۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

کبک آگاه است - خبر جدید

حامد دنیایی یکی از معملان شهرستان سقز شنبه هفته گذشته توسط ماموران امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، هفته‌ی گذشته حامد دنیایی مدیر دبیرستان امام خمینی شهرستان سقز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و تا کنون اطلاعی از علت بازداشت و وضعیت وی به دست نیامده است.
لازم به ذکر است که نامبرده یکی از فعالان مدنی منطقه و رئیس اسبق آموزش و پرورش بخش زیویه بوده است
 
 
 

(قسم به خدای کعبه که رستگار شدم)

پیش از شما/به سان شما/بی شمارها/با تار عنکبوت/نوشتند روی باد/کین دولت خجسته جاوید زنده باد (شفیعی کدکنی)

 
 
 

 هشدار:سناریوی جدید در صورت حضور کمرنگ سبزها در روز قدس 

 ...خامنه ای در این جلسات اعلام کرده که روز قدس را میتوان به عنوان سنجش میزان فروکش کردن خشم و اعتراضات مردم نامید چنانچه در روز قدس اتفاق خاصی نیفتاد و شرایط مساعد بود میتوان...


 
 
 
 

 

حکومت کودتا به زودی قصد دستگیری آقایان مهندس موسوی و کروبی را دارد تا به خیال خود کودتا را کامل کند و به رهبری جنبش سبز ضربه بزند. 
در این صورت مردم ایران تا آزادی همه زندانیان سیاسی به خیابان ها خواهند ریخت تا خواب راحت را از استبداد بگیرد. 
به امیـــد آزادی
 
 
 

آیت‌الله مکارم: با زور نمی‌شود یک حکومت را اداره کرد

ادامه مطلب ...
 
 
 
 

روزنامه همشهری: قیمت عمده فروشی هرکیلو شکر که تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و با وجود افزایش قیمت‌های جهانی به 540 تومان رسیده بود، این روزها به 760 تومان در هر کیلو رسیده است.

قیمت قندوشکر نسبت به ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته و با این روند قیمت خرده فروشی هر کیلو قندوشکر به بیش 1100 تومان افزایش یافته است.

قیمت عمده فروشی هرکیلو شکر که تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و با وجود افزایش قیمت‌های جهانی به 540 تومان رسیده بود، این روزها به 760 تومان در هر کیلو رسیده است.

ادامه مطلب ...
 
 
 

خبرآنلاین: معادل 24 درصد از واحدهای صنعتی که طی برنامه به بهره‌برداری رسیده‌اند در حال حاضر قادر به بازپرداخت بدهی‌های خود نیستند.

 
 

 حرف‌های تازه احمدی‌نژاد برای نجات بشر در نیویورک 

ایرنا: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: احمدی نژاد در سفر آتی خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد میدان دار دیپلماسی عمومی و رسانه ای جهان بوده و حرفهای تازه‌ای را برای نجات بشر از سیطره مستکبران بیان خواهد کرد.

محمد علی رامین اظهار داشت: تمام دولت‌های مقتدر، پیشرفته و صاحب نفوذ، علاوه بر دیپلماسی رسمی، در مجامع بین‌المللی و در ارتباط با سایر کشورها دست به فعالیت‌های
متنوع و گسترده‌ای می‌زنند.

 
 


۱ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»