۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

اعتراض مسلمانان امریکا به خامنه ای : بازداشتها نادرست و مخالف اصول اسلامی است



  میزان:
سیصد هزار نفر از مسلمانان آمریکا خواهان آزادی بی قید و شرط دکتر یزدی و دیگر اصلاح طلبان از زندان شدند.
در نامه مسلمانان هوستون خطاب به رهبری جمهوری اسلامی آمده است: جامعه خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دکتر ابراهیم یزدی و دیگر مخالفان مسلمانی است که با اعمال اصلاح طلبانه خود سعی در تغییر در جامعه داشتند.
متن کامل نامه به شرح زیر است:
شوک بزرگی که با بازداشت برادر ابراهیم یزدی به وجود آمده بود با تداوم بازداشت ایشان به اندوه و نگرانی تبدیل شده است
دكتر يزدى يكى از بنيانگذاران و نخستين رئيس جامعه بزرگ اسلامی هوستون بوده و این تشکیلات امروز بزرگترين سازمان اسلامى در ايالات متحده آمريكاست
اولین جلسات برای بنیانگذاری در سال 1960 این جامعه در منزل برادر ابراهیم یزدی و به میزبانی همسر وی برگزار می شد و تلاشهای ایشان برای بنیان گذاری و احداث اولین مسجد در هوستون از خاطر برادران مسلمان ما نمی رود.
به لطف خدا و با تلاشهای برادر ابراهیم یزدی و دیگر دوستان این مجموعه هم اکنون شامل 18 مرکز عمده اسلامی شامل مساجد ، مدارس متعدد تمام وقت و بیمارستان شفا شده است.
از نظر جامعه اسلامی هوستون برادر ابراهیم یزدی صلح طلب، مومن و مدافع تضارب آرا و افکار است و می دانیم که او همواره در عمل به وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر حاکمیت جمهوری اسلامی در مقابل بی عدالتی ها ایستادگی می کرد.
بیشترین نگرانی ما از این است که وی اکنون با تنی بیمار به خاطر مبارزه صلح آمیز در راه ارتقاي آزادي و دموكراسي بر پایه اصول اسلامی به زندان افتاده است.
انتظار ما از جمهوری اسلامی برخورد با احترام و عزت با برادر ابراهیم یزدی است و ادامه بازداشت بازداشت ايشان نادرست ومخالف اصول اسلامی است.
جامعه اسلامی هوستون که شامل سیصد هزار نفر از برادران و خواهران مسلمان است خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط دکتر ابراهیم یزدی و دیگر مخالفان مسلمانی است که با اعمال اصلاح طلبانه خود سعی در تغییر در جامعه داشتند.
بمنه و کرمه
عزیز الصدیقی
رئیس جامعه اسلامی هوستون
این نامه به آقایان علی خامنه ای، احمدی نژاد، علی لاریجانی و محمود خزائی نماینده ایران در سازمان ملل متحد ارسال شده است

--
کبک آگاه است
به امـــــ/\ـــــد آزادی

هیچ نظری موجود نیست: