۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

حضور يك خانم در ورزشگاه فولادشهر جاي تاسف و تاثر دارد



خبرگزاري فارس:
جانشين مدير حوزه علميه اصفهان: حضور يك خانم در ورزشگاه فولادشهر جاي تاسف و تاثر دارد، مسئولان باشگاه ذوب آهن بايد نسبت به اين اقدام خود پاسخگو باشند.

حجه‌الاسلام و المسلمين عليرضا باطني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بايد پاسخ اين رفتار خود را بدهند و بگويند به چه دليلي اين اتفاق صورت گرفته است.

وي افزود: مسئولان ورزشگاه فولادشهر نيز موظف به پاسخگويي در اين مورد هستند و همچنين بايد خود را مستلزم رعايت قانون كنند تا ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.

جانشين مدير حوزه علميه اصفهان بيان داشت: اتفاق صورت گرفته در ورزشگاه فولادشهر و اينكه يك خانم وارد ورزشگاه شود، جاي بسي تاسف و تاثر دارد و بايد مسئولان باشگاه ذوب آهن در اين زمينه پاسخ دهند.

وي اظهار داشت: اين اتفاق در حال حاضر و با توجه شرايط كنوني بسيار بد و ناگوار است و بايد كساني كه بستر اين اتقاق را فراهم كردند پاسخگو باشند.

گفتني است در روز شنبه 26 دي ماه در جريان بازي تيم ذوب آهن با تيم مس كرمان، فرشته سموعي قائم مقام باشگاه ذوب آهن و مسئول امور بانوان اين باشگاه در ورزشگاه فولادشهر حضور پيدا كرده و به تماشاي بازي پرداخت كه سبب تعجب جمعي از افراد شده بود. 



--
کبک آگاه است
به امیـــــ/\ـــــد آزادی

هیچ نظری موجود نیست: