۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

هاشمی با ما نیست، اما نگذارید به جبهه مقابل برود



سايت خونويس :
به گزارش یک منبع نظامی، در آخرین دیدار گروهی از فرماندهان رده بالای امنیتی سپاه با آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران گفته است که دیگر به هاشمی رفسنجانی اعتماد ندارد، اما نباید اجازه داد که اصلاح‌طلب‌ها هم به او بیش از این نزدیک شوند و یا او به کمک آنها برود. آیت‌الله خامنه‌ای، مایل نیست هاشمی به جبهه مقابل او برود.
بنا بر اين گزارش ، در جلسه‌ای با حضور مقام‌های امنیتی سپاه از جمله طائب، و همچنین سردار نقدی و حجت‌الاسلام میرحجازی، آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موقعیت هاشمی رفسنجانی در ساختار فعلی قدرت گفته است که هاشمی با ما نیست، اما کاری نکنید که به جبهه مقابل برود.
افزایش حملات مقام‌های سپاه به هاشمی رفسنجانی موجب شد که موضع‌گیری‌های رئیس مجلس خبرگان برای رهبر کشور خوشایند نباشد، و از خواص خواست که در موضع‌گیری‌های خود شفاف باشند.
در طول ماه‌های گذشته، تعدادی از شخصیت‌های رده بالای سپاه خواستار بازگردانده شدن مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور شده بودند تا با محاکمه او، میزان فشار به هاشمی رفسنجانی بیشتر شود، اما هاشمی با دور نگه داشتن فرزندش از کشور، کفه تعادل را به نفع خود حفظ کرد.
یک منبع سابق امنیتی به خودنویس گفت که ماندن مهدی هاشمی در خارج به این معناست که در صورت تشدید فشار بر رئیس مجلس خبرگان، ممکن است اطلاعات و مدارکی از طرق مختلف منتشر شود که به اعتماد رده‌های پایین‌تر سپاه به آیت الله خامنه‌ای لطمه‌های جدی وارد خواهد کرد.
حمله اخیر آیت‌الله یزدی به هاشمی رفسنجانی با پاسخ تهدید آمیز هاشمی روبرو شد که تلاش بعضی سران مجلس خبرگان موجب شد رئیس این مجلس از افشای بعضی مسائل در باره یزدی خودداری کند.

--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی

گزارش دروغ تلویزیون رژیم در باره 'هیچ' خمینی هنگام ورود به ایران


 

صدا و سیمای رژیم در یک نمایش تلویزیونی تلاش کرد بی احساسی کامل خمینی را که هنگام ورودش به ایران در سال 57 در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسیده بود چه احساسی دارید، به کلمه 'هیچ' بسنده کرده بود، با دروغپردازی رفع و رجوع کند.
صادق طباطبایی برادر زن احمد خمینی (فرزند خمینی) در برنامه شبکه چهار تلویزیون رژیم: "وقتی با پرواز انقلاب و در معیت حضرت امام در راه بازگشت به کشور بودیم، من چند بار از ایشان پرسیدم بالاخره چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا ما به ایران خواهیم رسید یا نه؟ و از این دست سئوال‌ ها. هر بار امام می‌ فرمودند هیچ چیز خاصی نخواهد شد. در نزدیکی ایران، همینکه من از کنار ایشان بلند شدم، یکی از خبرنگاران ژاپنی در کنار امام نشست و از ایشان پرسید چه احساسی دارید؟ امام که هنوز در فضای سئوال و جواب بنده بودند، گمان کردند این خبرنگار خارجی هم همان سئوال را پرسیده است و ایشان هم همان جواب (یعنی هیچ) را دادند. برخی متاسفانه اینگونه بازگو کردند که امام علیرغم تمام احساسات و شور و اشتیاق مردم ایران، در برابر این عواطف ملت بی احساس بودند که استناد آنها نیز به این سئوال خبرنگار ژاپنی است در حالی که به هیچ وجه این طور نبود."
اما واقعیت صحنه کاملا کذب این اظهارات و تهی بودن مطلق خمینی از هرگونه حس وطن پرستی را نشان میدهد. در این صحنه که در زیر آمده است، صادق قطب زاده در کنار خمینی نشسته و سئوال خبرنگار را ترجمه می کند.
--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی

شعار ملت سبز ایرانزمین در دهه زجر


 

شعار ملت سبز ایرانزمین در دهه زجر پرچم خرچنگ نمیخواهیم سیدعلی الدنگ نمیخواهیم
این است صدای ملت بجای قتل عدالت عدالت سیدعلی عدالت یزیدی نداوسحراب ما اسطوره خاک ما ارتش مام وطن
کجایی کشته شده هموطن , کجایی اذت توارتشی برده همه سید علی حسین حسین شعار تو تجاوز افتخار تو ولایت سیدعلی ولایت یزیدی سیدعلی عادل شده بسیجی قاتل شده برادرارتشی
حمایت حمایت ولایت سیدعلی,تجاوز جنایت ناله ایران ما بشنو تو ای ارتشی ویرانه شد خاک ما دیده گشا ارتشی هاشمئ و جنتئ رفیق دزدند همه سیدعلی و مجتبی عاشق قتلند همه ملت ما بیدار است از هاشمئ بیزاراست
هم میهن کارگر و بازاری و رفتگر و فرهنگی و دانشجوو اعتصاب اعتصاب اعتصاب ملت پر توانیم // با هم ما می توانیم ایرانی با غیرته

--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی

کنسرت بهم خورد؛ اعلام همبستگی نماینده هلندی با معترضان



در ابتدای این آکسیون هاری فان بومل نماینده پارلمان هلند از حزب اس پی در شرمگین خواندن برگزاری این کنسرت در حالیکه شهروندان ایرانی مورد آزار و اذیت حکومت قرار دارند را بیان می کند.
وی با اشاره به اعدامهای اخیر در ایران ، این اعدامها را سرآغاز موج جدید اعدامها برای سرکوب معترضان خواند و از کسانی که تصمیم داشتند در این کنسرت شرکت کنند خواست که از این تصمیم خود صرف نظر کرده و خود را در جنایات رژیم اسلامی حاکم بر ایران شریک نکنند. وی همچنین اعلام کرد که مسئله اعدامهای اخیر در ایران در صحن عمومی پارلمان هلند در هفته آینده مطرح خواهد کرد. 

--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی