۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

#######اولین 2 هفته نامه خرداد23#######


دانلود کل دوهفته نامه خرداد23

01     02

0304

0506

0708

0910

1112

1314

1516

1718

در ادامه لینک های دانلود غیر مستقیم می باشد

اگر در دانلود مشکل پیدا کردید استفاده کنید
 
 
 
http://www.4shared.com/file/125957101/d77e2029/0_online.html
http://www.4shared.com/file/125938858/b27b2b1/19_online.html
http://www.4shared.com/file/125938881/c7557458/18_online.html
http://www.4shared.com/file/125938894/ae24b196/17_online.html
http://www.4shared.com/file/125938914/673f51a9/16_online.html
http://www.4shared.com/file/125938944/1a48a5ec/15_online.html
http://www.4shared.com/file/125938973/af01638c/14_online.html
http://www.4shared.com/file/125938987/2ff4bb5a/13_online.html
http://www.4shared.com/file/125939000/ce24f81b/2_online.html
http://www.4shared.com/file/125939008/c0ff7029/1_online.html
http://www.4shared.com/file/125939013/4e3698e0/11_online.html
http://www.4shared.com/file/125939011/a038f9cc/12_online.html
http://www.4shared.com/file/125939026/15713fac/9_online.html
http://www.4shared.com/file/125939036/c6a0eed/8_online.html
http://www.4shared.com/file/125939056/5a30a96b/5_online.html
http://www.4shared.com/file/125939050/b3530c5e/6_online.html
http://www.4shared.com/file/125939047/342ca8bc/7_online.html
http://www.4shared.com/file/125939067/61aca3e/4_online.html
http://www.4shared.com/file/125939147/35eec28b/3_online.html
 
 

فیلم

 فیلم دیگری از تظاهرات دیروز: اعتراف، شکنجه دیگر اثر ندارد

موسوی خطاب به کروبی:

موسوی خطاب به کروبی:

دستپاچگی تلویزیون وروزنامه‌های کودتاچيان نشانه‌ای ازخبرهای وحشتناکی هست که ماهنوز آنها را نمی دانیم

برادر گرامی، حضرت حجت الاسلام و المسلمين کروبی با سلام اينجانب به سهم خويش از شجاعت و تعهد شما تشکر می‌کنم و اميدوارم تلاش‌های شما با همصدايی ديگر استوانه‌‌های روحانيت مبارز تقويت شود. جای تاسف است که در نظام اسلامی ما متصديان چندان بی‌طاقت شده‌اند که حتی تذکر را تاب نمی‌آورند. تذکر از سوی چه کسانی؟ از سوی برادرانشان، از سوی کسانی چون شما که عمرشان را صرف انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند. نامه شما در مورد رفتارهای زشتی که در برخی بازداشتگاه‌ها با زندانيان صورت گرفته است، رسانه غيرملی و روزنامه‌های کودتاچيان را دستپاچه کرده است. اين همه دستپاچگی خبر از چه چيز می‌دهد؟ خبر از خبرهای وحشتناکی که ما هنوز اطلاعی از آنها نداريم. خبر از آنکه دروغ چون چرکی مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش می‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمايت از خود فرامی‌خواند و کسی نمی‌گويد که «اصل نظام» مردم‌اند و حکومت بخش کوچکی از نظام و دولت بخش کوچکی از حکومت و مجموعه افرادی که اين‌گونه رفتارهای غير انسانی را مرتکب شده‌اند تنها بخش کوچکی از کارگزاران اجرايی کشورند کسانی که در زندان‌ها مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته‌اند، می‌خواهند که چهار شاهد عادل با شرايط ويژه ارائه کنند. آيا آنان برای بازداشتن دست خود از گناه هم چهار شاهد می‌طلبند؟ اينهايی که مرتکب جرم شده‌اند، ايادی حکومت بوده‌اند. آيا حکومت علاقه ندارد بداند دستان او با مردم چه می‌کنند؟ سخن از دلجويی آسيب ديدگان حوادث اخير گفته می‌شود. به راستی اين آسيب‌ها چگونه التيام خواهد يافت، وقتی که منکر اصل وقوعشان می‌شوند و با تهديد و ارعاب ستم‌ديدگان را به سکوت و انصراف از تظلم وادار می‌کنند؟ دلجويی با پول و زور ممکن نيست بلکه با رسيدگی سريع، صريح و دقيق به دادخواهی آنها و خانواده‌هايشان ممکن است. به راستی وظيفه ايمانی و انسانی يک روحانی انقلابی که با گزارش‌ها و مراجعات مکرر قربانيان چنين جناياتی روبه‌رو شده است، آيا جز کاری است که شما انجام داده‌ايد؟ انتظار از روحانيت اسلام آن است که در ابلاغ رسالت‌های الهی که بر دوش او قرار دارد، از خدا بترسد و از زورگويان و دروغ‌زنان و متجاوزان، از تهديدها و تضييق‌ها و از هيچ چيز ديگری جز خدا نترسد. در اين روزگار، کدام رسالت الهی سنگين‌تر از آن است که به صريح‌ترين لهجه، اسلام را از فجايعی که رخ داده است و رخ می‌دهد، تبرئه کنيم؟ اين رسالتی است که انجام آن جز از روحانيت متعهد بر نمی‌آيد، و اگر در انجام آن کوتاهی شود، نخستين گروهی که از بابت آن ملامت خواهند شد، آنان خواهند بود. عجبا اگر کسانی به جای پرداختن به اين مسئوليت تاريخی، به راحتی بر روی آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتی که گويی انجام آن اعمال ناشايست بخشی از وظايف نيروهای امنيتی بوده است، و تنها گناه نابخشودنی و سزاوار واکنش آگاه کردن مردم از اين فجايع است. اينجانب به سهم خويش از شجاعت و تعهد شما تشکر می‌کنم و اميدوارم تلاش‌های شما با همصدايی ديگر استوانه‌‌های روحانيت مبارز تقويت شود. برادر شما ميرحسين موسوی

http://news.gooya.com/politics/archives/2009/08/092371.php

 

کودتاچی روزت مبارک !

ریاست محترم جمهور! جناب دکتر! محمود احمدی نژاد ، سالروز کودتای 28 مرداد را به شما و همکاران گرامیتان تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روز افزون برای شما و کابینه کودتا خواستاریم. 27/5/1388 جمعی از لباس شخصی ها

فرستنده:

 

آيت‏اللَّه دستغيب نیز حرف حق و حرف سبزها رو زد...

آيت‏اللَّه دستغيب:

زندانيها را آزاد كنيد؛ عذر خواهى كنيد؛ به خواست اكثريت گوش دهيد
 

بعضى افراد فكر مى‏كنند كه دفاع از خطبه روز جمعه 26/4/88 آيت اللَّه هاشمى دفاع از شخص هاشمى و مقابله با مخالفين هاشمى است؛ در صورتيكه هر شخص فهيم اين خطبه را تقدير مى‏كند و نقطه قوّت جهت استمرار جمهورى اسلامى ايران مى‏داند؛ چون مطالب جناب آقاى هاشمى همان مطالبات مردم است كه امام امت‏(رحمه الله) براى آنها احترام قائل بود. شما آيت اللَّه هاشمى رفسنجانى را نصيحت كرديد، امّا ظاهراً فراموش كرده‏ايد كه ايشان بعد از فوت امام امت‏(رحمه الله) بدون فوت وقت و با وجود حضرات آيات صافى گلپايگانى و اردبيلى و مشكينى و امينى و ديگر بزرگان از علماء، ايشان براى حفظ نظام همه توان خود را گذاشت و با سخنان خود خبرگان را آماده كرد كه به حضرت آيت اللَّه خامنه‏اى رأى بدهند، با آن حساسيّت زمانى كه يقيناً مكتوب است؛ آنگاه كسى نگفت خلاف نظام سخن مى‏گويد و خلاف نظام عمل مى‏كند، موجب تفرقه شده، امّا اكنون كه حقايقى بر خلاف ميل شما مى‏گويد و بر همه شما خوب واضح است كه حقيقت چيست حالت اعتراض داريد. اين انصاف است؟ . شما توصيه به اخلاق مى‏كنيد خوب بود از آن همه خلاف شرع‏ها كه در مناظره تلویزيونى روى داد نهى مى‏كرديد، و خوب بود شما به شكنجه‏هاى نامشروع در زندانها كه هر روز جسدهايى تحويل داده مى‏شودّ اعتراض مى‏كرديد. مطمئن باشيد كه مردم اگر با آنها به صداقت رفتار شود همه مخلص علماء و روحانيون صادق هستند. هنوز هم دير نشده، در عوض اين همه تهمت‏ها، سركوب ها، نسبت ارتداد دادن، ضد ولايت فقيه خواندن، نسبت به عمّال خارجى دادن و متهم كردن افراد به دستور گرفتن از خارج و براندازى نظام و هر شخصيّت و يا جمعيّتى را بنحوى از اطراف خودتان دور كردن، بياييد در عوض اين كارها، دست مهر و محبت بسر مردم بكشيد؛ زندانيها را آزاد كنيد؛ عذر خواهى كنيد؛ با آزادى آنها به خواست اكثريت گوش دهيد؛ ببينيد چقدر لذّت مى‏بريد از دوستى، از محبّت واقعى، از رحمت خداوند. ضمناً قابل توجه اينكه، بيان مى‏شود اعترافاتي در زندان صورت گرفته بعنوان مدرك جرم، بايد گفته شود كه هيچ مرجعى چنين فتوايى جهت صحّت چنين اعترافاتى نمى‏تواند بدهد. لذا از نظر شرعى و قانونى مدرك نمى‏باشد.

http://www.dastgheib.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=531&Itemid=55

بی تابی زننده ا.ن در حضور چند نماینده زن در مجلس+عکس

احمدی نژاد در جلسه ای که با فراکسیون زنان مجلس داشت در حال و هوای دیگر بود که یکی دیگر از زنان مجلسی وارد جلسه شد و ا.ن که ناگزیر به برخاستن به جهت احترام بود به دلیل آنکه ...... مجبور شد دستانش را ...... امیدواریم با توجه به حضور 3 زن در کابینه جدید و جلسات متعدد و سفر های استانی مختلف ایشان از برخی از داروهایی که باعث ......
می شوند جهت حفظ تعادل ا.ن استفاده گردد
فرستنده:
 

روزنامه اعتماد ملی امروز نیز منتشر نشد

روزنامه اعتمادملی، ارگان حزب مهدی کروبی، امروز نیز منتشر نشد. دادستانی تهران از یکشنبه شب این روزنامه را تا اطلاع ثانوی توقیف کرده است. دادستانی تهران علت توقیف این روزنامه را اصرار برانتشار مطالب «خلاف امنیت ملی ومصالح عمومی و مجرمانه » اعلام کرده است. حسین کروبی پسر مهدی کروبی گفته است علت توقیف این روزنامه، چاپ نامه ای بوده است که آقای کروبی در آن به حملات تند اخیر بخود پاسخ داده بود. در پی انتشار نامه مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی در مورد احتمال تجاوزات جنسی به برخی معترضین پس از انتخابات در بازداشتگاهها، رسانه های دولتی و امامان جمعه، مهدی کروبی را بشدت مورد حمله قرار دادند و گروههای فشار نیز اعلام کرده بوند که در مقابل دفتر این روزنامه تجمع خواهند کرد. ماموران انتظامی جمهوری اسلامی روزدوشنبه صدها نفر را که می کوشیدند با تجمع در مقابل دفتر این روزنامه از آن حمایت کنند، با ضرب و شتم و ضربات باتوم متفرق کردند.

۱۰۰ هزار نفر پیش به سوی آزادی

جمعه ۳۰ مرداد طرفداران تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی میروند تا در کنار دوستان آبی یکرنگ باشند رنگ آزادی .. فعلا نه قرمز نه آبی ما همه سبز سبزیم

جبهه مشارکت اعلام کرد :

حمایت همه جانبه از مهدی کروبی

کروبی... کروبی... حمایتت می کنیم

جبهه مشارکت ضمن محکوم کردن «هتاکی‌ها» علیه مهدی کروبی و توقیف روزنامه اعتماد ملی، حمایت «همه‌جانبه» خود از «شیخ اصلاحات» را اعلام کرد.

http://zamaaneh.com/news/2009/08/post_10150.html

حجاریان در دادگاه فردا؛ فیلم مصاحبه حجاریان جعلی بود

«موج سبز آزادی» خبردار شده که قرار است سعید حجاریان را در دادگاه نمایشی فردا حاضر کنند. بر اساس این خبر، فیلم مصاحبه حجاریان نیز جعلی و مونتاژ بوده و بازجویان تاکنون نتوانسته‌اند هیچ مصاحبه یا اعترافی از او اخذ کنند. به گزارش موج سبز آزادی، در تماسی که با خانواده سعید حجاریان صورت گرفته، از آنها خواسته شده که به آقای ریاحی، وکیل سعید حجاریان، اطلاع دهند تا در دادگاه فردا حاضر شود.

http://www.mowjcamp.com/article/id/19550

شلوارهاي موهن زنانه در فروشگاه‌هاي تهران+عکس

انگار چيني‌ها پس از كشتار ترك‌هاي مسلمان كشور خودشان، تصميم گرفته‌اند به مقدسات مردم مسلمان ايران هم به موهن‌ترين شكل ممكن حمله كنند.

چشم بعضی ها روشن... بعد از سوکت در برابر کمک چین به دولت کودتا... کشتار مسلمانان و سکوت بعضی ها... این بار با عبارت مقدس "بسم ا... الرحمن الرحیم" توهین کردن در پشت شلوار خانوم ها! بازم سکوت بعضی ها... عکس شلوار رو خودتون ببینید بعد قضاوت کنید اگه به جای کشور دوست و برادر! چین ساخت کشور کافر! هلند بود چی کار می کردن!!

این دیکتاتوری نیست؟ شما قضاوت کنید

مرگ بر دیکتاتور...
 


به گزارش عصر ايران تا قبل از اين Made In China حتي به تسبيح‌ها و جانمازهاي ايرانيان رسيده بود و حالا كلمه "الله " و عبارت مقدس مسلمانان يعني "بسم الله الرحمن الرحيم " را به قسمت پشت شلوارهاي ايرانيان برده اند و عجب آنكه برخي مدعيان كه پيشتر در اعتراض به عبارت كوكاكولاي برعكس شده كفن پوش به خيابان ها مي ريختند و در جهت تحريم كوكاكولا و نستله حركت مي‌كردند و هم در برابر كشتار مسلمانان چين سكوت كرده‌اند و هم در برابر اين توهين آشكار.
اين شلوارهاي جين زنانه در فروشگاه هاي افسريه، حوالي خيابان هاي اول و دوم به قيمت 21 هزارتومان در حراجي به فروش مي رسند.
اكثر خريداران هم به نوشتار پشت جيب شلوار توجه نمي‌كنند و صرفاً به خاطر قيمت و دوخت شلوار ان را خريداري مي‌كنند. فروشنده هم اطلاعات چنداني در خصوص محل خريد شلوارها و ... ارايه نمي دهد. البته برخي از خريداران به دليل عبارت پشت شلوار از خريد آن امتناع مي‌كنند.
به تصوير اين شلوارهاي جين چيني كه به تازگي به بازار ايران وارد شدند نگاه كنيد، عبارت "بسم الله الرحمن الرحيم " كه "الله " آن دوبار تكرار شده است، روي جيب هاي عقب اين شلوارهاست و يك بسم الله هم برعكس نوشته شده است.
در مكتب اسلام براي كلمه الله حرمت قائل شده‌اند. به طوري كه حتي براي دست زدن به خط و نوشته آن بايد وضو داشت و... و حالا درست در قسمت نشيمنگاه اين شلوارها اين كلمه گلدوزي شده و بدتر ان كه در تهران ـ كه خيلي ها دوست دارند ان را ام القراي جهان اسلام بنامند - به فروش مي‌رسد!
با توجه به اينكه اين شلوارها تازه به كشور وارد شدند، هنوز تعدادشان مشخص نيست ولي به دليل آنكه در مارك داخلي شلوارها، عبارت "Made In P.R.C " مخفف عبارت "People Republic of China " به معني جمهوري خلق چين درج شده است، به نظر مي رسد تكذيب مليت اين كالاهاي موهن و تازه وارد براي مسئولان كمي مشكل شود.
تا پيش از اين واردات پرتقال اسرائيلي توطئه برخي عناصر نامعلوم اعلام شد، واردات سيب از امريكا در هاله اي از ابهام باقي ماند، اما ديگر مارك داخلي اين شلوارها را نمي توان انكار كرد. مگر اينكه مسئولان مدعي شوند اين شلوارها در داخل توليد شده است، كه منطقا، با توجه به عقبه مذهبي مردم ايران، كمتر توليد كننده اي فرض به تعمد، جرات چنين اهانتي را دارد. يا اينكه بايد گفته شود پك اين شلوارها در بين راه باز شده و داخل‌انها مارك چيني درج شده است(مثل توجيهي كه براي واردات پرتقال اسرائيلي آورده شد) !

*بنتون تحريمي و چيني هاي برادر
مشخص نيست مسئولان گمرك و ناظران اصناف كجا هستند كه اين شلوارها در بازار عرضه مي شوند؟ و يحتمل در برابر برخي كشورها قرار است سياست يك بام و دو هوا پيشه شود!
حدود دو سال قبل بود كه فردي در مقاله اي، فرياد وااسلاما سر داد و از حضور فروشگاه سبز رنگ بنتون ايتاليايي مقابل جام جم اظهار تعجب كرد، پس از آن بود كه از سايت اقتصاد پنهان(ستاد مبارزه با قاچاق ارز و كالا به رياست غلامحسين الهام) تا روزنامه هاي همسو فرياد برآوردند كه چه شده بنتون در ايران تاسيس شده و خود لوسيانو بنتون ايتاليايي به ايران آمده و ميهمان شهردار تهران است؛ ميهماني اي كه البته خيلي زود تكذيب شد.
اين حكايت از آن جهت اينجا قابل ذكر است كه در غائله مذكور، فروشگاه هاي بنتون در ايران تهديد به تخريب شده بود، چراكه بدون ارايه سندي معتبر، بنتون با لابي هاي صهيونيست ارتباط داشت. البته برخي هم گفته بودند بيلبوردها و تبليغات بنتون در شهرهاي اروپايي غير اخلاقي است(البته بر اساس اخلاقي كه در ايران تعريف مي شود) جالب آنكه چين كه راسا و رسما و بدون هيچ پرده پوشي مسلمانان ساكن كشور خود را لت و پار مي كند، و الان هم روي قسمت عقب شلوارهاي جين زنانه عبارت مقدس "بسم الله الرحمن الرحيم " آن هم با دو "الله " گلدوزي مي كند، كالاهايش در سلامت كامل، بدون هيچ ممانعتي، در بازارها به فروش مي رسند.

*9 ميليارد دلار واردات از چين در سال 2008
سري به پاساژهاي تهران بزنيد، از ميلاد نور، گلستان، سرخه بازار، بازار صفويه و قائم و... در شمال تهران، تا امامزاده حسن، سلسبيل، هاشمي، 16 متري اميري، بازار دوم، امام حسين، گمرك و... در جنوب شهر. يا نمايندگي هاي بوسيني، هانگ تن، جيوردانو، بالنو، مستر پيچ، تامي و... كه همگي يا چيني هستند يا تحت ليسانس در چين توليد مي شوند به چشم مي خورند. به جنوب شهر هم كه برويد مارك هاي درجه دو و سه چيني فروخته مي شوند. به فهرست گمرك هم كه نگاه كنيد، تنيكه چيني هم به بازار پوشاك ايران رسيده. واردات كفش چيني كه خود قصه مفصلي دارد .... كمر بازار كفش تبريز و تهران را همين كفش هاي چسب و مقوا چيني شكاند.
مجيدرضا حريري نائب‌رييس اول اتاق مشترك بازرگاني ايران و چين در اين زمينه ميزان و كيفيت واردات كالا از چين به ايران مي‌گويد: با افزايش فشار اقتصادي غرب به ايران، نگاه به واردات از شرق از جمله چين شروع شد كه در هر سال به طور متوسط بين 30 الي 45 درصد افزايش حجم واردات داشته‌ايم. در سال 2008 مبادلات ايران با چين 29 ميليارد دلار بوده است كه از اين رقم صادرات ما به چين حدود 22.20 ميليارد دلار اعلام شد كه 47 درصد نسبت به سال 2007 رشد داشته و 7.8 ميليارد دلار از چين به ايران كالا صادر شده كه 4.10 درصد نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
او تصريح مي‌كند: صادرات ايران به چين بيشتر نفت، گاز و محصولات پتروشيمي است كه با توجه به گراني قيمت نفت در سال گذشته، شاهد افزايش رشد صادرات ايران به چين بوديم. البته آنچه به عنوان كالاي بي‌كيفيت چيني در بازار ايران به دست مصرف كننده مي‌رسد بخشي از كالاهاي چيني است واگرنه پروژه راه‌آهن، مترو، سد،نيروگاه بازسازي پالايشگاه و ماشين آلات، صنايعي هستند كه همه از چين وارد مي‌شوند.
اين در حالي است كه به عقيده برخي كارشناسان واردات 13 ميليارد دلاري از امارات نيز عمدتاً كالاهاي چيني است كه اول به امارات وارد مي شود و بعد از طريق امارات به كشور مي آيد. با اين شيوه كشور صادركننده امارات به شمار مي رود، اما جنس كالا و كشور سازنده ان در واقع چين است.

 

شیرین عبادی: ’’تجاوزجنسی‘‘ جنایت علیه بشریت و قابل پیگیری در دادگاه‌های بین‌المللی است

با افشای نامه‌ی کروبی در مورد تجاوز جنسی به زندانیان، بسیاری از فعالان حقوق بشر در پی طرح این موضوع در دادگاه‌های بین‌المللی هستند. شیرین عبادی، برنده‌ی جایزه‌ی صلح نوبل می‌گوید در زمان مقتضی این کار انجام خواهد شد. دویچه‌وله: از زمان انتشار نامه‌ی مهدی کروبی مبنی بر تجاوز جنسی به زندانیان در اوین و سایر بازداشتگاه‌ها، بسیاری از خانواده‌های زندانیان نگران این موضوع هستند. در بیانیه‌ی شماره‌‌ی ۵ خانواده‌های دستگیرشدگان به طور مشخص به این موضوع اشاره شده و گفته شده است «ما نگران عزیزانمان بویژه دختران بیگناه در بندمان هستیم». برای پیگیری حقوقی این قضیه، یعنی تجاوز جنسی در زندانها، در مجامع بین‌المللی چه کاری می‌شود صورت داد؟ شیرین عبادی: تجاوز جنسی در زندان از مصادیق بارز شکنجه است و از نوع جرائم علیه بشریت است و طبیعتاً قابل رسیدگی در مجامع بین‌المللی است که البته در این خصوص به موقع اقدام لازم خواهد شد. کسانی که این چنین ددمنشانه به حقوق هموطنان خودشان متعرض می‌شوند و به آنها تجاوز می‌کنند، متوجه باشند که اگر عدالت در ایران اجرا نشود، دنیا به ایران ختم نمی‌شود، بلکه دادگاه‌های دیگری هستند که صداهای این مظلومان در بند را بشنوند.

بازهم اصرار دادگاه بر اجرای حکم اعدام مجرم زیر ۱۸ سال

بازهم اصرار دادگاه بر اجرای حکم اعدام مجرم زیر ۱۸ سال

 بهنود شجاعی در آستانه اعدام

گفتند که قرار است فردا (چهارشنبه) حکم قصاص بهنود اجرا شود. در صورتی که شدیدا عقیده دارم که اجرای این حکم علیرغم اینکه ایرادات بسیاری در پرونده وجود دارد و سن موکلم در زمان ارتکاب جرم زیر 18 سال بوده به دلیل گذشت اولیاءدم در حضور آقایان عرت الله انتظامی، پرویز پرستویی، پوراحمد، سیدمحمد مجابی ، دکتر گلزاری و چند نفر دیگر صراحتا از قصاص نفس بهنود گذشت کرده و وی را عفو نموده اند. پس از اینکه موضوع گذشت را به اجرای احکام اعلام کردم، پرونده به شعبه صادر کننده رای رفت و قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان با این استدلال که رضایت شفاهی، درحضور عده ای از گواهان تعرفه شده، منجز نمی باشد پرونده اتهامی موکل را برای اجرا به دایره اجرای احکام ارسال نمود. در این خصوص از حقوقدانان و وکلای دادگستری و حتی مراجع تقلید کمک گرفتم و به اتفاق اظهار داشتند که رضایت شفاهی نیز قابل ترتیب اثر دادن است. در مورد این موضوع مهم استفتائی از حضرت آیت الله مکارم شیراز نمودم به این شرح که: ....

http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news2/19128/

 

اعتصاب غذای احمد زيدآبادی را به زور شکستند

احمد زيدآبادی که به علت شرايط جسمی حاد ناشی از اعتصاب غذا در بيمارستان بستری است، قرار است برای چهارمين جلسه دادگاه نمايشی اصلاح طلبان که فردا برگزار می‌شود، به دادگاه آورده شود. زيدآبادی پس از دومين جلسه دادگاه نمايشی که او را نيز به اجبار در آن شرکت دادند، دست به اعتصاب غذا زده و به شدت به لحاظ جسمی در وضع ناگواری قرار دارد...

http://www.tahavolkhahi.com/component/content/article/43-titr/1790-1388-05-27-09-26-49.html

جنایتی دیگر

فیض الله عرب سرخی بر اثر شدت شکنجه به بیمارستان منتقل شد

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : فیض الله عرب سرخی، از اعضای برجسته سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بدلیل مقاومت در برابر بی قانونی های ماموران امنیتی ستاد کودتا در زندان اوین، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستانی متعلق به یکی از نهادهای نظامی در شمال غربی تهران منتقل شده است. به گزارش نوروز به نقل از یک نفر از پرسنل بهداری زندان اوین که نخواست نامش فاش شود، فیض الله عرب سرخی، پس از آنکه از حضور در دادگاههای نمایشی سر باز می زند توسط نیروهای اجرایی یک از نهادهای قضایی به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و به بهداری اوین منتقل می شود. این گزارش می افزاید، پس از چند روز بستری شدن فیض الله عرب سرخی در بهداری اوین وی مجددا به سلول انفرادی برده می شود اما بدلیل تشدید وخامت حالشان مجددا به بهداری و سپس به بیمارستان بقیه الله العظم که متعلق به سپاه پاسداران می باشد منتقل می شوند. فیض الله عرب سرخی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که بیش از 50 روز پیش در منزلشان بازداشت شدند و تا امروز هیچ دیداری با خانواده و یا وکلایش نداشته است

http://www.rahesabz.net/story/505/

جزييات "راه سبز اميد"

جزييات "راه سبز اميد":

 خاتمی و کروبی عضو شورای مرکزی اند و کميته‌های شبکه در حال شکل گيری است

عليرضا حسينی بهشتی، مشاور ارشد ميرحسين موسوی، جزئيات تازه ای از "راه سبز اميد"، تشکيلاتی که موسوی قرار است آن را تشکيل دهد، ارائه داد. بهشتی در توضيحات خود "راه سبز اميد" را نهضت يا شبکه ای فراگير دانست که می‌تواند تفکرات مختلف جامعه را در برگيرد و حول خواسته های حداقلی فعاليت کند. وی خواسته حداقلی کنونی را "تحقق قانون اساسی و عملی کردن تمام ظرفيت‌های آن" دانست و گفت: "هر کسی که به هويت ايرانی - اسلامی به عنوان يک سرمايه نگاه کند و يا اين که هر کسی که مساله انقلاب ايران را به عنوان يک حادثه‌ای که متجلی خواست مردم ما بوده باور دارد و يا تعهد و پايبندی به قانون اساسی را به عنوان يک مبنا بپذيرد می‌تواند وارد اين تشکيلات شود." بهشتی با تاکيد بر اين نکته که تناقضات قانون اساسی بايد به تدريج اصلاح شود، اعلام کرد موسوی شخصاَ نام "راه سبز اميد" را برگزيد و محمد خاتمی و مهدی کروبی از جمله اعضای شورای مرکزی آن هستند. وی گفت کميته های اين شبکه در حال شکل گيری است

 

برادر تمساح! در پشت تمام این ماجراها...

مرگ بر دیکتاتور / چه رهبر... چه دکتر...

احمدی نژاد پیش از سخنرانی رفستجانی جلسه را ترک كرد

ایلنا: مراسم امروز توديع و معارفه روساي قديم و جديد قوه قضاييه داراي حاشيه‌هاي جالبي بود. احمدی نژاد كه پس از مناظره انتخاباتي با میرحسین موسوي، تنها در مراسم ارتحال امام خميني با هاشمي رفسنجاني مواجه شده بود، امروز پيش از سخنان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، جلسه را ترک كرد.

هنوز طرف (ا.ن.) یاد نگرته که ادب مرد به زدولت اوست... در ۲۸ و ۲۹ مرداد یادش می دهیم دیدار ما تا روز تربیت طرف ۲۸ و ۲۹ مرداد ساعت ۱۸
 
بقیه خبر های امروز اینجا

تجمعات اعتراضی بمناسبت چهلم جان باختگان 18 تیرماه

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در چهلم شهدای 18 تیرماه تجمعاتی در سراسر کشور برگزار خواهد شد  با توجه به اینکه دو ماه سابقه تجمعات نشان داده که تجمعات شبانه چندین برابر تجمعات روزانه موفق بوده و همچنین ادامه دار بودن تجمعات باعث زدن ضربه سنگین به جبهه مقابل خواهد بود ، تجمع روز 28 و 29 امرداد در ساعت 6 غروب در تهران و سایر شهرهای ایران در مکانهای زیر برگزار خواهد شد :

تهران (میدان ولیعصر – میدان ونک – میدان
سرو – پل گیشا – میدان صادفیه – فلکه دوم
تهرانپارس – میدان هفت حوض – بازار دوم
نازی آباد – میدان خراسان ) …

شيراز : فلکه گاز ( بلوار ملاصدرا – فلکه
نمازي ) ….

مشهد : فلکه تقی آباد ( بلوار سجاد ، پارک
ملت) …

اصفهان : هتل پل (چهارراه نظر ) …

تبريز : میدان ولیعصر ( ميدان دانشسرا
–ميدان قونقا ) …

گرگان : خيابان شاليکوبي ( بلوار
ناهارخوران )…

اهواز : فلکه سوم کیانپارس ( زيتون کارمندي
– چهارراه نادری)…

اروميه : خیابان خیام ( میدان مرکزی )…

يزد : پارک آزادگان ( میدان اطلسی )…

بندرعباس : مقابل مجتمع ستاره جنوب ( ميدان
وليعصر)…

رشت : سبزه میدان ( ميدان لاکاني – پارک شهر
)…

بوشهر : ميدان امام ( خيابان مطهري)…

اراک : ميدان باغ ملي ( دروازه تهران)…

کرمانشاه : میدان مصدق ( چهارراه جوانشير)…

قم : ميدان سعيدي ( ميدان مطهري)…

قزوين : ميدان عارف قزوینی (ميدان آزادی)…

اردبيل : میدان آزادی (چهارراه امام)…

همدان : ميدان بوعلی (ميدان امام)…

ايلام : ميدان امام (چهارراه جمهوري)…

کرمان : میدان آرادی (ميدان باغ ملي)…

خرم آباد : ميدان آزادي ( پارک شريعتي)…

سنندج : ميدان اقبال ( پارک استقلال)…

بيرجند : ميدان دوم رحيم آباد ( ميدان اول)…

بجنورد : روبروي مجتمع ارم (چهارراه
مخابرات)…

ساري : سه راه قارن ( فلکه ساعت)…

سمنان : ميدان معلم (ميدان مطهري)…

ياسوج : ميدان هفت تير ( پارک چمران)…

زاهدان : پاساژ قائم ( ميدان آزادي)…

زنجان : سبزه ميدان (حسينيه اعظم)…

شهرکرد : ميدان فردوسي ( چهارراه
بازار

احضار بیش از 50 دانشجوی دانشگاه مازندران به کمیته انضباطی

گنار گذاشتن فعالین دانشجویی،
استراتژی تازه وزارت علوم به جای تعطیلی
دانشگاه ها

خبرنامه امیرکبیر: به گزارش فعالین
دانشجویی مازندران در اقدامی تازه و در
راستای سیاست های سرکوبگرانه ی دولت احمدی
نژاد ، بیش از 50 دانشجوی دانشگاه مازندران
به کمیته انضباطی احضار شدند.

در میان احضار شدگان اسامی فعالین
دانشجویی این دانشگاه همچون رضا عرب،
علیرضا کیانی، میلاد حسینی کشتان، سیاوش
صفوی، علی نظری، علی اصغر آدینه وند،
آرنوش ازرحیمی، مرجان فیاضی، سیاوش
رضاییان، مهدی داودیان، مهدی محمدی
تکدام، مازیار یزدانی نیا و ... به چشم می
خورد.

احضار این دانشجویان در انتهای   تابستان،
در حالی صورت می گیرد که پس از انتخابات
ریاست جهموری دهم و تجمعات اعتراضی بزرگ
دانشجویان دانشگاه مازندران در 25 و 26
خرداد ماه که با حمله ی نیروهای امنیتی
خودسر و لباس شخصی ها روبرو شد، شمار 120
دانشجوی این دانشگاه بازداشت شدند. غیر از
20 دانشجو که بیش از ده روز در بازداشت
اداره اطلاعات مازندران بودند، بقیه
دانشجویان پس از بازداشت و بازجویی ظرف
کمتر یک هفته آزاد شدند.

20 دانشجوی بازداشت شده که اسامی آنها در
میان احضارشدگان اخیر نیز به چشم می خورد
از رفتار خشونت آمیز اداره اطلاعات بابل
با انها خبر می دهند.

یکی از این دانشجویان در گفتگو با خبرنامه
امیرکبیر با بیان اینکه «جلسات بازجویی
بیشتر به جلسات کتک کاری شبیه بود» می
افزاید: «بازجوی من مرتب مرا می زد تا علیه
یکی دو نفر از دانشجویان از من اعتراف
بگیرد. بازجوی بابلی من اصلا منتظر پاسخ
های من نبود، با ضربات شدیدی که به سر و
صورت من وارد می کرد مرا وادار می کرد
جملات را با همان ادبیات خودش بنویسم.» وی
در ادامه اضافه می کند: « یکی از دانشجویان
دختری که همراه ما بازداشت شده بود می گفت
نیروهای لباس شخصی او را به جای تحویل به
زندان به یک خانه در جاده فریدونکنار که
ظاهرا متعلق به سپاه بوده می برند و در
آنجا مورد ضرب و شتم و آزار قرار می دهند.
این دختر تا حدی ترسیده است که حاضر به
مصاحبه و صحبت با کسی در این زمینه نیست.»

یکی دیگر از دانشجویان آزاد شده ی دانشگاه
مازندران نیز در گفتگو با خبرنامه
امیرکبیر می افزاید: « در جلسات ابتدایی
بازجویی در بابل دو بازجو در دو طرف من می
ایستادند و با باتوم مرا می زدند و سوال
های بی اساس می پرسیدند. در یک جلسه ای دو
نفر به شدت با باتوم من را مورد ضرب و شتم
قرار دادند و از من می خواستند رابط خود در
تل آویو و بغداد را به آنها معرفی کنم.»

این رفتار اداره اطلاعات دولت احمدی نژاد
در شهرستان بابل در حالی با دانشجویان
صورت گرفته است که به گفته ی دانشجویان،
مسئولین قضایی هم در مقابل اعتراض
دانشجویان به این رفتار هیچ وقعی ننهاده
اند. پدر یکی از این دانشجویان به خبرنامه
امیرکبیر می گوید: « معاون دادستان بابلسر
در پاسخ اعتراض من گفت: این دانشجویان مثل
سگی می مانند که نان ما را خورده اند و برای
همسایه پارس می کنند.»

یکی از دانشجویان احضار شده در رابطه با
این احضارهای جدید به کمیته ی انضباطی می
گوید: « پس از ازادی دانشجویان بازداشتی
دانشگاه مازندران، مسئولین این دانشگاه
بویژه معاون دانشجویی و مسئولین حراست با
اطلاع از آنچه بر دانشجویان در زندان رفته
است با تاکید بر این موضوع که زندان برای
مجازات(!) دانشجویان کافی است، در قبال
تعهد دانشجویان مبنی بر عدم فعالیت سیاسی،
پرونده ی کمیته ی انضباطی انها مسکوت
خواهد شد.»

احضارهای جدید و دیرهنگام دانشجویان و
صدور احکام سنگین انضباطی در دانشگاه های
گوناگون همچون پلی تکنیک، همدان، علم و
صنعت، نوشیروانی، رازی کرمانشاه،
مازندران و ... خبر از محدودیت سازی های
جدید دولت احمدی نژاد  برای دانشگاه ها در
آستانه سال تحصیلی جدید است. فعالین
دانشجویی بر این باورند که از آنجایی که
امکان تعطیلی دانشگاه ها برای دولت احمدی
نژاد  میسر نیست، دولت احمدی نژاد مترصد آن
است با خالی کردن عرصه ی دانشگاه ها از
فعالین دانشجویی، سال تحصیلی جدید را سالی
آرام برای خود سازند. دانشگاه هایی مثل
دانشگاه های مازندران نیز با فشار وزارت
علوم مجبور به احضار گسترده ی دانشجویان
شده اند. این اقدام نشان از استراتژی جدید
وزارت علوم دولت احمدی نژاد  مبنی بر خالی
کردن دانشگاه ها از فعالینی است که احتمال
سازماندهی اعتراضات دانشچویی در طول ترم
اینده را دارند

مخملباف: تجاوز جنسی در زندان‌های ایران موضوعی قطعی است، مسئله تازه‌ای نیست، فقط الان رو شده است

منبع خبر : mizanpress.net


محسن مخملباف تجاوز جنسی در زندان‌های ایران را تأیید کرده و می‌گوید، بسیاری از قربانیان تجاوز جنسی با ایشان تماس گرفته و گفته‌اند، در صورتی که امنیت‌شان تأمین شود، حاضر به اقدام هستند. باید اضافه کنم که این مسئله تازه نیست، فقط الان رو شده است. سی سال است که در جمهوری اسلامی چنین اتفاق‌هایی می‌افتد. در دهه‌ی اول به دلیل فضای انقلابی بیشتری که حاکم بود این موضوع کمتر دیده شد. اما رفته رفته با بالاتر رفتن فساد در نظام شدت پیدا کرد.فقط الان رو شده است. سی سال است که در جمهوری اسلامی چنین اتفاق‌هایی می‌افتد. در دهه‌ی اول به دلیل فضای انقلابی بیشتری که حاکم بود این موضوع کمتر دیده شد. اما رفته رفته با بالاتر رفتن فساد در نظام شدت پیدا کرد. در بعضی موارد جنبه‌ی شرعی و قانونی به آن دادند، مثل تجاوز به دختر باکره‌ای که قرار است روز بعد اعدام شود، فقط برای اینکه دختر اگر باکره باشد به بهشت می‌رود، با این توجیه او را به اصطلاح به عقد و صیغه‌ی اجباری همین بازجوها و شکنجه‌گرها یا مأموران اعدام در می‌آوردند، حتی مبنای شرعی هم برایش درست کردند.بسیاری از اینها نه تنها در کهریزک،‌ بلکه در بازداشتگاه‌های دیگر هم مورد تجاوز واقع شدند‌. من به طور قاطع می‌گویم که بسیاری حتی تهدید به تجاوز اقوامشان شدند. از جمله آقای ابطحی که بعد از ملاقاتی که با خانواده‌اش داشت مورد تهدید قرار گرفت که اگر اعتراف نکند، به همسر و دخترانش تجاوز می‌شود. اینها از تجاوز به عنوان یک تاکتیک جنگی در مقابل جنبش سبز استفاده می‌کنند تا ترس را حاکم کنند، غافل از اینکه این تجاوز به نفرتی ملی تبدیل شده و همان‌طور که تقلب در روز انتخابات باعث شد جمهوریت نظام زیر سئوال برود، افشای این تجاوزهای جنسی اسلامیت نظام را زیر سئوال برده و آن‌دسته از مردمی هم که ‌نسبت به ماهیت این نظام که زیر پوسته‌ی مذهب‌، یک هسته‌ی فاسدی را دارد آگاهی نداشتند، آنها هم متوجه می‌شوند که وقتی آقای کروبی که یک روحانی است و زمانی مسئول بنیاد شهید و رئیس مجلس بود، انسانی است که در دفترش همیشه به روی کسانی که مورد ظلم واقع شده‌اند باز است و بدون سند حرف نمی‌زند. وقتی این آدم به صورت گسترده این مسئله را اعلام می‌کند و به آقای هاشمی اعلام می‌کند که به آقای خامنه‌ای بگوید که در قطعیت این مسئله هیچ شکی وجود ندارد... .

گفت به من تجاوز شده،قاضی مرتضوی خودش آمد و او را برد

خبر : mowjcamp.com


«موج سبز آزادی» پیش از این به دو نمونه از شکنجه‌هایی که از سوی زندانیان به اطلاع نمایندگان مجلس رسیده، اشاره کرده بود که در پایین همین خبر به آنها اشاره شده است. اما آنچه می‌خوانید، گزارش دیگری است که بخشی از ماجرا را به طور کامل‌تر شرح می‌دهد و از نقش سعید مرتضوی در ربایش پسر جوانی که موضوع تجاوز به خود را مطرح کرده بود، پرده برمی‌دارد. مشروح ماجرا را بخوانید:

زمانی که آقای بروجردی با هیئت همراه از زندان اوین بازدید کرد، از بند عمومی بازداشتی‌های حوادث اخیر در قرنطینه‌ی اندرزگاه هفت زندان اوین هم بازدید کرد.


به گزارش موج سبز آزادی به نقل از شاهدان عینی، در جریان این بازدید، شخصی هنگام صحبت زندانیان از طرف هیئت مجلس از آنان فیلمبرداری و شخصی دیگر با آنها مصاحبه می کرد و جالب اینجاست که این افراد هر دو از شکنجه‌گران زندان بودند که بازداشت‌شدگان آنها را می‌شناختند!

بر اساس این گزارش، فردی که بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، برای صحبت کردن بلند شد و خود را ع.ب معرفی کرد و گفت قبل از اینکه به زندان اوین منتقل شود، در کمپ کهریزک بوده و بارها به صورت وحشیانه‌ای توسط باتوم مورد تجاوز قرار گرفته است، به طوری که هنوز هم هر روز مقداری خون از او دفع می شود.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از یکی از زندانیان که شاهد این ماجرا بوده، هنگام طرح این صحبت‌ها، توسط گروه همراه نمایندگان مجلس (همان بازجویان آشنا برای بازداشت‌شدگان) از این فرد فیلم گرفته می‌شد و قدرت‌الله علیخانی که تنها عضو اصلاح طلب کمیته‌ی پیگیری مجلس است، در حالی که از صحبت‌های این جوان تحت تاثیر قرار گرفته بود، دیگر طاقت نیاورد و با ناراحتی آن بند را ترک کرد.

به گفته این شاهد عینی، پس از آنکه صحبت‌های این زندانی تمام شد، آقای بروجردی هماهنگ کرد که این شخص را برای درمان به بهداری بازداشتگاه ببرند. بعد از نزدیک نیم ساعت که هیئت همراه بند را ترک می‌کنند، ع.ب که مورد تجاوز قرار گرفته بود، به بند باز می‌گردد و به دیگر زندانیان خبر می‌دهد که برای درمان او هیچ کاری صورت نگرفته است.

این شاهد عینی به «موج سبز آزادی» خبر می‌دهد: اما اتفاقی که همه‌ی بازداشتی‌های همبند این پسر جوان را ناراحت کرده، این است که دو ساعت بعد از بازگشت این فرد به بند، شخص قاضی مرتضوی به بند عمومی آمده و به وی می‌گوید که وسایلش را جمع کند، و او را با خود می‌برد و دیگر هیچ یک از بازداشتی‌ها او را نمی‌بینند.

وی سپس با ابراز نگرانی شدید نسبت به سرنوشت این جوان بازداشتی، می‌گوید: با توجه به اینکه تجاوز در زندان‌ها توسط حکومت شدیدا تکذیب شده است، احتمال این امر می‌رود که برای از بین بردن شواهد به این شخص آسیبی رسیده باشد. لااقل زندانیان احتمال این امر را بسیار بالا می‌دانستند.

 

سخنرانی شدید الحن آیت الله العظمی صانعی درگرگان

سخنرانی شدید الحن آیت الله العظمی صانعی درگرگان در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۸۸. ایشان می فرمایند : 1325 رو من یاد دارم که اصفهان آمدیم و فوت مرحوم آقا سید ابولحسن اصفهانی . و درگیری های قاوم و مصدق و درگیری های بعد.تا حتی دستگیری امام سلام الله علیه . اما هیچ گاه چنین حالتی برای بنده پیش نیامد . حتی شهید کردن عزیزانی که در جاهای مختلفی در رژیم به شهادت رسیدند. همچون مرتضی نیک نژاد . صفار هرندی و دیگران . و فشار هایی که می آمد فراوان . حتی فشار هایی که طاقت فرسا بود . اما در عین حال مطمئن بودیم که این فشارها نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت . چون به هر حال مسئولین نظام فکری خواهند کرد و جلوی فشار ها را خواهند گرفت . و ما هم گاه و بیگاه بهشون تذکر میدادیم و تا حدی هم عمل می شد . این فشاریست که مسائل روز برای بنده آورده . به عنوان یک مسلمان . زندگی امام را خودتان مطالعه کنید . از دروغ گویان و دروغ پردازان نگیرید. از کسانی که امام رو فقط برای منافع خودشون می خوان نگیرین . دوستان امام رو ببینیید به کجا رفتنید . امروز هم عده ای از اونها که در راس این نظام بودند در زندانند به عنوان اینکه می خواستند رژیم رو و نظام رو عوض کنند . آیا باور کردنیست؟ آیا این عزیزانی که هر یک دارای خانواده های متدینی هستند... در این نظام مهندس موسوی از نظر تدین و تعهد یا بی نظیر است یا کم نظیر . هیچ کس حق ندارد مجرمی را عذاب مضاعف کنید . اسیری که فردا بنا است اعدام شود باید آب بهش داد . غذا بهش داد . امیر المومنین فرمودند : هنگام تجرید و حبس اقرار معتبر نیست . تخلیه اطلاعاتی و قطع ارتباط با بیرون . به قدرت خود ننازید . من به یکی از آقایون گفتم انتخابات رو باطل کنید . گره ای که با دست باز می شود رو با دندان باز نمی کنند. الان کاری کردند که اگر انتخابات رو هم باطل کنید مردم راضی نمی شوند .

 

کروبی:شریعتمداری همکار سعید امامی بود...

کروبی:شریعتمداری همکار سعید امامی بود

افشاگری درباره احمد خاتمی و علم الهد
 

منبع خبر : kermannama.com


مهدي كروبي در واكنش به جوسازي هاي اخير و توهين هايي كه نسبت به وي وارد شد گفت : " برخي فكر مي كنند كه با اين تهمت ها و فحاشي كردن ها من از ميدان كنار مي روم ولي من به اين آقايان توصيه مي كنم كه حداقل تاريخ را مطالعه كنند و ببينند كه بعد از انقلاب و در عرصه ماجراي مجلس سوم و مسائلي كه در اوخر آن مجلس روي داد و هر حرفي كه خواستند نسبت به من زدند از جمله انكه گفتند كروبي با دلارها از ايران خارج شده است چه كسي بود كه ايستادگي و تحمل كرد . " دبيركل حزب اعتمادملي ضمن اعتراض به توهين ، هتاكي و تهمت هايي كه از سوي مراكز و نهادهاي مختلفي و به دنبل نگارش نامه اي نسبت به او شد گفت : "‌طي هفته اخير حملات تندي نسبت به من وارد شد ، حملاتي كه از تريبون نماز جمعه و يا از سوي برخي از نمايندگان مجلس ، صدا و سيما و مطبوعات و وابستگان به نهادها و برخي از روحانيت مطرح شد كه من در برابر اين مباحث گفته بودم كه چنانچه اين روند ادامه پيدا كند من ناگفته هايي را بازگو خواهم كرد . " ‌ كروبي چنين از انگيزه انجام مصاحبه اي در واكنش به اين مسائلي كه طرح شده سخن گفت و با اشاره به انتقاداتي كه به وي وارد شد گفت : "‌ پس از انتخابات رياست جمهوري دهم حوادثي در كشورمان رخ داد كه از نظر خشونت ، بي قانوني ، خودسري و دخالت افراد غير مسئول به نام نظام و شبه نظامي و لباس شخصي ها امري بي سابقه بود و چنين است كه انسان هاي مسئول ، دلسوز و آگاه بايد احتياط و تحفظ را كنار گذاشته و به هر صورتي كه صلاح مي دانند اقداماتي انجام دهند كه مانع ازتكرار اين حوادث شده و ريشه برخوردهاي اين چنيني خشكانده شود . "

 

دروغی دیگر از صدا و سیمای ...

لینک اصلی

کبک آگاه است

نام 5 مداح معروف تهران

1- حسین سیب سرخی متولد 54 تحصیلات سیکل، مداح خصوصی بیت رهبری و قمه زن معروف تهران، مداح جوانی است که در سال 77 به علت دستگیری در خانه فساد به جرم اینکه با نام مامور قلابی قصد اخاذی داشت به 2 سال زندان محکوم شد، اوج معروفیت او به سال 80 می رسد.  از آن سال به بعد نوچه حسین سازور و منصور ارضی شد. او همواره به عنوان سر تیم عملیات لباس شخصی ها بوده است و تنها قمه زنی است که رهبر با ایشان ارتباط دارد. از نیرو های ایشان می توان به مصطفی خیریان مشاور ایثارگران احمدی نژاد و سجاد صابری ظفر قندی (برادر زاده قاضی ظفر قندی ) اشاره کرد. دو برادر دیگر او مجید و سعید (معتاد) هم از سردمداران لباس شخصی ها هستند

2-احد قدمی داماد پروین احمدی نژاد متولد 60 ، تحصیلات سیکل، اخراجی حوزه علمیه آقای مجتهدی به جرم لواط ، اخراجی سپاه انصار و حراست ایران خودرو به جرم دریافت رشوه، در دولت احمدی نژاد مدیرکل حراست شهرداریها و دهیاریها کل کشور شد

 3- حسین سازور : رئیس لباس شخصی ها محل تجمع شان مقر چکش طلا در میدان خراسان است. او همواره مسلح بوده و رو به مردم تیر اندازی میکرد

 4-منصور ارضی  : رهبر مداحان که همیشه نطق های تند او گریبان هاشمی و خانمی را گرفته است

5- روح الله بهمنی: داماد دیگر پروین احمدی نژاد کارچاق کن وام میلیاردی

منبع خبر : pezhvakeiran.com