۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

حساب آن 88 استاد كه به مقدسات توهين كردند از دانشگاه جدا است






وزیرعلوم دولت کودتا امروز در سخنانی گفت: استادان دانشگاه بايد به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند؛ اگر کسی به دور از ارزشهای جامعه و فرهنگ کشورمان که مبتنی بر فرهنگ عاشورا است با برخی اقدامات غیردینی و غیرقانونی این قداست را خدشه دار کند از طرف مسئولین طرد مي‌شود.

به گزارش ایلنا، دانشجو در ادامه افزود: باید اساتیدی در دانشگاهها تدریس کنند که هم متخصص باشند هم به نظام اسلامی و عمود خیمه آن یعنی ولایت فقیه اعتقاد و التزام عملی داشته باشند، قاطبه دانشگاهیان کشور ما هوشیار، دین مدار و معتقد به ولایت فقیه هستند و قطعأ ملت شریف ایران حساب افراد معدودی که به مقدسات توهین کردند را از حساب اکثریت جامعه دانشگاهی جدا می داند.

به گزارش نوروز نوروز، به نظر میرسد این اظهارات دانشجو در واکنش به نامه سرگشاده 88 نفر از استادان دانشکده فنی دانشگاه تهران خطاب به مقام رهبری باشد که در اعتراض به فجایع اخیر رخ داده در دانشگاه ها و برخوردهای خشن با دانشجویان نوشته شد.

هفته گذشته 88 نفر از استادان دانشکده فنی در نامه ای سرگشاده خطاب به رهبری ضمن تاکید بر اینکه نيت تمام امضاء كنندگان اين نامه چيزي جز اصلاح امور مملكت و دين و دنياي مردم نيست، اعلام کردند: حمله هاي شبانه به خوابگاه، مأمن، مأوا و محل زندگي دانشجوي بي پناه و يورش روزانه به آنان در صحن دانشگاه، محل تحصيل علم و پژوهش، نه نشان قدرت و صلابت نظام است و نه ضرب و شتم و زندان دسته جمعي آنان زيبنده اسلاميت و جمهوريت نظام.

اساتید دانشکده فنی دانشگاه تهران تصریح کرده اند: هنوز براي ما باور اين امر بسيار سخت است كه در نظام جمهوري اسلامي ممكن است عده اي با تجهيزات فراوان و با هماهنگي به داخل دانشگاه لشكركشي كنند و دو روز متوالي به ضرب و شتم دانشجويان، فرزندان پاك اين آب و خاك، تخريب اموال عمومي و توهين به اساتيد بپردازند و مهد مهندسي كشور را بي حرمت نمايند . متأسفانه كه همه اينها به بهانه پاسداري از اسلام و ولايت انجام ميگيرد و متأسفانه هيچ فرد و نهادي مسئوليت آن را نمي پذيرد .

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی
 

پیامی از ابراهیم نبوی



ابراهیم نبوی: بزرگترین زیان رادیکالیزم برای جنبش سبز، رانده شدن مردان و زنان بسیاری است که زندگی را دوست دارند و از مرگ می ترسند، و افتادن جنبش به دست جوانانی که از مرگ هراسی ندارند...

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی