۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

حمله نیروهای لباس شخصی به زهرا رهنورد


 
 

Sent to you by arman via Google Reader:

 
 


9:30 عصر دوشنبه، 16 آذر 1388

حمله نیروهای لباس شخصی به زهرا رهنورد

به گزارش کانون زنان ایرانی دکتر زهرا رهنورد‌، استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در محوطه این دانشکده برای بزرگداشت روز دانشجو آماده می‌شده که مورد این تهاجم قرار گرفته است.


به گزارش کانون زنان ایرانی به نقل از یک شاهد عینی رهنورد از این زنان پرسیده است که چرا وی را تعقیب می‌کنند که آن‌ها مدعی شده‌اند برای محافظت از رهنورد آمده‌اند. پس از گذشت مدتی با متشنج شدن فضا گفتگوها به درگیری لفظی و اهانت سردسته این زنان به رهنورد منجر شده است. زن سردسته از رهنورد پرسیده است که افکارتان قبل و بعد از انقلاب چه بوده است؟

این شاهد عینی ادامه می‌دهد: رهنورد به آنها گفت شما بازجو هستید و یا به قول خودتان محافظ که آن زن گفت تو از ما می‌ترسی. پاسخ رهنورد این بود که جز از خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسم و جز صدای سبز آزادی و دمکراسی صدای دیگری از من نمی‌شنوید. سپس سردسته این زنان به زور وارد ساختمان مرکزی دانشکده هنرهای زیبا می‌شود که نهایتا با دخالت حراست دانشگاه زهرا رهنورد از محوطه خارج شده است.

اما این افراد با تعقیب رهنورد در خارج از دانشگاه در میانه خیابان وصال در حالی که او سوار ماشین حراست دانشگاه بود گاز فلفل را از فاصله بسیار نردیک به صورت وی پاشیده‌اند که منجر به آسیب‌دیدگی شدید او شده است. که با دخالت اهالی محل و مغازه‌دارها و مامورین حراست رهنورد از محاصره نیروهای شبه نظامی خارج می‌شود.

به گزارش کانون زنان ایرانی، طبق اخبار رسیده وضعیت ریوی و بینایی رهنورد به دلیل پاشیدن گاز فلفل از فاصله نزدیک هنوز بهبود پیدا نکرده است.


 
 

Things you can do from here:

 
  --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
 "HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---



--
کبک آگاه است
بلاگهای ویژه پوستـــــر
http://photoblog.com/kabk22/
http://kabk22.wordpress.com/
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

هیچ نظری موجود نیست: