۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

اسامی برخی‌ از بازداشت شدگان اخیر که دست به اعتصاب خواهند زد

سحام نیوز: به گزارش خبرنامه امیر کبیر عده ای از بازداشتی های اخیر از امروز در زندان اوین دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
برخی از زندانیان حوادث پس از انتخابات به دلیل فشارها برای اعتراف گیری و به دلیل وضعیت نامشخص خود تصمیم به اعتصاب غذا گرفته اند.


به گزارش خبرنامه امیرکبیر اسامی این زندانیان و متن آن‌ها را یکی از زندانیان که به تازگی آزاد شده است، منتقل کرده است. متن اعلام به اعتصاب غذای این زندانیان به شرح زیر است:


ما امضا كنندگان ذیل، جمعی از شهروندان این سرزمین كه طی حوادث پس از انتخابات بازداشت شده و اینك در قرنطینه اندرزگاه 7 زندان اوین به سر می بریم، بدین وسیله با شما هم میهنان سخن مي‌گوییم و شما را از تصمیم خود آگاه مي‌سازیم.


ما مدتهاست كه در بلاتكلیفی به سر مي‌بریم و از روند قضایی پرونده‌هامان بي‌اطلاعیم. دراین مدت بارها در شرایط خشونت‌باری بازجویی شدیم و جهت اقرار به كارهای ناكرده تحت فشار قرارگرفتیم، اتهامات واهی و بي‌اساس بر ما تحمیل گردید، امكان دفاع آزادانه از ما سلب و حقوق شهروندی اولیه‌مان نادیده انگاشته شد. ازهمین رو به نشانه‌ی اعتراض به وضعیت موجود از روز دوشنبه مورخه بیست و ششم مردادماه دست به اعتصاب غذا خواهیم زد تا صدای ناشنیده مانده‌مان را به گوش متولیان امر برسانیم.


ما خواهان چیزی جز رسیدگی عادلانه و منصفانه به پرونده‌مان نیستیم. بدیهی است اعتصاب مذكور تنها در صورت تعیین تكلیف و آغاز رسیدگی به پرونده‌هامان در روزهای آتی منتفی خواهد شد.


جلال ذوالقدری
رضا شعبانی
سهراب رضاپور
آریاسب مغان باوند
حسام سلامت
محمدرضا عروجی
حسین رضایی برسری
محمدصادق فومنی
ایوب قنبرپوریان
حمید ترقی
شیخی آبلالی

هیچ نظری موجود نیست: