۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

محکومیت 6 دانشجوی زنجانی


محکومیت 6 دانشجوی زنجانی

خوش اقبالی آنکه تجاوز کرد

بد اقبالی آنها که مچ گرفتند!

 

 
 
 

 

شش دانشجوی دانشگاه زنجان به جرم افشای تجاوز معاون امور دانشجوئی دانشگاه زنجان به یکی از دختران دانشجوی این دانشگاه به یکسال تا یکسال و 4 ماه زندان محکوم شدند. این محکومیت، سرانجام پس از نزدیک به دو سال خرید فرصت و در گرماگرم سرکوب های امنیتی اخیر اعلام شد. معاون امور دانشجوئی که مچ او را در اتاق کارش، هنگام حمله به یکی از دختران دانشجو برای تجاوز به وی گرفته شد و فیلم آن روی شبکه یوتیوب قرار گرفت "حسن مددی" نام داشت. پس از رسوائی این ماجرا، دختر دانشجو را مجبور کردند صیغه وی شود و دانشجویانی که مچ مددی را در اتاق کارش گرفته بودند تحت پیگرد قرار گرفتند. مددی از زنجان به تهران منتقل شد و برای مدتی در وزارت کشور مشغول به کار شد و اخیرا نیز گفته می شود به وزارت علوم منتقل شده است. گویا سمت مدیرکلی و یا معاونت نیز به وی داده و یا قراراست بدهند!

 بهرام واحدی، سورنا هاشمی، آرش رایجی، پیام شکیبا و محمد حسن جنیدی، از جمله دانشجویان مچ گیری حسن مددی  به یک سال زندان و علیرضا فیروزی که فیلم را گرفته بود به یک سال و چهار ماه زندان محکوم شدند.

(اسلام از اینجا ضربه می خورد نه از علوم انسانی. و آن که به دختران بازداشتی تجاوز کرده و آنها را کشته، تعلیم یافته نظامی است که معاون دانشجوئی اش حسن مددی است!)

منبع مطمئنه از طریق ایمیل از یک آشنا گرفتم و برای شما فرستادم
این مطلب در بالاترین هم بود
در آخر شما هستید که به این مطلب اعتبار می دهید
موفق و آزاد باشید

هیچ نظری موجود نیست: