۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

هاشمی با ما نیست، اما نگذارید به جبهه مقابل برود



سايت خونويس :
به گزارش یک منبع نظامی، در آخرین دیدار گروهی از فرماندهان رده بالای امنیتی سپاه با آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران گفته است که دیگر به هاشمی رفسنجانی اعتماد ندارد، اما نباید اجازه داد که اصلاح‌طلب‌ها هم به او بیش از این نزدیک شوند و یا او به کمک آنها برود. آیت‌الله خامنه‌ای، مایل نیست هاشمی به جبهه مقابل او برود.
بنا بر اين گزارش ، در جلسه‌ای با حضور مقام‌های امنیتی سپاه از جمله طائب، و همچنین سردار نقدی و حجت‌الاسلام میرحجازی، آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موقعیت هاشمی رفسنجانی در ساختار فعلی قدرت گفته است که هاشمی با ما نیست، اما کاری نکنید که به جبهه مقابل برود.
افزایش حملات مقام‌های سپاه به هاشمی رفسنجانی موجب شد که موضع‌گیری‌های رئیس مجلس خبرگان برای رهبر کشور خوشایند نباشد، و از خواص خواست که در موضع‌گیری‌های خود شفاف باشند.
در طول ماه‌های گذشته، تعدادی از شخصیت‌های رده بالای سپاه خواستار بازگردانده شدن مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور شده بودند تا با محاکمه او، میزان فشار به هاشمی رفسنجانی بیشتر شود، اما هاشمی با دور نگه داشتن فرزندش از کشور، کفه تعادل را به نفع خود حفظ کرد.
یک منبع سابق امنیتی به خودنویس گفت که ماندن مهدی هاشمی در خارج به این معناست که در صورت تشدید فشار بر رئیس مجلس خبرگان، ممکن است اطلاعات و مدارکی از طرق مختلف منتشر شود که به اعتماد رده‌های پایین‌تر سپاه به آیت الله خامنه‌ای لطمه‌های جدی وارد خواهد کرد.
حمله اخیر آیت‌الله یزدی به هاشمی رفسنجانی با پاسخ تهدید آمیز هاشمی روبرو شد که تلاش بعضی سران مجلس خبرگان موجب شد رئیس این مجلس از افشای بعضی مسائل در باره یزدی خودداری کند.

--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی

هیچ نظری موجود نیست: