۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

گولم زدن... چیز خوردم... لبیک يا خامنه ای


دینگ ...... دینگ ......

-          بفرمایید؟

-         سلام. بنده نویسنده بلاگهای زنجیره ای کبک22  هستم که چیز  شد.

-         سلام! حال شما ! چه خبرها ! کجا هستید؟!

-         عرض کنم که قبل از اینکه آن بلا سر بلاگهام بیاید، منزل بودم و مشغول تخمه خوردن! بعد دیدم که یکی زنگ خانه را به صدا در آورد. در را که باز کردم، سه نفر پریدند تو! دو تا جوان و یک پیرمرد که به او حاجی می گفتند. بعد هم کل اتاق بنده را بازرسی کردند و مرا دستگیر کردند...

-         ا... چه بد ... حالا کجا تشریف دارید؟!

-         نمی دانم دقیقا کجاست. دو نفر اینجا همراه من هستند. یکی از آنها به زبان دیگری صحبت می کند (فکر کنم عربی باشد) در کنارش چوب های بلندی شبیه نی قرار دارد و ایشان هر چند دقیقه یکبار یکی از آنها را بر می دارد و می اندازد!!

-         آن یکی چی؟! ایشان هم عرب تشریف دارند؟!

-         نمی دانم. ایشان هیج سخنی نمی گویند. فقط دم به دقیقه مقادیری آب خنک می ریزند داخل لیوان  و مرا مجبور می کنند که بخورم!

-         خب دیگر! عاقبت حرف های ناشایست زدن همین است برادر  من! عرض دیگری ندارید؟؟!

-         نه فقط سلام مرا به خوانندگان بلاگهام برسانید و بگویید من از همه ی حرفهای قبلی ام توبه کردم. اینجا فرصت خوبی بود که من به خودم بیایم. گاهی وقتها آدم به یک جایی لازم دارد برای فکر کردن! من کاملا متحول شدم...


بس است عزیز من! چون جا نداریم به خوانندگان می گویم یکبار دیگر اعترافات آقایان م.ع.ا و ا.ع را بخوانند و بگذارند به حساب شما.....بوق.....بوق.... بوق.....


*************************************************


چشمان خمار یار فیلتر شده است!

وان بوسه ی آبدار فیلتر شده است!


هرکار ِ خفن که حالِ توپّی بدهد

از جمله لب و کنارِ فیلتر شده است!


بگذشته از این دو سه خلافِ باحال

هرچیز، هزار بار فیلتر شده است!


ای دوست، چو بی گدار بر آب زدی

آن شیرجه یِ بی گدار فیلتر شده است!


"دولت" چو فشار آورد بر "ملّت"

لو دادنِ آن فشار فیلتر شده است!


جز "فارس" و "رجا" و "ایرنا" و "انصار"

هر سایت "خبرگزار" فیلتر شده است!


فردا چو روی به سایت "قرآن"، بینی

گلواژه ی کردگار فیلتر شده است!


القصّه، به هیچ "چیز" وارد نشوی

چون "چیز" در این دیار فیلتر شده است!


از جمله ی "دسترسی به این سایت ..."، بدان

آن سایتِ خرابکار فیلتر شده است!


هی شعرِ مرا خواندی و هی خندیدی

غافل که همین دوکار فیلتر شده است!


غوغاست ز فیلترینگ برپا در "وب"

انگار که روزگار فیلتر شده است!

 

"بدپیله" مگو که "بدبیاریم همه!"

این گفتن "بدبیار" فیلتر شده است!


***********************

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری.

نصر من الله و فتح قريب / مرگ بر اين دولت مردم فريب

رسانه های شیطان، ایرنا و فارس و کیهان
 
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
 صحنه پيوسته بجاست / خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد!
 
کبک همچنان آگاه است

هیچ نظری موجود نیست: