

Posted via email from کبک آگاه است

تجمع دانشجویان دانشگاه شریف، از ساعت ۱۳ مقابل درب اصلی دانشگاه

خبر فوری : دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف امروز از حدود ساعت 13 تجمعی در اعتراض به دستگیری همکلاسیانشان برگزار کرده اند که هم اکنون این تجمع در حال برگزاریست. تعداد دانشجویان معترض حدود 300 نفر تخمین زده می شود. تجمع به درب اصلی دانشگاه مشرف به خیابان آزادی کشیده و صدای شعارهای "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد" و " خمینی کجایی, موسوی تنها شده" از هرسو به گوش می رسد. اطلاعات و تصاویر، به محض مخابره، گزارش خواهد شد.

Posted via email from کبک آگاه است

توقیف ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار از دارايی های جمهوری اسلامی در سیتی‌ بانک

رادیو آلمان: یک دادگاه آمریکایی در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد دلار دارایی متعلق به جمهوری اسلامی را بلوکه کرده است. به گزارش روزنامه "وال استریت جورنال" دادگاه منطقه جنوب نیویورک در هماهنگی با وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ژوئن ۲۰۰۸ به مجموعه "سیتی‌بانک" دستور داد که مبلغ بیش از ۲ میلیارد دلار را بلوکه کند. به گزارش روزنامه این پول متعلق به دولت ایران، در حساب بانک لوکزامبورگی کلیرستریم بوده است، اما این بانک نگهداری پول برای جمهوری اسلامی را انکار می‌کن
 

Posted via email from کبک آگاه است

عکس: اعلام همبستگی دانشجویان در مجارستان با دانشجویان ایرانی


عکس: اعلام همبستگی دانشجویان در مجارستان با دانشجویان ایرانی


نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.

نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Display Images Bellow را بزنید. اما اگر باز هم ندیدید، ناراحت نباشید، ما همه را برایتان، ضمیمه (attach) ایمیل نیز کرده ایم (بخش انتهایی ایمیل را ببینید).

16 آذر را هم سبز کردیم. دیکتاتوری بار دیگر لرزید. همه دانشگاههای ایران در این روز یکصدا آگاهی و حضور خود را به رخ آنهایی کشیدند که در خیال خام خستگی ملت ایران و در راس آن، دانشجویان بودند. از این امتحان آزادی خواهی نیز چندین میلیون دانشجوی ایرانی سربلند بیرون آمدند. تمام تهدیدها، ارعابها، شکنجه ها، تجاوزها و اعترافات نمایشی در این روز بی اعتبارتر از همیشه شدند.

ای کاش کسی صدای آرام این ملت نجیب را قبل از این که دیر شود، می شنید. ای کاش دانشجویی ایرانی به خاطر این همه گذشت و ایثار خود تندیس فداکاری می گرفت نه اینکه عده ای به خیال خام خاموش کردن صدای ملت، با توم بدست به جان آنها می افتادند.

آفرین به این همه آگاهی و احساس مسئولیت.

عکسهایی از 16 آذر امسال را به ترتیب برایتان ارسال خواهیم کرد. با ما باشید.


مرگ بر دیکتاتور

همه با هم پیش به سوی محرم سبز با شعار یا حسین

در روز شانزدهم آذر دانشجویان دانشگاه اروپای مرکزی بوداپست مجارستان با دانشجویان ایرانی اعلام همبستگی کردند.

به گزارش موج سبز آزادی، شانزدهم آذرماه، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه های ایران، دانشجویان دانشگاه اروپای مرکزی بوداپست مجارستان نیز در حرکتی نمادین با در دست داشتن عکس های دانشجویان زندانی و شعارهایی نظیر "دانشجویان ایرانی را آزاد کنید!"، "حق تحصیل حقی جهانی است!" و "آزادی آکادمیک برای دانشجویان ایرانی!" همبستگی خود را با دانشجویان سبز ایرانی اعلام کردند.



 
--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

Posted via email from کبک آگاه است