۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

به صدای شجریان، به عنوان یکی از بهترین‌های جهـــــــــــــان رای دهید ...

 
به صدای شجریان، به عنوان یکی از بهترین‌های جهـــــــــــــان رای دهید اگر فکر میکنید لایق این عنوان باشد و به دیگران هم خبر دهید

npr مخفف National Public Radio، یک شبکه رادیویی ملی و غیر دولتی در آمریکاست. بودجه این شبکه توسط مردم تأمین می شود و بین دانشگاهیان امریکا طرفداران بسیاری دارد.

این شبکه رادیویی در صدد است تا بهترین صداها را از سرتاسر دنیا لیست کند. البته قرار نیست که خواننده‌ای به عنوان «بهترین خواننده دنیا» معرفی شود، بلکه بیشتر بر تهیه لیستی از بهترین‌های سراسر دنیا تاکید شده است. به هر حال در مرحله نخست از مخاطبان خواسته شده تا از لیست ارائه شده، حداکثر ۵ خواننده محبوب خود را نامزد بهترین صداهای دنیا کنند. در این لیست نام محمدرضا شجریان از ایران نیز به چشم می‌خورد.


برای دیدن لیست بهترین صداهای دنیا به این صفحه مراجعه کنید. وقتی که فایل فلش حاوی لیست صداهای پیشنهادی کاملاً بارگذاری شد، می‌توانید از زیر کادر، گزینه‌ی Sort by را روی name تنظیم کنید، تا اسامی به ترتیب حروف الفبایی انگلیسی مرتب شوند. حالا برای پیدا کردن نام استاد شجریان لازم است تا فلش سمت راست کادر را آن‌قدر پیش ببرید تا به حرف S برسید. حالا کافیست از بین نه نام لیست شده، روی Mohammad Reza کلیک کنید. در کادری که باز می‌شود روی گزینه‌ی add to my top 5 کلیک کنید.

از آنجا که هر شخص باید ۵ خواننده را نامزد کند، لذا حالا می‌بایست در کادر جدید با انتخاب گزینه‌ی keep exploring، چهار خواننده دیگر را نیز به همین ترتیب به لیست آراتان اضافه کنید. در انتها کافیست که روی گزینه‌ی all done کلیک کنید و در فرم مشخصات، نام، کشور، شهر و استان‌تان را وارد کنید تا رای شما ثبت گردد.

امیدوارم که صدای جاودانه و آسمانی استاد شجریان بتواند به اندازه‌ی کافی رای بیاورد تا در لیست نهایی بهترین صداهای npr قرار بگیرد

--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی
http://kabk22.persianblog.ir/

هیچ نظری موجود نیست: