۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

تعدادی پوستــــــــ/\ــــــــر برای محرم - 3

با درود
در صورت داشتن سرعنی پایین می توانید از بلاگهای زیر جهت دانلود پوسترها استفاده کنید
بلاگهای مذکور تا الان فیلتر نشده اند
 
 
--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی
 

بلوتوث: اعترافات عضو بسيج

شبكه ى 4 انگليس مصاحبه اى با فردى كه خود را "سيد" و 27 ساله معرفى كرده است ترتيب داده كه خود را عضو سابق بسيج معرفى مى كند و مدعى است كه در درگيرى هاى اخير ايران در سركوب معترضين شركت داشته است. او مى گويد كه از درون كانتينر هايى كه زندانيان را در آنها به بند كشيده بودند، او استغاثه هاى مردان و زنان زندانى را مى شنيده كه بسيجيان در حال تجاوز به آنها بودند. او گفت "من در برابر ملت و مذهبم شرمسارم. من خواسته يا ناخواسته مرتكب جنايت و اكنون دچار عذاب وجدان شده ام"

 افشاگری یک عضو بسیج پس از پناهنده شدن به اروپا 

تلویزیون کانال چهار انگلیس گزارشی از اعترافات یک بسیجی پناهنده به اروپا از جنایات اخیرشان در حق معترضین به نتایج انتخابات به نمایش گذاشت . مصاحبه کامل این فرد که خود را سید معرفی کرده به صورت ویدئو و به زبان فارسی قابل تماشا در همین صفحه است.

 من دنیا و آخرت را از دست دادم--اعترافات یه بسیجی‌ در مورد انتخابات و تقلب.

عضو جدا شده از بسیج که بعد از انتخابات به زدن و کشتن پرداخته بود، آنچه که میداند را به Lindsey Hilsum بازگو می‌کند.

 مصاحبه اى با يك عضو سابق بسيج -- من دنيا و آخرت را از دست داده ام 

ماه هاى متمادى است كه اخبار مخوف تجاوز و شكنجه در زندانهاى ايران را مى شنويم. از ماه خرداد صدها و شايد هزاران معترض به نتايج انتخابات مضروب و دستگير شده اند. نهاد هاى حقوق بشرى در ايران به كرات مداركى دال بر تجاوز بر اين زندانيان را ثبت كرده اند. اكنون، براى اولين بار با عضوى از گروه شبه نظامى بسيج- گروهى كه گفته مى شود مسئول بسيارى از اين جنايت هاست- مصاحبه اى ترتيب داده ايم. او مردى است شكسته شده كه به دنبال پناهندگى در انگلستان است. او در حالى كر گريه مى كند مى گويد: "من احساس دردمندى ...

 ویدئوی اعتراف یک بسیجی دربارۀ اتفاقات پس از انتخابات

در این ویدئو یک بسیجی که به خارج پناهنده شده اعتراف می‌کند چطور بسیج در دوران قبل انتخابات سعی در تغییر نتیجه آرای مردم داشته و پس از انتخابات هم به سرکوب مردمی که برای پس گرفتن رای خود به خیابان‌ها آمده بودند، می‌پردازد.

تحاوز به دختران و پسران شیراز توسط پیروان علی خامنه ای و محمود احمدی نزاد. بخش دردناک حایی است که می گوید داشتند به انان تحاوز می کردند سوال کردیم چه خبر است گفتند عملیات فتح المبین است.

 اعترافات تكان دهنده ى عضو سابق بسيج در مصاحبه با تلویزیون انگلیس 

این فرد پس از پناهنده شدن به انگلیس از آنچه بر وی به عنوان یک بسیجی گذشته میگوید و به تجاوزات اعتراف میکند.

 
Download:
FLVMP43GP

 افشاگری و اعترافات تکان دهنده عضو سابق بسیجی جمهوری اسلامی از کانال ۴ بریتانیا (+ لینک یوتیوب) 

فردى كه خود را "سيد" و 27 ساله معرفى كرده است ترتيب داده كه خود را عضو سابق بسيج معرفى مى كند و مدعى است كه در درگيرى هاى اخير ايران در سركوب معترضين شركت داشته است. او مى گويد كه از درون كانتينر هايى كه زندانيان را در آنها به بند كشيده بودند، او استغاثه هاى مردان و زنان زندانى را مى شنيده كه بسيجيان در حال تجاوز به آنها بودند. او گفت "من در برابر ملت و مذهبم شرمسارم. من خواسته يا ناخواسته مرتكب جنايت و اكنون دچار عذاب وجدان شده ام" ++ لینک یوتیوب: http://www.youtube.com/watch?v=KHkJyI0e9AQ

Download:
FLVMP43GP
--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی