۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

چرا با این قاتل خرابکار برخورد نمی شود ؟

حجت السلام طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج در همايش "پيامدها و آسيب هاي حماسه 22 خرداد" با اشاره به نقش دولتهای بیگانه در دامن زدن به آشوبهای بعد از انتخابات و وارد کردن مقادیر زیادی سلاح و مهمات برای خرابکاران و آشوبگران از دستگيري اغتشاشگراني با لباس بسيجي خبر داد و اعلام کرد که در طول درگيري ها،‌پليس،‌ افراد متعددي که لباس پليس يا بسيج را پوشيده بودند، دستگير کرده است. ( مشروح کامل سخنان وی را می توانید اینجا بخوانید ) . وي افزود: با اين حال، بسيج با مردمي که ناراضي هستند و گمان مي کنند که بايد از راي خود دفاع کنند، برخورد نمي کند.

پس کاملا واضح و مبرهن است که یک تعداد کشته شده اند و حتی دولت جمهوری اسلامی هم بر آن اذعان داشته و تائید نموده اما این قاتلین که هستند ؟ بر اساس صحبتهای آقای طائب اینها افرادی هستند که در خارج آموزش دیده اند و سلاح و مهماتشان نیز از خارج از کشور آمده است و حتما یکسری لباس بسیج و سپاه هم از میدان حسن آباد تهران خریده اند و بر تن کرده اند .
گفتنی ها برای کمک به شناسایی این مزدوران خارجی یکی از این افراد را برای دستگیری و مجازات دستگاه قضایی کشور معرفی می نماید :
سرهنگ پاسدار سید عباس رسولی
جانشین فرمانده عملیات ناحیه مقاومت بسیج مقداد، غرب تهران
گفتنی است نامبرده از جمله افرادی می باشد که بعد از سرکوب و کشتار شهروندان تهرانی در منطقه غرب تهران و بخصوص خیابان آزادی در دوشنبه بیست و پنجم خرداد، در روز نهم تیرماه مورد تقدیر فرمانده سپاه محمد رسول الله (تهران بزرگ) سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی ( اینجا بخوانید) قرار گرفته است .در آخر از فرمانده محترم بسیج از آنجا که طبق بیاناتشان بسیج با مردمی که مردمی که ناراضی هستند برخورد نمی کند می خواهم که با این مزدور متخلف برخورد قاطعانه و یا بقول امام جمعه موقت تهران
حجت السلام احمد خاتمی بیر حمانه برخورد نمایند
!
 
اگه عکس ها رو ندیدید اینجا بیا

هیچ نظری موجود نیست: