۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

افزایش زمزمه احتمال بازداشت میرحسین موسوی

افزایش زمزمه احتمال بازداشت میرحسین موسوی

 شفاف : تنها چند ساعت بعد از اظهارات دادستان کل کشور که تأکید کرد که « از امروز به بعد اگر کسی خلاف امنیت مردم و جامعه برخورد کند، هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت و به شدت با او برخورد می شود. » برخی رسانه های حامی دولت نیز از افزایش احتمال بازداشت میرحسین موسوی در صورت ادامه روند فعلی فعالیت های سیاسی اش خبر دادند .

محسنی اژه ای در این گفت و گو در پاسخ به سوال خبرنگار "پرس تی وی" مبنی براینکه آیا محاکمه سران اغتشاشات در دستور کار قوه قضاییه هست یا خیر گفته بود : ما موظف به دفاع از حقوق عامه هستیم و اگر دادستان تهران نسبت به ظلمی که به نظام و مردم می شود، کوتاهی کند، تعقیب می کنیم.

در همین حال روز گذشته سایت خبری جوان آلاین وابسته به روزنامه جوان از اصلی ترین رونامه های حامی دولت در خبری مدعی شد که بیانیه شماره 16 موسوی در واقع رمز اغتشاشات دانشجویی است و به احتمال زیاد این تجمعات در روزهای 16 ، 17 و 18 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به نوشته این سایت موسوی رمز این اغتشاشات را در بیانیه آخر خود به مناسبت روز دانشجو صادر کرده بود آنجا که وی تاکید کرده بود:«۱۶ آذر دانشگاه را تحمل نمی‌کنید. ۱۷ آذر چه می‌کنید؟ ۱۸ آذر چه می‌کنید؟».

این سایت که در ایام بازداشت برخی حامیان موسوی و کروبی خبرهای دست اولی از درون زندان ها منتشر می کرد در این خبر خود به صورت تلویحی به این نکته اشاره کرد که در صورت حضور موسوی و کروبی در میان دانشجویان هوادارشان بازداشت خواهند شد .

این سایت در این زمینه نوشت : « اگرچه حضور موسوی و کروبی به علت احتمال بالای بازداشت آنها بسیار بعید به نظر می رسد اما شواهدی از تحریک دانشجویان توسط میرحسین موسوی و اداره کنندگان وی وجود دارد.»

یک سایت دیگر حامی دولت نیز در همین زمینه نوشت : « سخنان اخیر آیت الله آملی لاریجانی در محاكمه مجرمین بزرگ سیاسی و سخنان دیروز دادستان كل كشور برای برخورد با سران فتنه و اغتشاش شواهدی جدی شكل گرفته كه با سران فتنه به زودی برخورد و آنان پای میز محاكمه خواهند نشست.»

در همین حال حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس نیز تاكید كرد: در دیداری كه با برخی از مسئولان عالی رتبه قضایی داشتم، شواهدی وجود دارد كه با سران فتنه به زودی برخورد و آنان پای میز محاكمه خواهند نشست.

وی تاكید كرد كه امثال موسوی به خاطر تك تك بیانیه صادره‌اش، باید محاكمه شوند.

رسایی با اشاره به دیدار خود و تعدادی از نمایندگان با دادستان كل كشور، خاطر نشان كرد: محسنی‌اژه‌ای در این جلسه گفتند كه حضرت امام در جریان مهدی فرمودند كه اگر تخلفات منصوب به او انجام هم نشده بود، هاشمی به خاطر صدور بیانیه‌هایش باید محاكمه شود از این رو موسوی اگر تخلفاتش را در روز قدس 13 آبان، 16 آذر و نیز از همه مهمتر به خاطر جرم بزرگش مبنی بر القای تقلب در انتخابات را هم نادیده گرفته شود، اما صدور 16 بیانیه انحرافی وی به اندازه كافی برای محاكمه‌اش بس است.

 پی نوشت:

اگه چیـــــــــــــــز دارید... بگیرینش

Posted via email from کبک آگاه است

هیچ نظری موجود نیست: