۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

کبک آگاه است - خبر جدید

امام جمعه رژیم در سنندج (حامی احمدی نژاد) ترور شد

 
 
 
*************
 

بازداشت 1589 نفر به اتهام روزه‌خواری در واحدهای صنفی

ادامه مطلب ...
 
 
 
*************
 

*************

*************

 

نامه کروبی به مردم و افشای جزئیات بیشتر شکنجه و تجاوز

ادامه مطلب ...

 
*************
 

ثروتی که در شمال ایران به آتش کشیده می شود  

ادامه مطلب ...
 
 
 
*************
 
 

http://www.greenvote.info/fa/media/photo_poster/ghods%20(16).jpg

*************

به نام خدا. اینجا ایران است، رهبرش رهبر مستضعفین جهان است،قوت غالب مردم نان است، بهای نان به قیمت جان است،ثروتش برای فلسطینیان است، دانشگاهش ستاره باران است، جای روشنفکران زندان است، هرکه فریاد بزند از کافران است، سکوت نشانه مسلمان است،شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است.

 

*************

کروبی که هیچ! من هم دروغ نمی گم...

 

 

بعضی از دوستان لطف داشتن و منو دروغگو... خائن! خطاب کردن و پیرامون همین هم به مادر و پدرم نیز عنایت ویژه ای قائل شدن که شما در مورد تجاوز ها دروغ می گید... و مثل یه حیوان ۲ حرفی! فقط از سایت های اجنبی ها! و منافقین! و...! کپی پیس کرده تا ولی امر مسلمین رو خراب کنید و دکتر! ا.ن. تهمت بزنید و زیر سوال ببریدشون... 

من هم مثل جناب کروبی عزیز دنبال مستند گشت و خدا رو شکر که پیدا کردم  

یکی از دوستانم داشت با من سر تجاوز ها و الفط! اسلامی! صحبت می کرد و می گفت سره پسر خاله اش چه ها که نیاوردن... من هم با هزاران خواهش از اون خواستم که جان هرکی دوست داری پسرخالتو تنها نذار که ممکنه مثل دهها تن از دیگر جوانان تجاوز شده خودکشی کنه... 

بعد از چند هفته تونست پسرخالشو راضی کنه تا از اون عکس بگیره و در اینترنت بذاره اونجوری که اون میگفت: خیلی دردسر کشیده تا اونو راضی کنه و هزاران حرفی که واقعن! خصوصیه...  

 

نمی دونم پیشه مهندس یا کروبی مبارز رفته یا نه ولی تا آخرین صحبتی که داشتم نه اینکه هنوز  پسرخاله اش تحت فشاره که حرفی نزنه بلکه افرادی که بعد از آزادیش پیشش رفتن یا در اداره هاشون خیلی تحته فشارن تا حرفی نزنن یا به عناوین مختلف از برادرها ابراز رضایت کامل می کنن! خیلی راضی هستند تا جایی که می گفت: بعضی از روز ها ساعت ۳ صبح تعدادی موتور سوار در کوچه اونا بالا و پایین می رن تا کسی مزاحمشون نباشه! و ۴ بار هم با سنگ ریز در همین ساعاتی نگهبانیشون به شیشه زدن تا ببینن چیزی کمو کسر دارن یا نه!! 

 

این هم عکس که از پسرخاله اش گرفته... 

بعضی از عکس ها رو به هیچ عنوان حتا با عنوان ۲۱+ هم نمیشه نشون داد 

 

و در آخر به برادرها که: 

عکس ها رو به ستاد کروبی و مهندس و فیس بوک چند تن از دوستان فرستادم 

 و الان هم بر روی کامپیوتر هم نیست که اگه منو گرفتیت چیزی پیدا کنید حتا یه کاری کردم که ریکاوری هم نمی تونید کنید!  همین الان می گم اگه منو گرفتید هر چی خواستید من اعتراف می کنم!!! 

 و حالا فکر کنید... 

 دکتر شما همون ا.ن. ما و ولی امر مسلمین شماها گناه کار نیستن؟

*************

روز قدس : 

 به دلیل اینکه خبرنگارهای خارجی رو دعوت کردند دستشون برای سرکوب زیاد باز نیست

ادامه مطلب ...
 
 
*************
 

سید حسن خمینی، آماج حمله و تهدید تیم رسانه‌ای کودتا

ادامه مطلب ...
 
 
*************
 

آیت الله العظمى منتظرى، از مراجع بزرگ شیعیان، با انتشار پیامی خطاب به مراجع عظام تقلید، علما و حوزه‌هاى علمیه، ضمن بدعت خواندن رفتارهای اخیر حاکمیت و ابراز شرمندگی از ستم‌هایی که بر شهروندان می‌رود، از مراجع خواست طبق تاکید پیامبر اسلام، در مقابل ظلم‌ها، حق‌کشی‌ها و بدعت‌ها سکوت نکنند و یک بار برای همیشه، سیاست‌های غلط حاکمیت را اصلاح و بحران مشروعیت پیش آمده را حل کنند.

*************

 

اعلام ممنوعیت درج اخبار در مورد کروبی و موسوی و انتخابات توسط شورای عالی امنیت ملی

ادامه مطلب ...

 

*************

*************

 

درگیری خونین در بند 1 زندان گوهردشت کرج

ادامه مطلب ...

 

*************

 

  آلبوم صوتی رندان مست منتشر شد. رندان مست اولین اثر استاد محمدرضا شجریان به همراهی گروه شهناز است.

این اثر در دستگاه همایون بوده و

اشعار منتخب آن از مولانا، حافظ، سعدی و ملک الشعرای بهار می‌باشد.

 

*************

در ادامه حملات جدید کودتاچیان در فضای اینترنت و بدنبال مسدود کردن سایتهای "نوروز" و "موج سبز آزادی" اکنون ارائه دهنده سرویس وبلاگ "پرشین بلاگ" نیز فیلتر شد و بدین ترتیب امکان به روز رسانی وبلاگ‌های ثبت‌شده، ثبت وبلاگ جدید و استفاده از امکانات صفحه اصلی پرشین بلاگ محدود شده است. همچنین اخبار حاکی از آن است که مدیران پرشین بلاگ نیز به برخی از مراجع قضایی احضار شده‌اند. پرشین بلاگ به دلیل آنکه فضای آزادتری را نسبت به سایر ارائه دهندگان سرویس وبلاگ در ایران، برای وبلاگ نویسان فراهم کرده است، از سال گذشته به شدت مورد حمله برخی از رسانه‌های حامی دولت بود.

*************

ساعتی پس از انتشار نامه‌ی مهم و تاریخی آیت‌الله العظمی منتظری به مراجع و علما، سه نوه‌ی این مرجع بزرگوار تقلید دستگیر شدند.

به گزارش موج سبز آزادی، محمدمهدی، محمدعلی و محمدصادق منتظری، سه فرزند احمد منتظری (پسر ارشد آیت‌الله) در آستانه‌ی افطار در منزل ایشان در قم بازداشت شدند.
 
*************
 

تجمع اعتراضی خانواده ها در مقابل دادگاه فرمایشی

ادامه مطلب ...
 
 
*************
 
دوستان با امضا این نامه از اعضای سازمان ملل می خواهیم هنگام سخنر انی احمدی نژاد جلسه را ترک کنند. مثل دوره های گذشته ولی با شدت بالاتر. برای امضای بیشتر دوستانمان را خبر کنیم.   

 تا الان بیش از ۷۴۰۰ نفر امضا کردند 

HERE

 
*************
 
ننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ماننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ماننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ما
ننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ماننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ماننـــــگ ما...شـــــرم ما...صـــدا و سیمـــای ما

هیچ نظری موجود نیست: