۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

دوقلوی کردان هم پیدا شد!

مدرک دکترای رحیمی هم کردانی شد!

در گفت‌وگويي که بنده (خبرنگار تابناک!) با وزيرعلوم داشتم، وي تأکيد کرد که طبق گزارش جاسبي، مدرک دکتراي حقوق آقاي رحيمي جعلي است و هيچ پايه و مبناي علمي ندارد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در صورتي که کميسيون آموزش و تحقيقات به وارد بودن سؤال بنده از وزير علوم و تحقيقات در مورد جعلي بودن مدرک دکتراي معاون پارلماني احمدي‌نژاد (ا.ن.) رأي دهد، سؤالم به عنوان يک سؤال ملي در نوبت بررسي مجلس قرار مي‌گيرد.

به گزارش
ایلنا عوض حيدرپور، نماينده شهررضا در تشريح سؤالش از وزير علوم و تحقيقات درباره بررسي مدرک تحصيلي معاون پارلماني احمدي‌نژاد ادامه داد: بنده بنا به دلايلي به صحت مدرک دکتراي آقاي رحيمي ايراد و شک داشتم؛ به همين منظور در قالب سؤالي از وزير علوم و تحقيقات خواستار بررسي اين امر شده‌ام.

وي افزود: در گفت‌وگويي که بنده با
وزيرعلوم داشتم، وي تأکيد کرد که طبق گزارش جاسبي، مدرک دکتراي حقوق آقاي رحيمي جعلي است و هيچ پايه و مبناي علمي ندارد.
حيدر پور با تأکيد بر اينکه بنده به مدرک فوق ليسانس وي نيز مشکوک هستم، تصريح کرد: پس از گزارش وزير علوم درباره مدرک معاون پارلماني رئيس‌جمهوري و رأي کميسيون به وارد بودن سؤالم، اين سؤال به عنوان يک سؤال ملي در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وي افزود: استفاده و جعل عناوين علمي براي
ارتقاي سمت از سوي برخي افراد، فريب دادن مردم و مسئولان است و مجلس و دولت بايد با اين فريبکاري‌ها برخورد جدي کنند. حيدرپور گفت: متأسفانه رحيمي با جعل مدرک دکترايش چندين سال عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد بوده و با اين مدرک در سمت‌هايي چون رياست ديوان محاسبات و استانداري کردستان حضور يافته است.

هیچ نظری موجود نیست: