۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

ایران اسراییل شده؟!

آدم می‌کشند، جنازه را هم تحویل نمی دهند؛ هم در اسرائیل و هم در ایران

رسانه‌ی (به تعبیر مهندس موسوی) «ضد ملی» از صبح امروز به طور مرتب از اعتراض گسترده‌ی فلسطینیان خبر می‌دهد به اینکه «اسرائیل جنازه‌ی شهدای ما را تحویل نمی‌دهد و نمی‌گذارد با آداب خودمان آنها را دفن کنیم و برایشان مراسم بگیریم.» این خبرها، داغ خانواده‌های شهدای جنبش سبز را تازه کرده است.

به گزارش «موج سبز آزادی» شبکه خبر صداوسیما از صبح امروز در تمام بخش‌های خبری، مصاحبه‌هایی را با مادران و پدران فلسطینی پخش می‌کند که داغ خانواده‌های شهدای جنبش سبز در ایران را تازه می‌کند.
فلسطینیان می‌گویند: اسرائیل فرزندان ما را می‌کشد و حتی جنازه‌ها را هم تحویل نمی‌دهد تا آداب مذهبی خود را برگزار کنیم. خانواده‌های شهدا در ایران نیز از خود می‌پرسند: چرا خبر از اسرائیل؟ مگر در ایران خودمان با ما همین کار را نمی‌کنند؟
طبق خبر رسمی صداوسیما، «اجساد شهداي فلسطيني در قبرستان شماره ها در بازداشت بسر مي برند.» باز خوش به حال آنها که می‌دانند اجساد شهدایشان کجاست؛ خانواده‌های شهدای ایران چه بگویند؟


در همین حال واحد مرکزی خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی امروز گزارش داد که اسرائیل در یک ماه گذشته بیش از 500 فلسطینی را بازداشت کرده است. دولت ایران اما جلوتر است، چون در یک ماه و نیم گذشته حداقل سه هزار نفر بازداشت شده‌اند.


یا خبرگزاری‌های حکومتی از ممانعت اسرائیل از انجام شعائر دینی و برپایی نماز جماعت توسط فلسطینیان می‌نویسند، و اعضای نهضت آزادی به خاطر می‌آورند که سال گذشته، وقتی آنها خواستند نماز عید فطر را به طور مجزا برخورد کنند، چه برخوردی با آنها شد.
روز قدس دور نیست. روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز نفی تمام اشکال خشونت در هرجای جهان است؛ از جمله در ایران

هیچ نظری موجود نیست: