۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

چرا این همه وحشت از عده‌ای مطرب و رقاص؟

◦ ●  To read this Persian text correctly, set Encoding on Unicode(UTF-8)  ● ◦
سهرابستان / ۲۳ آذر  ۱۳۸۸

آقای محسن رضائی نیز همانند بسیاری از سیاسیون حاضر در صحنه، مورد مراجعه هیأت ویژه 3 نفره رهبری قرار گرفته و ظاهراً تهدیدات این هیأت در مورد ایشان مؤثر بوده است. این هیأت ویژه که از حدود دهم آذرماه کارش را آغاز نموده، بطور خصوصی و محرمانه، با بسیاری از افراد دیدار داشته و هشدار رهبری را به آنها منتقل نموده است. رهبری معتقد است که تحریم های سخت در راه است و این تحریمها به نارضایتی عمومی دامن زده و موجب گسترش اعتراضات گردیده و با به اوج رسیدن اعتراضات و رویگردانی مردم از حکومت و از دست رفتن حمایت ملت، دشمنان (آمریکا و اسرائیل) حمله نظامی بسیار شدیدی را بر علیه کشور انجام خواهند داد. بنظر خامنه ای شرایط این روزها دقیقاً همانند ماههای قبل از حمله ارتش عراق و شروع جنگ است و بنابراین سیاسیون باید روشن کنند که طرف حکومت هستند یا طرف دشمن. رهبری جواب روشن و قاطع و بدون تفسیر می خواهد و با اعلام شرایط اضطراری از سوی رهبر در روزهای آینده، همه کسانی که تبعیت کامل خود از رهبری را اعلام نکرده باشند، در هر مقام و منصب و لباسی که باشند، مورد برخورد قرار خواهند گرفت.
ظاهراً آنچه بعنوان آخرین راه نجات به ذهن بیمار رهبران جمهوری اسلامی رسیده است، قرار دادن کشور در معرض تحریمهای فلج کننده و اعلام وضعیت جنگی و تکمیل کودتای 22 خرداد و جاری نمودن یک حکومت نظامی کامل در کشور است، طرحی که در سال 1378 نیز پس از ناآرامیهای 18 تیر در تهران، توسط سرداران سپاه به خامنه ای داده شد ولی بدلیل شرایط خاص آن دوران، امکان اجرا نیافت. در آنزمان نیز فرماندهان سپاه خواسته بودند که برای یک دوره ده ساله، با اقتداء به الگوی حکومت نظامیان در ترکیه و پاکستان، اداره کشور و قدرت کامل، به سپاه سپرده شود تا سپاه بتواند انقلاب اسلامی را نجات داده و در مسیر صحیح قرار دهد.
گرچه اعلام حکومت نظامی در سال 78 اتفاق نیفتاد، ولی حرکت رهبر و سلسله اقدامات بعدی، همه در راستای اجرای چنین هدفی بود. سپاه بطور وسیعی در مدیریت کشور وارد شد و مهمترین پروژه های اقتصادی بطور مستقیم یا غیرمستقیم به سپاه واگذار گردید. اکنون بیش از 110 نماینده مجلس، اکثریت استانداران، سفیران سفارتخانه های مهم، رئیس جمهور کودتا و غالب وزیرانش، رئیس قوه مقننه، رئیس صدا و سیما، و بسیاری از رؤسای خبرگزاریها و سایر مدیران ارشد کشور سپاهی هستند. کودتای نظامیان بطور خزنده اجرا شده و فقط در آخرین مرحله خود، در تقلب فاحش انتخاباتی در 22 خرداد، با مانع جدی مخالفت مردم مواجه گردید.
اینکه رهبر برای تثبیت قدرت خود در داخل حکومت و نسبت به خودیها نیز روی به تهدید آورده باشد با توجه به شرایط موجود چندان عجیب نیست، ولی اینکه محسن رضایی بعنوان یک سردار، چنین از یک تهدید توخالی ترسیده و عقب نشینی نماید جای تعجب دارد. ایشان تحت تأثیر این فشارها، اقدام به نگارش نامه ای به رهبران جنبش سبز نموده و تلاش نموده تا با زرنگی، از محتوای هشدار هیأت ویژه رهبری پرده بردارد: «نا آرامی های پس از انتخابات زیان های جدی و هزینه های بزرگی بر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی وارد کرده است. امروز ادامه این نا آرامی ها به مرز خطرناکی رسیده است. دشمنان ملت ایران ممکن است فکر کنند که در اثر تفرقه ها و اختلافات داخلی موجود ملت ایران ضعیف شده است و بخواهند که فشارهای جدیدی را به ایران وارد کنند. اخباری که از اردوگاه آنان می رسد حکایت از چنین خیال خامی دارد، هرچند که ملت ایران از تحریم جدید و حمله اسراییل باکی ندارد ولی بهتر است که دشمنان برای خود و ما دردسری درست نکنند.»
دبیر مجمع تشخیص مصلحت، در عین حال تلاش نموده تا استدلال کودکانه رهبری برای کوتاه آمدن رهبران معترضین را چنین فرموله کند: «هم اکنون که ندای پرهیز از تفرقه و حفظ آرامش و امنیت از سوی رهبر انقلاب اسلامی برای بار دیگر بلند شده است باید با لبیک گفتن به ایشان قدرت ملت خود را به رخ آنها بکشیم و ثابت کنیم که ما یکپارچه و منسجم هستیم. این کار، دشمنان ملت ایران را به مسیر عقلانیت و رفتارهای مناسب می کشاند، از دادن علائم غلط و امیدوارکننده به آنها جلوگیری می کند. یکی دیگر از ابتکارات، می تواند اعلان وفاداری از سوی همه فعالان سیاسی ایران از آقای موسوی، خاتمی و کروبی گرفته تا ناطق نوری، هاشمی و مهدوی کنی و تا سران سه قوه به صورت دسته جمعی به آرمان های امام و مقام معظم رهبری باشد که این هم می تواند در نماز جمعه این هفته و یا به هر شکلی که خود این آقایان قبول دارند صورت گیرد.»
رهبر توقع دارد تا با بزرگ کردن خطرات خارجی و با ترسانیدن مردم از حمله نظامی، آنها را وادار نماید تا همه چیز را فراموش نموده و از حق خود گذشت نمایند، در حالی که نگرانی و اعتراض مردم نیز بهمین دلیل است که با وجود یک دولت کودتایی و نالایق، هر گونه خطر خارجی تشدید خواهد شد. راه مقابله با خطرات خارجی، احترام گذاشتن به آرای مردم و سپردن کشور بدست افرادی دلسوز و توانا و منتخب ملت است.
محسن رضایی در انتهای پیامش نیز خواسته تا به سبک نظامیان، پیامی رمز به میرحسین و کروبی بدهد که البته قدری با ذائقه لُری ایشان در هم آمیخته و پیام رمز ایشان به این صورت درآمده است:«امروز صبح پیرمردی به من می گفت که شما به آقای موسوی و کروبی بگویید فرصت را از دست ندهند.» روح مقام رهبری که «امروز صبح» بصورت یک «پیرمرد» برای محسن رضائی حلول پیدا کرده، ظرف دو روز گذشته به اشکال مختلف و در قالب موجوداتی عجیب و غریب نظیر خسرو خوبان و شجونی و نوری همدانی و شریعتمداری و ذوالنور و شیخ یزدی و امثالهم ظهور نموده تا پلیدترین توهینها و تهدیدات را نثار منتظری و هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی و خاتمی و کروبی و میرحسین موسوی و صانعی و موسوی اردبیلی و موسوی خوئینی ها و دانشجویان و آحاد ملت ایران نمایند.
چرا باید آقایان اینقدر از فرا رسیدن محرم وحشت داشته باشند که چنین تلاش مذبوحانه ای را برای سرکوب مردم و تهدید و توهین انجام دهند؟ آیا رهبر در فردای روزی که در نماز جمعه 29 خرداد بر طبل جنگ بر علیه مرم کوبید پاسخ دندان شکن ملت ایران را متوجه نشد؟ آیا جواب 6 ماه تجاوز و شکنجه و زندان و باطوم پراکنی و کشتار مردم را در 16 آذر دریافت نکرد؟ آیا هنوز هم فکر می کند با تهدید و توهین می تواند به هدف خود برسد؟ آیا "مطرب و سلطنت طلب و توده ای و رقاص" خواندن مردم کوچه و خیابان علامت یک رهبر دارای عقل و اقتدار است؟ آیا اینکه وعده بدهد مخالفین بزودی نابود خواهند شد دلیل کافی برای خلع وی از مقام غصبی رهبری نیست؟



--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی


 

تعدادی پوستـــــــ/\ـــــــر برای محرم -2

ابوالفضل علمدار / خامنه ای رو بردار
ما اهل کوفه نیستیم / پشت یزید بایستیم
خامنه‌ای یزیده، خشم ما رو ندیده

اون که میگه عادله دروغ میگه قاتله
حسین حسین شعارشه تجاوز افتخارش

تجاوز جنایت دو پایه ولایت

نصر من الله و فتح قريب / مرگ بر اين دولت مردم فريب

در صورت داشتن سرعت پایین برای دانلود
می توانید از بلاگ های زیر استفاده کنید:
بدونه فیلتر - تا الان - بدونه فیلتر

Posted via email from کبک آگاه است

صحت هشدارها درباره اقدام های غیرمتعارف

صحت هشدارها درباره اقدام های غیرمتعارف ؛ رهبری دستور تشدید سركوب را صادر كرد

سپهر سعادت


 شبكه جنبش راه سبز(جرس):درست شش ماه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری "آیت الله خامنه ای" با لحنی عصبی و توام با نگرانی، نابودی مخالفان نظام را وعده داد و آنها را تهدید به مجازات های شدیدتر كرد.

سخنان او با شعارهای ده ها نفر از حامیانش همراه بود اما همزمان بسیاری از هواداران جنبش سبز تهدیدهای رهبر جمهوری اسلامی را بی اثر ارزیابی كرده و در پایگاه های رسانه ای خود بر تداوم حركت های اعتراضی و هشیاری در برابر اقدام های حكومت تاكید كردند.

 

آیت الله خامنه ای در یكی از شدیدترین حملات خود به رهبران جنبش سبز آنها را متهم به رفتار خلاف قانون كرد و گفت: "این عده شعار طرفداری از امام می دهند، اما كاری می كنند كه نسبت به امام (ره) چنین گناه بزرگی انجام شود و دشمنان با خوشحالی براساس این اقدامات، تحلیل كنند و بعد هم برضد مصالح ملی و ملت ایران، تصمیم بگیرند."

 

او با گفتن این سخنان عملا از ادعای صدا و سیما مبنی بر پاره شدن عكس بنیانگذار انقلاب اسلامی در تجمع های اعتراضی 16 آذر جانبداری كرد و مسوولیت آن را نیز به گردن رهبران جنبش سبز انداخت.

 

رهبر جمهوری اسلامی در یكی از تحریك آمیزترین بخش سخنانش تلویحا مدعی جدایی برخی از یاران "آیت الله خمینی" از آرمانهای وی شد و سپس با دفاع از مرام سیاسی خود گفت: من قائل به جذب حداكثری و دفع حداقلی هستم ولی برخی افراد ظاهراً خودشان اصرار بر فاصله گرفتن از نظام، و طرد شدن دارند."

 

او همچنین رهبران جنبش سبز را به دلیل آنچه بهره مندی از حمایت فرانسه،انگلیس و آمریكا،افراد فاسد،توده ای ها و سلطنت طلب ها می خواند مورد سرزنش قرار داد و خطاب به آنان گفت كه چشمان خود را بازكنند و از این جریان ها تبری بجویند.
تحلیل گران می گویند كه این سخنان زمینه را برای سركوب های شدیدتر جنبش سبز فراهم خواهد كرد.پیش از سخنان آیت الله خامنه ای نیز برخی گمانه زنی ها حكایت از انجام اعمال غیرمتعارف از سوی حكومت علیه جنبش سبز داشت.پایگاه اطلاع رسانی "كلمه" وابسته به "میرحسین موسوی" در خبری هشدار آمیز از مردم خواسته بود كه در صورت بروز اقدامی غیرمتعارف هشیار باشند و اگر پایگاه های اطلاع رسانی جنبش سبز در معرض حمله قرارگرفتند از طریق پایگاه های جایگزین اقدام به اطلاع رسانی كنند.درستی پیش بینی سایت اینترنتی موسوی یك روز پس از صدور آن زمانی ثابت شد كه این سایت توسط گروهی موسوم به جنبش سبز نبوی هك شد.

 

رهبران سبز در معرض بازداشت

 

در این حال برخی منابع نزدیك به میرحسین موسوی نیز روز یكشنبه از قوت یافتن احتمال بازداشت وی خبردادند و به خبرنگار "جرس" گفتند كه نهادهای امنیتی درحال ارزیابی شرایط برای دستگیری او هستند.یك منبع آگاه به "جرس" گفت كه براساس اخبار رسیده نهادهای امنیتی صد در صد مترصد دستگیری موسوی هستند و شدت یافتن سركوبها طی روزهای اخیر نیز برای كنترل اوضاع پس از دستگیری وی انجام شده است.

 

گفته می شود كه "میرحسین موسوی" و "مهدی كروبی" به زودی بیانیه های جداگانه ای را در واكنش به حوادث روزهای اخیر منتشر خواهند كرد.آنها پیشتر نیز با رد ادعای صدا و سیما درباره پاره شدن عكس بنیانگذار انقلاب اسلامی از سوی هواداران جنبش سبز این اقدام را مشكوك ارزیابی كرده و ترفندی از سوی حكومت برای اعمال سركوب های شدیدتر دانسته بودند.

 

به نظر می رسد كه انتشار بیانیه هایی از سوی رهبران جنبش سبز پس از سخنان "آیت الله خامنه ای" به تشدید دوقطبی سیاسی در ایران منجر شود.

 

این در حالی است كه رهبر جمهوری اسلامی در بخشی از سخنان خود عملا دستور سركوب های تازه را صادر كرده و با معرفی مخالفان وضع موجود به عنوان دشمنان نظام گفته بود "كسانی كه به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند با مردم طرف هستند" و "دستگاههای قانونی هم وظایفی دارند كه باید به وظایف خود عمل كنند."

 

رهبر جمهوری اسلامی در نهایت نیز مخالفان حكومت را به كف روی آب تشبیه كرده و وعده نابودی آنها را داده بود.

 

وحشت از گسترش اعتراض ها در محرم

 

تحلیل گران عقیده دارند كه اصرار حكومت برای شدت دادن به سركوب ها نتیجه ناكامی های آنان در فرونشاندن موج اعتراض های پس از انتخابات است.

 

بسیاری از مقام های امنیتی پیش از فرارسیدن روز دانشجو وعده داده بودند كه در این روز تجمعی از سوی هواداران جنبش سبز شكل نخواهد كرد اما اعتراض های ده ها هزار دانشجو در شانزدهم آذر بطلان تحلیل های نهادهای امنیتی را به اثبات رساند.

 

اكنون پیگیری پرو‍ژه تشدید سركوب ها می تواند تلاشی از سوی نهادهای امنیتی برای مقابله با موج فزاینده اعتراض های عمومی باشد.با توجه به در پیش بودن ماه محرم و برنامه ریزی های وسیع هواداران جنبش سبز برای بهره گیری از این فرصت جهت اعتراض به حكومت، گزارشهایی منتشر شده كه نشان می دهد نهادهای امنیتی به دنبال مسلط كردن جو رعب و وحشت عمومی در این بازه زمانی هستند.با این حال رهبران و هواداران جنبش سبز می گویند كه تشدید سركوب ها نتیجه ای در پی نخواهد داشت و تنها موجب تقویت انگیزه مخالفان وضع موجود برای تاكید برمطالباتشان خواهد شد.

Posted via email from کبک آگاه است

خاتمی: شاخه‌گل پیشکش‌تان، دانشجویان زندانی و سایر زندانیان را آزاد کنید

◦ ●  To read this Persian text correctly, set Encoding on Unicode(UTF-8)  ● ◦

کلمه / ۲۳ آذر  ۱۳۸۸

شاخه‌گل پیشکش‌تان، دانشجویان زندانی و سایر زندانیان را آزاد کنید


اگر وابستگی جنبش دانشجویی به احزاب و گروه‌های دیگر را ناروا می‌دانیم به طریق اولی دخالت فرماندهی نهادهایی که رسالتشان چیز دیگری است در دانشگاه ناروا است ما خواستار دانشگاهی آزاد و پیش‌رو هستیم و اعتراض را حق مسلم دانشجو می‌دانیم و معتقدیم دانشجو نه ساختارشکن بوده و نه به خواست ملت تعدی می‌کند بلکه می‌خواهد دیدگاه و نظرات خود را اعلام کند.

 

رئیس جمهورسابق کشورمان خطاب به مسئولان گفت:اهدای شاخه گل پیشکش. دانشجویان زندانی و سایرین زندانیان را آزاد کنید.

به گزارش خبرنگار کلمه در مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر که به دلیل عدم ارائه مجوز ، امروز توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با عنوان ؛سبز ترین فصل سال؛در تالار چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، به دلیل اعمال محدودیت برای حضور سید محمد خاتمی در دانشگاه پیام ویدیوئی او برای  دانشجویان پخش شد.

خاتمی در این پیام گفت: بسیار متاسفم که مراسم ۱۶ آذر امسال در حالی برگزار شد که تعدا بیشتری از دختران و پسران دانشجو در بند بودند و در روزی که همه باید به دانشجویان و دانشگاه احترام بگذاریم تعداد بیشتری بازداشت شدند.

رییس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: اهدای شاخه گل پیشکشتان. دانشجویان زندانی و سایرین زندانیان را آزاد کنید.

سید محمد خاتمی ۱۶ آذر را فقط یک روز تقویمی در تاریخ ملت ایران ندانست و گفت: ۱۶ آذر یک روز نمادین از حرکت ملت بزرگوار دیدار و رشیدی است که بیش از یک قرن در جهت استقلال و آزادی و حاکمیت بر سرنوشت خود در عرصه تاریخ حضور داشته است.

رئیس دولت اصلاحات اظهار داشت: جنبش دانشجویی هم‌زاد و همراه با تاسیس دانشگاه جدید در ایران است و به حق بعد از انقلاب اسلامی ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو نام گرفت.

رئیس جمهور سابق ایران ادامه داد: جنبش دانشجویی که ظهور و بروز آن در ۱۶ آذر سال ۳۲ است، جنبشی است که برخلاف حکومت کودتا حضور پربار و پرنشاط خود در عرصه حیات اعلام کرد و پیشتاز حرکت اجتماعی افراد به سویی استقلال و آزادی بوده است.

خاتمی گفت: ملت ما بیش از یکصد سال است که برای رشد، اعتلا، استقلال، آزادی و حاکمیت در سرنوشت خود تلاش کرده و هزینه‌های بسیاری نیز در این راه داده است.

رئیس دولت اصلاحات اظهار داشت:‌ اینکه روز ۱۶ آذر یک جلوه و برجستگی خاص دارد به خاطر جنبه نمادین آن است. آذرفشی که در آن روز دست‌های نماینده کشور سلطه‌طلب و کودتاگر قربانی شد، نماد مبارزه ضد استعماری و ضد استبدادی است و به همین دلیل اهمیت دارد و خوشحالیم که دانشجویان هر ساله این روز را گرامی داشته و به حق نشان داده‌اند نماد حرکت آزادی‌بخشی هستند.

رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه چه در زمان تصدی مسئولیت و چه بعد از آن امکان حضور در جمع کثیر دانشجویان،‌ دانشگاهیان و اساتید را داشته و با آنها گفت‌وگو کرده‌اند، ادامه داد: در این چند سال یک نکته برایم جالب بود و آن این بود که همواره خواسته دانشجویان آزادی دوستان دانشجو و هم‌فکرانشان از زندان بوده است.

رئیس‌جمهور سابق ایران گفت: سه محور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی معین‌کننده حرکت دانشگاهی و دانشجویان بوده است، البته آزادی را با همه لوازم و ابزار آن می‌خواهیم. استقلال و رهایی از سلطه و زمینه‌سازی برای پیشرفت و در کنار این حاکمیت معیارهای دینی اسلامی و به خصوص اخلاق خصوصا در میان حاکمان از خواسته‌های ما است.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر خدا و خون شهیدان مسئول هستیم اظهار داشت: آنچه که در این لحظه حساس بیش از همیشه مورد نیاز است حفظ خویشتن‌داری و آرامش در کنار فشار بر خواسته‌هایی که ملت ما در غالب قانون و شرع داشته‌اند.

وی افزود: خواسته دیگر ما تحریک‌ناپذیری از سوی نیروهای ناخواسته‌ای که به صورت مهمان ناخواسته مراسم‌ها و رفتارهای مدنی ما شده و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. دانشجو همان‌طور که در راه آزادی پیشگام است در رفتار مدنی هم پیشتاز بوده و دانشجو و دانشگاهی هیچ‌گاه ساختارشکن نیست و برخلاف آرمان‌های ملت قدم برنمی‌دارد.

خاتمی با تاکید بر اینکه ما خواستار تحقق جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی با تمام ابزار آن هستیم، تصریح کرد: در حوادث اخیر هر کدام از این مسائل به نحوی از انحا دچار آسیب شده است.

رئیس دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: ما خواستار این هستیم که دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید ما احساس آرامش کرده و فضای آرام، آزاد و طبق موازین قانونی و شرعی بتوانند حضور یافته و انتقاد کنند و سوء‌استفاده از جنبش دانشجویی از سوی هر کس ناروا است.

وی تصریح کرد: دانشگاه و دانشجو و جنبش دانشجویی مستقل بوده و وابسته به جایی نیست و تنها وابسته به ملت است و نقش آن تجسم‌بخشی به آرمان‌های دیرینه ملت است.

خاتمی تاکید کرد: اگر وابستگی جنبش دانشجویی به احزاب و گروه‌های دیگر را ناروا می‌دانیم به طریق اولی دخالت فرماندهی نهادهایی که رسالتشان چیز دیگری است در دانشگاه ناروا است ما خواستار دانشگاهی آزاد و پیش‌رو هستیم و اعتراض را حق مسلم دانشجو می‌دانیم و معتقدیم دانشجو نه ساختارشکن بوده و نه به خواست ملت تعدی می‌کند بلکه می‌خواهد دیدگاه و نظرات خود را اعلام کند.

 

Posted via email from کبک آگاه است

ویدئو: حماسه 16 آذر 88 به روایت دوربین موبایل)

 

Posted via email from کبک آگاه است

shahkare google baraye type farsi! شاهکار گوگل برای تایپ فارسی

حتما تا به حال با مشکل
 تایپ فارسی مواجه بودید. گوگل یه
 ابتکاری زده برای اینکه شما با
 خیال راحت پینگلیش تایپ کنید و متن
فارسی رو همون لحضه تحویل بگیرید.
برای اینکار روی این لینک کلیک
 کنید
  
http://www.google.com/transliterate/persian

حالا متن دلخواهتون رو به
 پینگلیش تایپ کنین، میبینید كه هر
 کلمه به صورت معجزه وار بلافاصلهبه فارسی تبدیل میشه.

البته گاهی وقتا ممکنه کلمه رو اشتباه حدس
بزنه، شما میتونین روی اون کلمه یه
 کلیک ساده بکنین و از تو یه لیست
 لغت كه پیشنهاد میده انتخاب کنین،
یا اگه اون کلمه تو لیستش نبود،
 خودتون کلمه مورد نظر رو با
 کیبوردی كه برای ادیت کردن روی
 صفحه میاد وارد کنین. شما هم این
 یکی شاهکار گوگل رو امتحان کنین.

 

Posted via email from کبک آگاه است

دانشگاه تهران ۲۳ آذر-دانشگاه شریف ۲۳ آذر

Posted via email from کبک آگاه است

بالاترین: تشدید حملات هماهنگ توهین آمیز و بی سابقه به هاشمی رفسنجانی از سوی جناح حاکم

تشدید حملات هماهنگ توهین آمیز و بی سابقه به هاشمی رفسنجانی از سوی جناح حاکم

ظاهرا پروژه ای با هماهنگی کامل علیه هاشمی رفسنجانی در حال اجراست . همزمان با دستورالعمل تنزل عنوان حوزوی هاشمی از آیت الله به حجت الاسلام از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی ، شاهد حملات توهین امیز و بی سابقه از سوی شخصیتهای مختلف جناح حاکم همچون مجتبى ذوالنور جانشین نماینده ولى فقیه در سپاه پاسداران،شیخ محمد یزدی،حمید روحانی ، روح الله حسینیان علیه هاشمی رفسنجانی هستیم . این حملات در حالی صورت میگیرد که چند روز پیش از این رهبری خواستار اطمینان و احترام به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شده بود . اما اوضاع به گونه ای دیگر در حال رقم خوردن است .

فحاشی مدافع سعید امامی به موسوی، خاتمی و هاشمی

روح الله حسینیان در سخنانی در جمع نیروهای شبه نظامی وابسته به بسیج گفت: "موسوی و خاتمی، حقیرتر، کوچک‌ تر و پست‌ تر از آنند که نظام بخواهد با آنها مقابله کند و حتی هاشمی هم کوچک‌ تر از آن است که بخواهیم با وی مبارزه کنیم." به گزارش خبرنگار رویداد این نماینده تندرو مجلس که از حامیان محمود احمدی نژاد در مجلس محسوب می گردد در ادامه سخنانی که در حرم امام خمینی بیان نمود مدعی شد: "دعوای ما با یک فرد به نام موسوی نیست، موسوی کوچکتر از آن است که امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله کند.". ...

 نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: موسوي و خاتمي، حقيرتر، كوچك‌تر و پست‌تر از آنند كه نظام بخواهد با آنها مقابله كند و حتي هاشمي هم كوچك‌تر از آن است كه بخواهيم با وي مبارزه كنيم........وي در ادامه سخنان خود خطاب به هاشمي رفسنجاني نيز اظهار داشت: آقاي هاشمي تو بارها در فتنه اخير به مقام معظم رهبري خيانت كردي و رهبري از تو حمايت كرد اما تو كينه خود را در مشهد نشان دادي و گفتي كه اگر مردم رهبري را نخواهند بايد برود اما در واقع مردم تو را نمي‌خواهند و اين را بارها با شعارهاي خود نشان ...

 امچاله‌ی حمله به هاشمی / ایمایان

...... حمله‌ی هماهنگ مصلحی و برخی دیگر به هاشمی را پس از سخنرانی در مشهد تصادفی نمی‌دانم . یا نفر اوّل اجازه‌اش را داده و یا مثل بسیار از تصمیمها تسلیم اطرافیان خود شده است. از دید من سوّمین اشتباه بزرگ اصولگرایان (پس از این دو عامل که پیشتر نوشتم) حمله به هاشمی و فرزندان اوست. اتّفاقی که برای اصطلاح‌طلبان افتاد، این بار برای آنان تکرار می‌شود. می‌پذیرم که قدرت مظهر اصل صد و ده قانون اساسی بسیار بیشتر از رئیس‌جمهور است ولی هم رهبر کنونی، رهبر پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری نیست (چون خود را به ا...

رفسنجانی و سرنوشت تاريخی: شيائوپينگ يا اميرکبير و قائم مقام؟(مسعود بهنود) 

یک هفته بعد از سخنان علنی اکبر هاشمی رفسنجانی در گلایه از نبود فضای تحمل نقد در کشور، و تاکید او بر جدی بودن اختلافات میان حکومتگران، یک وزیر کابینه، یک نماینده مجلس و مدیر خبرگزاری دولت حملات شدیدی را علیه او آغاز کردند، در همین زمان سه روحانی بلندپایه آشکارا به حمایت از وی پرداختند و گفتگوها در باره آینده رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محافل سیاسی بالا گرفت. آیا این مقطع مهمی است در زندگی کسی که تصور می رفت سرنوشت وی به سرنوشت جمهوری اسلامی بسته است؟ آیا سرانجام یکی از نسل دوم انقلاب که د...

 حمله کم‌سابقه یک مقام سپاه به اصلاح‌طلبان 

جانشین نماینده علی خامنه‌ای در سپاه، امروز، موسسه تنظیم و نشر آثار آیت‌الله خمینی را محل تجمع «منافقین» دانسته است. او گفته که بشکند دهان موسوی خوئینی‌ها(دبیر مجمع روحانیون مبارز) که می‌گوید به «ولایت فقیه» اعتقادی ندارد.همچنین، مصطفی تاج‌زاده را متهم کرد آیت‌الله خمینی را «مستکبر و مستبد» نامیده است. وی بدون اشاره به نام آقای هاشمی، از وی پرسید که «آیا شما به عنوان امام جمعه ندیدید که دخترانی لاک‌زده که نشان می‌دهد تاکنون وضو نگرفته‌اند، با کفش نماز خوانده‌اند؟» از فساد اطرافیان خود دوری جست...

 توهین‌های محمد یزدی به آیت‌الله منتظری، مهدی کروبی، میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی 

ما در تاریخ انقلاب افراد بسیار زیادی داشتیم که قبل از انقلاب مقامات عالیه داشتند اما بعد از انقلاب به عنوان یک روحانی ضد انقلاب در قم زندگی کرده و به عنوان مدافع حقوق بشر مجسمه و تندیس کوروش جایزه می گیرد./شخصیتی که لباس روحانیت بر تن دارد، امروز به عنوان یک جوک در جامعه مطرح شده است و به او شیخ اصلاحات هم می‌گویند./ایشان چه افتخاری همراه خودش دارد؟ در دوره نخست وزیری همه می دانند وضعیت فکری اش چگونه بود./آقای هاشمی شما چه کاره بودید که کمیته نظارت از آرا تشکیل دادید.وقتی رهبری بحث توبه را مط...

 روح‌الله حسینیان پاچه همه را گرفت ؛ موسوی ، خاتمی ، هاشمی و سید حسن ! 

وی خاطرنشان کرد: در موقعیتی که ما قرار گرفته‌ایم دعوایمان با افرادی مانند موسوی نیست. او کوچکتر از آن است که نظام ما بخواهد با او مقابله کند. خاتمی هم ضعیف‌تر و کوچک‌تر از آن است که حزب‌الله و دانشجویان دختر و پسر بخواهند در مقابل او بایستند که هنوز هم چشمش به دست غرب است. هاشمی کوچک‌تر از آن است که با او مبارزه کنیم؛ ما در مقابل جریان باطلی قرار گرفته‌ایم که ریشه در آمریکا و اروپا و بی‌دینی و به اصطلاح اصلاحات دارد، ما با این جریان باطل و ضد دین و ضدخدا روبه‌رو هستیم که باید با بصیرت در مقاب...

توهین های بی سابقه روح الله حسینیان : هاشمی رفسنجانی خائن و خاتمی پست و حقیر است 

حسینیان: خاک بر سر شما که از صدام هم پست تر هستید! روح‌الله حسینیان طی سخنانی هاشمی رفسنجانی را خائن و خاتمی را پست و حقیر نامید و همچنین خطاب به هواداران جنبش سبز گفت: خاک بر سر شما که از صدام هم پست تر هستید. حسینیان در تجمع روز گذشته هواداران دولت در حرم بنیانگذارنظام با بیان اینکه در موقعیتی که ما در آن قرار گرفتیم، دعوای ما با یک فرد به نام موسوی نیست، تصریح کرد: موسوی کوچکتر از آن است که امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله کند. وی اضافه کرد: خاتمی هم ضعیف‌تر، پست‌تر، کوچک‌تر و حقیرتر از آن است که این امت حزب‌الله و دانشجویان بیدار بخواهند با یک چنین شخص حقیری که چشمش به دست غرب است، مقابله کنند. حتی هاشمی هم کوچکتر از آن است که ما بخواهیم با وی مبارزه کنیم. حسینیان که سخنانش را خبرگزاری فارس منتشر کرده است با بیان اینکه ما امروز در مقابل یک جریان باخته که ریشه‌های آن در اروپا است قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ریشه‌های این جریان در بی‌دینی و اصلاحاتی که در کشور شعارش را می‌دادند، وجود دارد و باید با این جریان باطل و ضدخدایی مقابله کنیم. وی با تأکید براینکه بایستی با بصیرت عمل کنیم گفت: ما در مقابل یک جریان باطل که منشأ آن آمریکا و تفاله‌های داخلی وابسته به آمریکا هستند، مواجه هستیم که قصد دارند با آرمان امام مبارزه کنند به همین دلیل عکس ایشان را پاره کرده و بر روی آن اسکناس انداختند، یعنی آنها می‌خواهند بگویند که امام (ره) مرده است اما آنها باید بدانند که آنها مرده‌اند و امام برای همیشه تاریخ زنده است. این نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قلب این امت و دانشجویان با یاد امام خمینی (ره) می‌تپد و به زندگی ادامه می‌دهد، اظهار داشت:‌خاک بر سر شما که حتی از صدام هم کمتر هستید زیرا وی در زمان اعدام خود گفت تنها مردی که در عالم پیدا می‌شود آیت‌الله خمینی است اما شما حتی از صدام نیز پست‌ترید که به خود اجازه می‌دهید به قلب تپنده ملت ایران توهین کنید. حسینیان در ادامه تصریح کرد: این حرکت به سردمداری فتنه سیاه یا جریان سبز اموی شکل گرفته است. وی در ادامه سخنان خود خطاب به هاشمی رفسنجانی نیز اظهار داشت: آقای هاشمی تو بارها در فتنه اخیر به مقام معظم رهبری خیانت کردی و رهبری از تو حمایت کرد اما تو کینه خود را در مشهد نشان دادی و گفتی که اگر مردم رهبری را نخواهند باید برود اما در واقع مردم تو را نمی‌خواهند و این را بارها با شعارهای خود نشان داده‌اند. وی افزود: تو دیگر در قلب مردم جایگاهی نداری و ما به تبعیت از رهبری تو را به اسلام دعوت می‌کنیم. حسینیان با بیان اینکه ما دوست داریم که هاشمی پیرو ولایت باشد و دوباره همان هاشمی زمان انقلاب را ببینیم تصریح کرد: نباید هاشمی به خاطر فرزندانش چنین ظلمی را به این ملت روا دارد. وی همچنین خطاب به سیدحسن خمینی نیز گفت: جنابعالی متولی حرم مطهر امام بزرگوار هستید و این افرادی که به حرم ...

 الله حسینیان هاشمی رفسنجانی را به خیانت متهم کرد :آقای هاشمی تو بارها،به رهبر خیانت كردی و در مشهد كینه خود را نشان  ـ۵۶ کلیک

یکروز پس از سخنان رهبری و تاکید بر رعایت قانون و همچنین عدم توهین به مسئولان کشور و شخص رئیس مجمع تشخیص و هشدار رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد با هتاکان و قانون شکنان ،روح‌الله حسینیان به عنوان یکی از سخنرانان تجمع در حرم امام ،ضمن توهین و هتاکی شدید نسبت به یاران و نزدیکان امام و رئیس مجلس خبرگان :هاشمی را متهم به خیانت کرده و خود را به نمایندگی از نمایندگان مجلس معرفی کرد وی گفت : در موقعیتی که ما قرار گرفته‌ایم دعوایمان با افرادی مانند موسوی نیست. او کوچکتر از آن است که نظام ما بخواهد با ...

 جانشین ولی فقیه در سپاه: موسسه نشر آثار «امام» پایگاه منافقین است  

جانشین نماینده ولى فقیه در سپاه پاسداران در سخنان تندی، معترضان به نتایج انتخابات در ایران را به برخورد شدیدتر تهدید کرده و از رهبران اصلاح طلبان و به ویژه آیت‌الله هاشمى رفسنجانى به شدت انتقاد کرد.مجتبى ذوالنور در تجمع روز دوشنبه شمارى از کارکنان ریاست جمهورى در اعتراض به آنچه «هتک حرمت» آیت‌الله خمینى در روز دانشجو خوانده ‌شد، از موضع موسسه تنظیم و نشر آثار رهبر پیشین جمهورى اسلامى در باره نشان دادن تصویرى پاره شده از وى در سیماى جمهورى اسلامى به شدت انتقاد کرد.

Posted via email from کبک آگاه است

آیت الله خمینی: من ميل ندارم راديو هر وقت باز مى شود اسم من باشد، مدتهاست که از اين جهت متنفرم!

آیت الله خمینی: من ميل ندارم راديو هر وقت باز مى شود اسم من باشد، مدتهاست که از اين جهت متنفرم! (1364)

بايد اساس تشويق اشخاصى باشد که در اين کشور فعاليت مى کنند، اينها به اين کشور حق دارند،به اين روزنامه ها حق دارند،به راديوتلويزيون حق دارند،ولى ماها نسبت به آنها حقمان کم است. من ميل ندارم راديو هر وقت باز مى شود اسم من باشد، مدتهاست که از اين جهت متنفرم،اين کار غلطى است. به اندازه متعارف نسبت به همه خوب است، زيادى اش مضر است، اين به ضرر مطبوعات است و مطبوعات را سبک مى کند. اينکه بگويند من هر روز به کى، چى گفتم. آخر هر روز من يک مسئله اى را مى گويم و هى تکرار مى کنند که فلانى چه گفت.اين چه فايده اى دارد.

ذوب شدگان و جاهلان ولایت؛ چی دارید بگید؟

حضرت امام این ها رو می خواست...

شما ولایتمداران چه کردید؟

Posted via email from کبک آگاه است

رایزنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای “بست نشینی “در دانشگاه تهران

رایزنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای “بست نشینی “در دانشگاه تهران

میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز در حرکتی هماهنگ و در اعتراض به اهانت صورت گرفته به تصویر بنیانگذار نظام و هجمه های بی سابقه علیه یاران امام و خصوصا فشارهای که اخیرا بر دانشجویان امده است در دانشگاه تهران حضور خواهند یافت. یک منبع اگاه در گفتگو با خبرنگار جرس با بیان این مطلب افزود: میرحسین موسوی و مهدی کروبی اخیرا رایزنی برای انجام حرکتی هماهنگ در دفاع از آرمانهای امام و مقابله با دروغ پردازی های صداوسیما و موج فتنه های برخواسته از آن انجام داده اند و یکی از گزینه های انها حضور همزمان در دانشگاه تهران است. این منبع آگاه همچنین از مطرح شدن "بست نشینی" به عنوان راهکار مقابله این دو یار امام در دانشگاه تهران یا حرم امام (ره) برای شکست "سناریوی افراطیون" خبر داد و گفت : قرار است در این بست نشینی خواسته هایی چون معرفی آمران و عاملان شکنجه های بازداشت شدگان، عوامل موثر در تقلب صورت گرفته در انتخابات، بازگشت جامعه به شرایط عادی و خروج از کشور از فضای پلیسی، آزادی زندانیان سیاسی و..مطرح شود. وی همچنین افزود: رهبران جنبش سبز در اولین اقدام درخواست راهپیمایی مسالمت آمیز برای محکومیت هتک حرمت صدا و سیما انجام خواهند داد.

 اختصاصی جرس / رایزنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای “بست نشینی “در دانشگاه تهران 

شبکه جنبش راه سبز (جرس): میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز در حرکتی هماهنگ و در اعتراض به اهانت صورت گرفته به تصویر بنیانگذار نظام و هجمه های بی سابقه علیه یاران امام و خصوصا فشارهای که اخیرا بر دانشجویان امده است در دانشگاه تهران حضور خواهند یافت. یک منبع اگاه در گفتگو با خبرنگار جرس با بیان این مطلب افزود: میرحسین موسوی و مهدی کروبی اخیرا رایزنی برای انجام حرکتی هماهنگ در دفاع از آرمانهای امام و مقابله با دروغ پردازی های صداوسیما و موج فتنه های برخواسته از آن انجام داده اند و یک...

 هشدارکروبی : مجوز راهپیمایی صادر نشود ،مسئولیت هراتفاقی با شماست 

مهدی کروبی می‌گوید به همراه میرحسین موسوی، از وزارت کشور درخواست مجوز راهپیمایی خواهد کرد و در صورت مخالفت با این درخواست، مسئولیت حضور «خودجوش مردم» بر عهده آنها نیست. آقای کروبی امروز دوشنبه گفته است در گفتگوی تلفنی با میرحسین موسوی، تصمیم گرفته‌اند درخواست خود را به مسئولان وزارت کشور ارائه کنند. دبیر کل حزب اعتماد ملی اظهار امیدواری کرده که با این درخواست موافقت شود، در غیر این صورت آنها نمی‌توانند «عواقب حضور خودجوش مردم را بر عهده گیرند.» این نامزد معترض به نتیجه انتخابات همچنین ...

نمیدانم آیا امکان خروج از موقعیتهای فعلی دارید یا خیر . در صورت امکان فراخوان دهید و هم اکنون به سمت حرم خمینی بروید و آنجا بسط بنشنید . ملت به شما خواهد پیوست و همه از حرامیان حکومت در امان خواهیم بود . کار را به صبح نکشانید .

 تصمیم مشترک مهدی کروبی و میرحسین موسوی: درخواست مجوز برای راهپیمایی

در صورت مخالفت ما نمی توانیم عواقب حضور خودجوش مردم....

درخواست مجوز برای راهپیمایی از سوی موسوی و کروبی 

کروبی: مسولیت هرگونه اتفاقی با آقایان است جنبش راه سبز (جرس): میرحسین موسوی و مهدی کروبی، قصد دارند به منظور راهپیمایی در اعتراض به هتک حرمت امام خمینی ، درخواست مجوز کنند. به گزارش خبرنگار جرس ، مهدی کروبی ، دبیرکل حزب اعتماد ملی از تصمیم مشترک خود و مهندس میرحسین موسوی برای درخواست مجوز به منظور راهپمایی در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته نسبت به امام راحل خبر داد. کروبی، نشر و اشاعه این عمل از سوی صدا وسیما را مصداق تشویش اذهان عمومی دانسته و توضیح داد: در موارد مشابه صدا و سیم...

 تصمیم مشترک مهدی کروبی و میرحسین موسوی: درخواست مجوز راهپیمایی

مهدی کروبی گفت: امروز بنده با مهندس میرحسین موسوی تلفنی صحبت کردم و قرار بر این شد که برای راهپیمایی و محکوم کردن رفتارهای این چنینی یک درخواست مجوز بدهیم. گرچه برای راه پیمایی مسالمت آمیز، طبق اصل ۲۷ قانون اساسی نباید درخواست مجوز داد اما با توجه به شرایط امروز ما و عدم خواست ما برای آسیبی پذیری مردم ،مجوز خود را به وزارت کشور ارایه می کنیم. امیدواریم که این حسن نیت ما پاسخ درخور مناسب بگیرد اما در صورت مخالفت، ما نمی توانیم عواقب حضور خودجوش مردم را بر عهده بگیریم و هرگونه اتفاقی...

 

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

Posted via email from کبک آگاه است