۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

کبک آگاه است

پخش اعترافات تحت فشار چند چهره اصلاح طلب از صداوسیما، واکنش تند فعالان جنبش سبز را به دنبال داشت و به خصوص بسیاری از منتقدان این اعتراف‌گیری‌ها با نگارش متن‌هایی که در آنها اعترافات اجباری به مسخره گرفته می‌شد، اعتراض خود را به این اقدام غیر انسانی نشان دادند

این نحوه اعتراض، البته به متن‌ها محدود نماند و گروهی از علاقه‌مندان با طراحی پوستر، کاریکاتور و نیز ساخت کلیپ، تلاش کردند نشان دهند که اعترافات کذایی، غیر جدی و ناواقعی است. پیش از این، فیلم «من اعتراف می‌کنم» در همین‌جا معرفی شده بود و اکنون نوبت یک اثر هنری سبز و تازه رسیده است.

آنچه از طریق لینک‌های زیر قابل دستیابی است، کلیپی زیبا و دیدنی با عنوان «اعتراف» است که به تازگی در اینترنت منتشر شده و ظاهرا آهنگ و ترانه‌ی آن از گروه Syndrome است و ساخت کلیپ نیز کار یک گروه اینترنتی به نام «انقلاب سبز» است.

همچنین بی‌تردید بلوتوث در ایران امروز کارکرد یک رسانه را دارد و چه بسا گروه مخاطب گسترده‌تر یا لااقل متفاوتی نسبت به سایت‌های اینترنتی داشته باشد. از این رو «موج سبز آزادی» تصمیم گرفته تا پس از این با انتشار نسخه‌های مناسب بلوتوث برای استفاده در تلفن همراه و ارسال از آن طریق، در راستای گسترش آگاهی عمومی نسبت به فجایع دو ماه اخیر و آنچه رسانه میلی صداوسیما از مردم پنهان نگه داشته، تلاش کند. لطفا با دریافت این فایل و توزیع آن از طریق بلوتوث، در نیل به این هدف به ما کمک کنید.

مشاهده فیلم در سایت یوتیوب:
http://www.youtube.com/watch?v=XnDfSvo7Ssc
 
 
 
 

ابتدا یک مرغ را به صورت قانونی می گیریم...

و با رعایت حقوق مرغی به مکانی مناسب منتقل کرده ...

به او فرصت تفکر می دهیم ...

سپس او از ما خواهد خواست تا نتیجه تفکراتش را با سایر مرغ ها در میان بگذارد!

...

کبک آگاه است 
 
 
Twitter / greenvote
Twitter / MowjeSabzeAzadi
 
 
اولين شماره‌‌ي نشريه‌ي 23 خرداد ---- به شكل پيوست
 
 

هیچ نظری موجود نیست: