۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

»واکنش بسیجی ها به کمپین «من مجید هستم» / راه اندازی کمپین «من هم پاره هستم

 
 

via گامرون by شایگان on 12/12/09


پس از آن که طرفداران جنبش سبز کمپینی تحت عنوان «من مجید هستم» را راه انداختند اعضای بسیج و طرفدار دولت نیز بیکار ننشسته و در راستای اعتراض به پاره شدن عکس امام راحل کمپینی راه انداخته اند تحت عنوان «من هم پاره هستم»

در همین راستا سرکار خانم فاطمه رجبی، اندیشمند شهیر، در وبسایت خود نوشته است «من فاطمه رجبی، عاشق ولایت و پیرو امامت، پاره هستم.»
تاکنون شخصیت های مهمی نظیر آیت الله جنتی، احمد خاتمی، غلامحسین الهام، غلامعلی حداد عادل، حسین شریعتمداری، حسین طائب، سردار رادان، سردار احمدی مقدم، صادق محصولی و شمار زیادی از بزرگان نظام به این کمپین پیوسته اند.

Tagged: فاطمه رجبی, مجید توکلی, بسیج     

 
 

Posted via email from کبک آگاه است

هیچ نظری موجود نیست: