۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

تعدادی پوستـــــــــ/\ـــــــــر برای محرم

بی زحمت این پوسترها رو پخش کنید
 

: امام خمینی : من این را اعلام می­کنم که اگر کسی به من سبّ بکند، فحش بدهد ، عکس مرا پاره کند، احدی حق ندارد که به او تعرض کند.حرام است تعرض کردن به کسی که به من سبّ کند، به من فحش بدهد، عکس مرا پاره کند، مرا بزند، هر کاری بکند. صحیفه­ی نور جلد 10 صفحه 260

 

مرد حسابي (برادران بسیجی) نشنيدي كه مولانا گفته
"ما ز قرآن مغـــــز را برداشتیم پوست را بهرِ خران بگذاشتيم"
 
پیش به سوي محرمی سبز

 

Posted via email from کبک آگاه است

جالب: گوشمالی بسیجی و گرفتن دوربین و کلاه او-امیرکبیر16اذر

گوشمالی بسیجی و گرفتن دوربین و کلاه او-امیرکبیر16اذر

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

Posted via email from کبک آگاه است

يك مزدور ديگر شناسايي شـــــــــــــــد

ما بی شماریم...

کرجی های عزیز یه حالی به ایشون بدن لطفا. در حد ترسوندن البته. مثلا عکسشو پخش کنن تو محل

Posted via email from کبک آگاه است

خبرنامه یک برگی: اهانت به امام خمینی



خبرنامه یک برگی، آماده چاپ
اهانت به امام خمینی و واکنش‌ها

لطفن بچاپین، رسانه شمایید

واکنش سایت موسوی، کروبی، آیت‌الله صانعی و حوزه، نشر امام،
خاتمی، رضایی، لاریجانی، پزشکیان، نمایندگان مجلس

همراه مقاله‌ای از موج سبز آزادی

از سایت‌‌های معتبر کلمه، موج سبز آزادی، پارلمان نیوز، تغییر، تابناک

Posted via email from کبک آگاه است

حامیان موسوی امروز در دانشگاه تهران: اعتراض به عملکرد صدا و سیما و رییس دانشگاه

امروز در دانشگاه تهران رخ داد:
حامیان موسوی امروز در دانشگاه تهران اعلام كردند تا زمان استعفای فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران تحصن می‌كنند.

به گزارش فارس، عده‌ای از حامیان موسوی كه روز گذشته در پشت اصلی دانشگاه تهران تجمع اعتراض‌آمیز برگزار كرده بودند، از ساعت 12 امروز در اعتراض به اقدام صدا و سیما درباره اهانت به تمثال امام‌خمینی(ره) از مقابل دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تجمع خود را آغاز كرده و با همراه داشتن نمادهای سبزرنگ و در دست داشتن تصاویر زندانیان سیاسی و سر دادن شعارهای «خاتمی، خاتمی»،«یا حسین، میرحسین» از مقابل مسجد دانشگاه تهران عبور كرده و در پشت در اصلی دانشگاه تهران به سردادن شعارهای خود ادامه دادند.




از نكات جالب در این تجمع آن بود كه در این بین تعدادی از حامیان موسوی بادكنك‌های سبز را همراه خود داشتند.

در ساعت 13:10 حامیان موسوی در اصلی دانشگاه تهران را ترك كرده و به سمت دانشكده فنی حركت كردند. در این بین حامیان موسوی مقابل دوربین‌های واحد مركزی خبر كه در حال تصویربرداری از حاشیه‌های تجمع در دانشگاه تهران بود، ایستاده و شعارهای «ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما» ،« بیست و سی حیا كن دانشگاهو رها كن» را سر دادند.



در ادامه این تجمع حامیان موسوی با حضور در مقابل دانشكده فنی دانشگاه تهران به حالت تحصن در مقابل این دانشكده نشسته و اعلام كردند تا فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران استعفا ندهد به تحصن خود ادامه خواهند داد و با سر دادن شعارهای «دانشجوی با غیرت حمایت حمایت» ،«‌تا استعفا نگیری سر كلاس نمی‌ریم» سعی داشتند سایر دانشجویان را كه تماشاگر این تجمع بوده و دور آنان ایستاده بودند را به این تحصن ترغیب كنند.

در این بین كه دوربین‌های واحد مركزی خبر در حال تصویربرداری بود ناگهان عده‌ای از حامیان موسوی به این دوربین‌ها حمله كرده و خبرنگار واحد مركزی خبر با دیدن هجوم آنها به سمت خود، به سمت جنوب دانشگاه تهران حركت كرد و مسئولان حراست دانشگاه با قرار گرفتن در مقابل حامیان موسوی از ادامه حركت آنها به سمت این خبرنگار جلوگیری كردند.



پس از این اقدام حامیان موسوی، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران در سخنانی گفت: طبق دموكراسی، رئیس دانشگاه باید به صورت آزادانه انتخاب شود و تمامی دانشجویان سبز با آزادی سبز موافقند و تا فرهاد رهبر رئیس فعلی دانشگاه تهران استعفا ندهد و یا از دانشجویان عذرخواهی نكند هر روز در دانشگاه تهران همین بساط برپا خواهد بود.



تجمع حامیان موسوی در ساعت 14 به پایان رسید و آنها به نشانه اعتراض در راهروهای دانشكده فنی حضور پیدا كرده و در كلاس‌های درس خود حاضر نشدند.


Posted via email from کبک آگاه است

شجاعت یعنی این






اسامی قبلی پاک شوند، لطفاً

شجاعت یعنی این( این دانشجو را در یابید)این جوان لایق تقدیر است... اسم او را فراموش نکنید........

 

 

محمد یوسف رشیدی مورخ 6/9/88 در خانه پدری خود در نوشهر توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد و تنها خبری که از خانواده اش در اختیار دوستان وی قرار گرفته است خبر اعتصاب غذای او در بازداشتگاه اداره ی کل اطلاعات اطلاعات استان مازندران است. محمد یوسف رشیدی یکی از فعالان دانشجویی چپگرای دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران است که در اعتراضات دانشجویی علیه حضور احمدی نژاد در دانشگاه نقش برجسته ای داشت و از زمان سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه پلی تکنیک در تعلیق از تحصیل به سر می برد. او در هنگام سخنرانی احمدی نژاد پلاکارد بزرگی را در مقابل او بالا برده برد که روی آن نوشته شده بود:«رئیس جمهور فاشیست، پلی تکنیک جای تو نیست







Posted via email from کبک آگاه است

دیشب در بیت رهبری چه گذشت؟ - سهرابستان

شب یلدای جنبش سبز

from سهرابستان by sohrab
 

دیشب همه کودتاچیان و همه جنبش سبز تا صبح بیدار ماندند. بیت رهبری تا نیمه های شب مرکز رفت و آمد بسیاری از مسئولین حکومتی بود که همگی در تلاش بودند رهبر را از راه رفته بازگردانند. شجونی، این روحانی بدنام که پرونده دزدیها و فساد اخلاقی و زنای محصنه وی در دهه شصت با توصیه و سفارش از بالا مسکوت ماند، در تجمع طلاب باند مصباح، نقشه پلید کودتاچیان را روشن ساخته و گفته بود: «این‌ها اگر به زندان بروند به قهرمان تبدیل می شوند» یعنی که باید دستگیر بشوند ولی پایشان به زندان نرسد. جمهوری اسلامی در این رشته تبحر دارد.
اجتماع طلاب خودفروخته در آستانه ماه محرم این سئوال جدی را پیش می آورد که اگر امام حسین اکنون زنده می بود در مقابل حوادث اخیر چه واکنشی نشان می داد؟ تقلب آشکار در انتخابات، سرکوب وحشیانه مردم بخصوص زنان و دختران، کشتار جوانان حق طلب، فاجعه حمله به کوی دانشگاه و شکنجه های وحشیانه دانشجویان مظلوم، جنایات کهریزک و تجاوز به دختران و پسران، و خیانت و دزدی و فساد عمیق در حکومت، براستی موضع گیری امام حسین در برابر چنین ظلم های آشکاری چه می باشد؟ این طلبه های بی غیرت و مدعی طرفداری امام حسین که اینچنین خود را برای سناریوی ساختگی پاره کردن یک عکس، تکه پاره کرده و با دهانهای کف کرده نعره های مستانه می کشند، هنگام بروز این جنایات علیه مردم کجا بودند؟ شما دم از اسلامی می زنید که پیامبرش می گوید حرمت انسان از حرمت خانه کعبه بالاتر است، حال آنکه حرمت انسانی برای شما فاقد ارزش است و برای مشتی امتیازات مادی دنیوی، دین فروشی می کنید و برای فیلمی که جعلی و تقلبی بودن آن برایتان آشکار است یقه می درانید.
اما شب گذشته، رهبر با موج ناباورانه و گسترده مخالفت بسیاری از چهره های سرشناس روحانیت و حکومت با هر گونه بحران آفرینی سپاه و بازی با آتش خشم مردم مواجه شد. بسیاری تلفنی با دفتر رهبری تماس گرفتند و برخی نیز حضوراً به بیت رهبر شتافتند تا جلوی فاجعه را بگیرند. در چند ساعت اولیه شب مخابرات حجم بیسابقه و گسترده ای از تبادل پیامک را گزارش کرده بود که نشانگر بیداری جنبش سبز و نگرانی و خبررسانی و چاره جویی آنها بود. صحنه اینترنت نیز شاهد کم سابقه ترین هیجان سبزها بود که به حکومت هشدار می دادند. گرچه سپاه و بخش تندروی حکومت اعتقاد داشتند از پس همه اتفاقات برخواهند آمد، ولی مخالفین اقدامات نسنجیده و افراطی، بویژه دستگیری رهبران جنبش سبز، معتقد بودند که رهبر نباید تسلیم ماجراجوئی های سپاه شده و زمینه خونریزی و کشتار را فراهم کند. رهبر تحت فشار زیاد مجبور به تغییر نظر خود شد.
البته فتنه پایان نیافته است و تلاشهای خشونت طلبان همچنان ادامه دارد. در ملاقات امروز طلبه های فرقه مصباحیه با خامنه ای وی ابراز کرد: «در قضایای اهانت به امام، مردم خشمگین شدند اما باید آرامش خود را حفظ کنند زیرا اینها کسانی نیستند که ریشه داشته باشند. من هیچ اصراری به دفع افراد ندارم اما بعضی اصرار دارند که دفع شوند و یک اختلاف داخلی را تبدیل به مبارزه با نظام کنند.» و منظور وی از بعضی افرادی که اصرار دارند "دفع" شوند، بطور مشخص میرحسین موسوی است.
هوشیاری سبزها بطور قطع عامل مهم تأخیر در اجرای نقشه های شوم کودتاچیان بود و حفظ این هوشیاری همچنان بسیار حیاتی و مهم است. چند روزی بیشتر تا آغاز محرم باقی نمانده است و پیشاپیش، این محرم تبدیل به کابوسی برای حکومت شده است.
جنبش سبز در مرحله ای بسیار سرنوشت ساز قرار گرفته است و ضرورت دارد بشدت از اینکه تبدیل به عکس العمل حکومت شود جلوگیری نماید. از آنجا که همواره بهترین دفاع، حمله است، جنبش سبز باید ابتکار عمل را در دست گرفته و حکومت را در موضع عکس العمل قرار دهد، همانگونه که در 16 آذر اینکار را بشایستگی انجام داد. آماده سازی اعتراضات سراسری در دهه محرم، مهمترین سلاح مردمی در برابر کودتاچیان است. مردم از هر قشر و طرز تفکری می توانند با حضور گسترده خود در مراسم دهه محرم، روحانیت را با چالشی جدی مواجه سازند. روحانیت باید بین دفاع از شعارهای دینی و قیام امام حسین بر علیه ظلم دستگاه اموی و رفتار یزیدگونه حکومت در برابر مردم، انتخاب خود را آشکار نمایند.
یزید بعنوان یک حاکم اموی، که خود را خلیفه حکومت اسلامی و امیرالمؤمنین و نماینده خدا بر روی زمین می خواند، حکم حکومتش را عین حکم خداوند دانسته و امام حسین را فردی که بر علیه حکومت اسلامی و خلیفه خدا بر روی زمین شوریده است معرفی می کرد، دقیقاً همان رفتاری که امروز حکومت خامنه ای در برابر مردم دارد. خامنه ای خود را نماینده خدا بر روی زمین می داند که مشروعیتش را نه از رأی مردم، بلکه از سوی خدا کسب نموده و حکومتش عین اسلام بوده و هر کس با وی و رفتار حکومتش مخالفت کند را مخالف خدا و مستحق زندان و شکنجه و مرگ می داند.
وزیر اطلاعات این حکومت در هفته گذشته بشدت از این گفته هاشمی رفسنجانی که اگر مردم حکومت را نخواهند، حکومت باید برود، برآشفته شده و این سخنان را معادل خواسته های سران فتنه دانسته بود. چنین آشکار به رأی مردم و حق حاکمیت آنها حمله کردن و محکوم کردن این واقعیت که اگر مردم حکومت را نخواهند، حکومت باید برود، رفتاری حسینی است یا تفکری یزیدی؟
یزید هم بدون سند و مدرک، خود را نماینده خدا بر روی زمین و خليفة الله می دانست، آیا خامنه ای سند و مدرکی از طرف خدا برای خليفة اللهی خود دارد؟ خطبه نماز جمعه یزید در مسجد امویین دمشق که مخالفین با حکومت الهی خود، امام حسین و یارانش را، مستحق مرگ دانسته بود با خطبه های نماز جمعه 29 خرداد خامنه ای که مردم معترض را به مرگ تهدید کرد و خون آنها را به گردن میرحسین انداخت چه تفاوتی دارد؟ هم یزید و هم خامنه ای با سوء استفاده از نماز جمعه، نیروهایشان را به کشتار مخالفین تحریک کردند، در حالیکه عمل خامنه ای بمراتب بدتر از عمل یزید بود، خامنه ای نه با 72 نفر بلکه با پنج میلیون مردم معترض راهپیمائی سکوت دوشنبه 25 خرداد چنین رفتاری کرد.

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

Posted via email from کبک آگاه است

افزایش زمزمه احتمال بازداشت میرحسین موسوی

افزایش زمزمه احتمال بازداشت میرحسین موسوی

 شفاف : تنها چند ساعت بعد از اظهارات دادستان کل کشور که تأکید کرد که « از امروز به بعد اگر کسی خلاف امنیت مردم و جامعه برخورد کند، هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت و به شدت با او برخورد می شود. » برخی رسانه های حامی دولت نیز از افزایش احتمال بازداشت میرحسین موسوی در صورت ادامه روند فعلی فعالیت های سیاسی اش خبر دادند .

محسنی اژه ای در این گفت و گو در پاسخ به سوال خبرنگار "پرس تی وی" مبنی براینکه آیا محاکمه سران اغتشاشات در دستور کار قوه قضاییه هست یا خیر گفته بود : ما موظف به دفاع از حقوق عامه هستیم و اگر دادستان تهران نسبت به ظلمی که به نظام و مردم می شود، کوتاهی کند، تعقیب می کنیم.

در همین حال روز گذشته سایت خبری جوان آلاین وابسته به روزنامه جوان از اصلی ترین رونامه های حامی دولت در خبری مدعی شد که بیانیه شماره 16 موسوی در واقع رمز اغتشاشات دانشجویی است و به احتمال زیاد این تجمعات در روزهای 16 ، 17 و 18 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به نوشته این سایت موسوی رمز این اغتشاشات را در بیانیه آخر خود به مناسبت روز دانشجو صادر کرده بود آنجا که وی تاکید کرده بود:«۱۶ آذر دانشگاه را تحمل نمی‌کنید. ۱۷ آذر چه می‌کنید؟ ۱۸ آذر چه می‌کنید؟».

این سایت که در ایام بازداشت برخی حامیان موسوی و کروبی خبرهای دست اولی از درون زندان ها منتشر می کرد در این خبر خود به صورت تلویحی به این نکته اشاره کرد که در صورت حضور موسوی و کروبی در میان دانشجویان هوادارشان بازداشت خواهند شد .

این سایت در این زمینه نوشت : « اگرچه حضور موسوی و کروبی به علت احتمال بالای بازداشت آنها بسیار بعید به نظر می رسد اما شواهدی از تحریک دانشجویان توسط میرحسین موسوی و اداره کنندگان وی وجود دارد.»

یک سایت دیگر حامی دولت نیز در همین زمینه نوشت : « سخنان اخیر آیت الله آملی لاریجانی در محاكمه مجرمین بزرگ سیاسی و سخنان دیروز دادستان كل كشور برای برخورد با سران فتنه و اغتشاش شواهدی جدی شكل گرفته كه با سران فتنه به زودی برخورد و آنان پای میز محاكمه خواهند نشست.»

در همین حال حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس نیز تاكید كرد: در دیداری كه با برخی از مسئولان عالی رتبه قضایی داشتم، شواهدی وجود دارد كه با سران فتنه به زودی برخورد و آنان پای میز محاكمه خواهند نشست.

وی تاكید كرد كه امثال موسوی به خاطر تك تك بیانیه صادره‌اش، باید محاكمه شوند.

رسایی با اشاره به دیدار خود و تعدادی از نمایندگان با دادستان كل كشور، خاطر نشان كرد: محسنی‌اژه‌ای در این جلسه گفتند كه حضرت امام در جریان مهدی فرمودند كه اگر تخلفات منصوب به او انجام هم نشده بود، هاشمی به خاطر صدور بیانیه‌هایش باید محاكمه شود از این رو موسوی اگر تخلفاتش را در روز قدس 13 آبان، 16 آذر و نیز از همه مهمتر به خاطر جرم بزرگش مبنی بر القای تقلب در انتخابات را هم نادیده گرفته شود، اما صدور 16 بیانیه انحرافی وی به اندازه كافی برای محاكمه‌اش بس است.

 پی نوشت:

اگه چیـــــــــــــــز دارید... بگیرینش

Posted via email from کبک آگاه است

فردا دوشنبه؛ مراسم روز دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران_س از کسب مجوزهای قانونی لازم***

با تشکر از سهراب
فردا دوشنبه؛ مراسم روز دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران

. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران روز دوشنبه این هفته ۲۳ آذر ماه، پس از کسب مجوزهای قانونی لازم، گردهمایی بزرگ اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران را به مناسبت روز دانشجو با عنوان ” به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم که بوی سبزترین فصل سال می آید” در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد کرد.

این همایش در اعتراض به حمله و هتک حرمت دانشگاه در ۱۸ تیر ۱۳۷۸، ۲۵ خرداد ۱۳۸۸، ۱۶ و ۱۷ آذر ۱۳۸۸، ورود نیروهای غیر دانشجو به دانشگاه تهران و ضرب و شتم دانشجویان، پافشاری چندباره بر استعفای فرهاد رهبر به عنوان خواست دانشجویان، اعتراض به فضای بسته و اختناق موجود در فضای کشور پس از انتخابات، مستمسک قرار دادن عکس امام برای عبور از منش و اخلاق سیاسی امام راحل و محکوم کردن برخوردهای امنیتی، قضایی و انضباطی با فرهیختگان و فرزندان ملت برگزار خواهد شد.

حضور بسیاری از اساتید مستقل دانشگاه چون دکتر محمد رضا بهشتی، دکتر علی شکوری راد، دکتر الهه کولایی، دکتر حمیدرضا جلایی پور، دکتر محسن رهامی، دکتر نجفقلی حبیبی، دکتر محمدرضا ظفرقندی، دکتر غلامرضا ظریفیان و … در این برنامه قطعی است.

Posted via email from کبک آگاه است

فیلم های تظاهرات گسترده امروز ۲۲ آذر در سراسر دانشگاههای ایران


Posted via email from کبک آگاه است

پوستر برای اعتراض به اقدام منزجرکننده اطلاعات درباره عکس امام

پوستر برای پرینت
دوشنبه در تمام دانشگاهها تحصن و اعتراض برای خنثی سازی توطئه اطلاعات سپاه

Posted via email from کبک آگاه است

سه پوستر جدید برای محرم سبز



سه پوستر جدید برای محرم سبز

حتما دانلود کنید و برای دیگران بفرستید

پیروز باد جنبش سبز ایران


Posted via email from کبک آگاه است